Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu

vloženo

Již brzy se i na starém kontinentu dočkáme nové vlajkové lodě automobilky Chevrolet, která bude mít konečně důstojného zástupce v nabitém segmentu střední třídy. O pohon novinky se bude starat benzínový čtyřválec o objemu 2,4 litru a dvoulitrový diesel, přičemž bude možné vybírat mezi manuální a automatickou šestirychlostní převodovkou.

Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu

Model Malibu se poprvé objevil na silnicích v roce 1964 v USA a stal se jedním z nejpopulárnějších automobilů automobilky Chevrolet. V pořadí osmá generace Malibu před uvedením na trh absolvovala přes 1,6 milionu kilometrů v běžném provozu (dvě vzdálenosti ze Země na Měsíc a zpět). Testování probíhalo na šesti kontinentech včetně Evropy jako součást vývoje a ověřovacího programu, aby se zajistila vysoká úroveň komfortu, přesná ovladatelnost, kvalita a spolehlivost. Limuzína střední třídy dostala atraktivní karoserii a prostornou kabinu. Nový model zaujme především klenutou kapotu motoru, vzadu protaženými světlomety a dvoudílnými zadními světly, které jsou inspirované Camarem. Kabina s dvojitým kokpitem je prostorná a komfortní, s velkou vnitřní šířkou v oblasti beder i ramen. Ve výbavě nalezneme mimo jiné multifunkční volant, přehledný sdružený přístroj, elektricky nastavitelná přední sedadla s pamětí a bederní opěrkou, inteligentní elektronický klíč, startování tlačítkem, elektrickou parkovací brzdu automaticky atd.


Pod kapotou Chevroletu se dostane zážehový čtyřválec 2.4 s výkonem 123 kW/167 k při 5800 ot./min. a točivým momentem 225 Nm při 4600 ot./min. nebo vznětový dvoulitr výkonem 118 kW/160 k při 4000/min, který dosahuje točivý moment 350 Nm při 1750 ot./min. Obě pohonné jednotky bude možné kombinovat se šestistupňovou manuální nebo šestistupňovou automatickou převodovkou. Turbodiesel s chladičem komprimovaného vzduchu využívá vysokotlaký systém přímého vstřikování paliva common rail díky čemuž se pochlubí ve spojení se šestistupňovou manuální převodovkou kombinovanou spotřebu 5,3 l/100 km. Diesel se vyrábí v Německu, kdežto benzínový čtyřválec 2.4 v USA.

Chevrolet Malibu byl konstruován s ohledem na požadavky a preference evropských řidičů. Podvozek je vybaven 4kanálovým protiblokovacím systémem ABS s elektronickým rozdělováním brzdné síly EBD, regulací brzdné síly při zatáčení CBC a asistenčním systémem pro nouzové brzdění. Součástí stabilizace ESC je regulace prokluzu kol (TC). Hřebenové řízení je vybaveno elektrickým posilovačem s variabilní charakteristikou, zajišťujícím spontánní reakce na impulsy řidiče. Na podzim loňského roku Chevrolet Malibu získal nejvyšší hodnocení 5 hvězdiček v crash-testu EuroNCAP. Díky pevné konstrukci karoserie a sériovým prvkům aktivní i pasivní bezpečnosti patří Malibu k nejbezpečnějším automobilům v segmentu střední třídy.

Sedan Chevrolet Malibu se začne v Evropě prodávat koncem jara. Jako první bude k dispozici zážehový motor, přičemž ve druhém pololetí můžeme pod kapotou očekávat diesel.

Chevrolet, Petr šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Chevrolet

Fotografie k článku

Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

19.01.2018
Land Rover Defender přijíždí v limitované edici s pětilitrovým osmiválcem (+ video)
18.01.2018
Toyota Hilux má padesátiny a slaví je speciální edicí Invincible 50 Chrome Edition
16.01.2018
Mercedes Benz třídy G se vrací ve velkém stylu
14.01.2018
Akce 7 dní Peugeot již zítra, ušetříte desetitisíce
12.01.2018
Druhá generace Dacie Duster v prodeji, základ stojí stejně
11.01.2018
Test ojetiny: Golf IV – i po letech má co nabídnout
10.01.2018
Lexus RC 300h F Sport je ostrý hybrid, který vám nezakážou
09.01.2018
Hyundai Nexo představen, na vodík ujede 800 km
07.01.2018
Peugeot 308 má nový diesel 1.5 BlueHDi s cenou od 450 000 Kč
05.01.2018
Auto roku 2018 v ČR se obešlo bez překvapení, je jím Škoda Karoq
28.12.2017
Test: Peugeot 3008 GT Line - druhý pokus vyšel na jedničku
26.12.2017
Nová limitovaná série Škody Fabia přináší nejsilnější motorizaci
22.12.2017
Test: Honda Civic 5D 1.0 Turbo VTEC - Vlčí mládě
19.12.2017
Nový Nissan Leaf přijde minimálně na 850 000 Kč
18.12.2017
Test ojetiny: Seat Cordoba: čtyřdveřová baculka
17.12.2017
Nissan Micra nově pod čtvrt milionu korun
16.12.2017
Audi A8 nově se sportovním paketem pro exteriér a sportovnímí sedadly
15.12.2017
Opel Grandland X dostal silný turbodiesel, osmistupňovou převodovku a novou výbavu
14.12.2017
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio je rychlé jako supersport
13.12.2017
Test: Nissan Qashqai - bestseller po faceliftu je ještě lepší