Čeká se souboj škodovek na Rally San Remo

vloženo

Lídr šampionátu IRC Jan Kopecký odjíždí na víkendovou Rally San Remo v roli favorita. Není divu, ve dvou přechozích soutěžích se spolujezdcem Petrem Starým zvítězili. V kokpitu Fabie Super 2000 se představí také známý Freddy Loix s podporou belgického importéra a Andreas Mikkelsen z týmu Škoda UK Motorsport.

Čeká se souboj škodovek na Rally San Remo
Devátým podnikem pokračuje v rychlém sledu šampionát IRC. Tento víkend se pojede již 53. ročník legendární Rally San Remo. Posádka továrního týmu Kopecký - Starý zvítězila v posledních dvou soutěžích v Čechách a Maďarsku a v obou přepisovala historii nejtěsnějších rozdílů, jimiž kdy kdo v IRC zvítězil. V nadcházející rally se bude Kopecký s touhou potvrdit vedoucí roli IRC snažit
vylepšit loňské šesté místo. Pozadu nechce zůstat ani Loix, který s navigátorem Fréderikem Miclottem rovněž bojuje o titul v šampionátu IRC. Napravit smolný závod v Maďarsku, kde přišel o jasné vítězství v předposlední erzetě, přijede Andreas Mikkelsen s kopilotem Olem Floenem.

Jan Kopecký:San Remo je pro nás s Petrem výzvou, loni se nám zde příliš nedařilo. Trať v San Remu je krásná, hodně technická, pomalejší než například v Maďarsku a složitá na rozpis. Připravíme se s Petrem, jak nejlépe umíme, abychom potvrdili naši pozici do závěru sezony.

Freddy Loix:Po velmi rychlé Rally v Maďarsku se těším na techničtější charakter trati v San Remu. Potřebuji zajet dobrý výsledek, abych zůstal v kontaktu se špičkou celkové klasifikace před posledními dvěma soutěžemi, které se hodnotí koeficientem.

Rally San Remo je poslední letošní soutěží bodovanou standardním způsobem – poslední dvě soutěže ve Skotsku a na Kypru se jedou s bodovým koeficientem. Soutěž má na programu 13 rychlostních zkoušek a 226 kilometrů. Její vítěz bude znám v sobotu večer.

Škoda/ms

Fotografie k článku

Fotografie k článku Čeká se souboj škodovek na Rally San Remo
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě