Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu

vloženo

Již brzy se i na starém kontinentu dočkáme nové vlajkové lodě automobilky Chevrolet, která bude mít konečně důstojného zástupce v nabitém segmentu střední třídy. O pohon novinky se bude starat benzínový čtyřválec o objemu 2,4 litru a dvoulitrový diesel, přičemž bude možné vybírat mezi manuální a automatickou šestirychlostní převodovkou.

Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu

Model Malibu se poprvé objevil na silnicích v roce 1964 v USA a stal se jedním z nejpopulárnějších automobilů automobilky Chevrolet. V pořadí osmá generace Malibu před uvedením na trh absolvovala přes 1,6 milionu kilometrů v běžném provozu (dvě vzdálenosti ze Země na Měsíc a zpět). Testování probíhalo na šesti kontinentech včetně Evropy jako součást vývoje a ověřovacího programu, aby se zajistila vysoká úroveň komfortu, přesná ovladatelnost, kvalita a spolehlivost. Limuzína střední třídy dostala atraktivní karoserii a prostornou kabinu. Nový model zaujme především klenutou kapotu motoru, vzadu protaženými světlomety a dvoudílnými zadními světly, které jsou inspirované Camarem. Kabina s dvojitým kokpitem je prostorná a komfortní, s velkou vnitřní šířkou v oblasti beder i ramen. Ve výbavě nalezneme mimo jiné multifunkční volant, přehledný sdružený přístroj, elektricky nastavitelná přední sedadla s pamětí a bederní opěrkou, inteligentní elektronický klíč, startování tlačítkem, elektrickou parkovací brzdu automaticky atd.


Pod kapotou Chevroletu se dostane zážehový čtyřválec 2.4 s výkonem 123 kW/167 k při 5800 ot./min. a točivým momentem 225 Nm při 4600 ot./min. nebo vznětový dvoulitr výkonem 118 kW/160 k při 4000/min, který dosahuje točivý moment 350 Nm při 1750 ot./min. Obě pohonné jednotky bude možné kombinovat se šestistupňovou manuální nebo šestistupňovou automatickou převodovkou. Turbodiesel s chladičem komprimovaného vzduchu využívá vysokotlaký systém přímého vstřikování paliva common rail díky čemuž se pochlubí ve spojení se šestistupňovou manuální převodovkou kombinovanou spotřebu 5,3 l/100 km. Diesel se vyrábí v Německu, kdežto benzínový čtyřválec 2.4 v USA.

Chevrolet Malibu byl konstruován s ohledem na požadavky a preference evropských řidičů. Podvozek je vybaven 4kanálovým protiblokovacím systémem ABS s elektronickým rozdělováním brzdné síly EBD, regulací brzdné síly při zatáčení CBC a asistenčním systémem pro nouzové brzdění. Součástí stabilizace ESC je regulace prokluzu kol (TC). Hřebenové řízení je vybaveno elektrickým posilovačem s variabilní charakteristikou, zajišťujícím spontánní reakce na impulsy řidiče. Na podzim loňského roku Chevrolet Malibu získal nejvyšší hodnocení 5 hvězdiček v crash-testu EuroNCAP. Díky pevné konstrukci karoserie a sériovým prvkům aktivní i pasivní bezpečnosti patří Malibu k nejbezpečnějším automobilům v segmentu střední třídy.

Sedan Chevrolet Malibu se začne v Evropě prodávat koncem jara. Jako první bude k dispozici zážehový motor, přičemž ve druhém pololetí můžeme pod kapotou očekávat diesel.

Chevrolet, Petr šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Chevrolet

Fotografie k článku

Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu Fotografie k článku Chevrolet Malibu - nový sedan střední třídy pro Evropu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

29.05.2017
Toyota Aygo v edici Selection vsází na design
28.05.2017
Škoda Superb upevňuje své postavení novou výbavou
27.05.2017
Volkswagen Caddy TGI se chlubí dojezdem 610 km, resp. 760 km ve verzi Maxi
26.05.2017
Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá
25.05.2017
Test: BMW X6 xDrive30d - když máte na výběr
25.05.2017
Range Rover Velar v Česku, připravte si něj 3 miliony
24.05.2017
Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid ujede 63 km na baterie, v prodeji v létě
23.05.2017
Volkswagen up! GTI je realitou, pojede 197 km/h
22.05.2017
Test: Citroën C3 1.6 BlueHDi (2017) - atraktivní design, originalita a komfort
21.05.2017
Pro Evropu je určeno jen 1500 ks limitované edice Nissanu Navara Trek-1°
20.05.2017
Renault Trafic SpaceClass - luxus pro 9 pasažérů
18.05.2017
Škoda Karoq kompletně odhalena, je to zmenšený Kodiaq
18.05.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, který lze rozpojit a driftovat
18.05.2017
Test ojetiny: Volvo V60 D5 - zastánce rodinných pravidel
17.05.2017
KIA Soul EV nově s dojezdem až 250 km stojí 870 tisíc korun
16.05.2017
Test: Renault Talisman Grandtour - top elegán klame tělem
14.05.2017
Připravte se na léto - BMW 2 Coupé a Cabrio jsou tady
13.05.2017
Nástupce Škody Yeti se odhaluje - Karoq na nových fotografiích
12.05.2017
BMW řady 1 prošlo faceliftem a má stále pohon zadních kol
11.05.2017
Test ojetiny: Mercedes-Benz SLK 200 - Čirý nesmysl? Ani ne!