Caddy EcoFuel s pohonem na zemní plyn

vloženo

S Caddy EcoFuel snížíte své náklady na pohonné hmoty až o 50 procent. Caddy EcoFuel totiž jezdí primárně na zemní plyn. Toto palivo je podstatně výhodnější než benzin nebo nafta. Motor o objemu 2,0 l a výkonu 80 kW (109 k) navíc spaluje zemní plyn obzvláště efektivně a úsporně.

Caddy EcoFuel s pohonem na zemní plyn

Plný výkon v práci.
Při polovičních nákladech na pohonné hmoty.
Při všedním pracovním dni se Caddy EcoFuel projeví jako skutečný profesionál. A to nejen v otázkách hospodárnosti: Jeho ovladatelnost a vynikající prostorová koncepce mu dovolují zvládnout jakékoli nasazení - a to s jistotou. Nádrže na zemní plyn se z důvodu úspory místa montují pod podlahu. Díky tomuto chytrému řešení je vám k dispozici objem nákladového prostoru o velikosti až 3,2 m3, který není ničím omezován. Pro vůz Caddy EcoFuel je lehké přepravit i těžký náklad - jeho užitečná hmotnost činí až 666 kg.

Výkon
Silný motor o výkonu 80 kW (109 k).
Motor o objemu 2,0 l v Caddy EcoFuel, který je quasi „monovalentní“, vás rychle doveze do cíle - špičkovou rychlostí až 169 km/h. Quasi „monovalentní“ znamená, že motor je optimalizován pro pohon na zemní plyn.

Užitečná hmotnost
Lze jej zatížit 666 kg.
Do Caddy EcoFuel toho můžete naložit opravdu hodně: Díky maximální užitečné hmotnosti, která činí až 666 kg, si na svá lehká ramena může naložit i těžké náklady.

Nákladový prostor
Objem nákladového prostoru 3,2 m3.
I když přepravujete velké předměty, jste s Caddy EcoFuel stále v dobré formě. Objem nákladového prostoru činí až 3,2 m3 a je vám dispozici bez jakéhokoli omezení. Nádrže na zemní plyn jsou totiž namontovány pod podlahou vozidla.

Hospodárnost
Úspora za pohonné hmoty až 50 procent.
Caddy EcoFuel je novou veličinou v otázce hospodárnosti, neboť zemní plyn je podstatně výhodnější než benzin nebo nafta. A navíc motor o objemu 2,0 l spaluje toto cenově výhodné palivo úsporně a efektivně. Spotřeba mimo město se pohybuje kolem pouhých 4,7 kg/100 km. Vyplatí se přestoupit.

Bezpečnost
Komplexní bezpečnostní koncepce.
Ocelové nádrže na zemní plyn jsou enormně odolné proti vysokým teplotám a i v extrémních testech se ukázaly jako téměř nezničitelné. Ventily, které mají trojnásobné elektromagnetické zajištění, zamezí v případě nehody nekontrolovanému úniku paliva. Caddy EcoFuel je tak jedním z nejbezpečnějších pracovišť vůbec.

Dojezd
Dojezd až 570 km.
S vozem Caddy EcoFuel si můžete posunout své cíle do větší vzdálenosti. Nádrž pojme 26 kg zemního plynu, což stačí pro trasu dlouhou asi 440 km. 13 litrů benzinu, které slouží jako rezerva, prodlužuje dojezd ještě o dalších 130 km. Tak je možné ujet cca 570 km, aniž by bylo nutné udělat jedinou zastávku na tankování - takové hodnoty sotva dosáhne jiné vozidlo na zemní plyn.


Zdroj: volkswagen.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer