Caddy EcoFuel s pohonem na zemní plyn

vloženo

S Caddy EcoFuel snížíte své náklady na pohonné hmoty až o 50 procent. Caddy EcoFuel totiž jezdí primárně na zemní plyn. Toto palivo je podstatně výhodnější než benzin nebo nafta. Motor o objemu 2,0 l a výkonu 80 kW (109 k) navíc spaluje zemní plyn obzvláště efektivně a úsporně.

Caddy EcoFuel s pohonem na zemní plyn Caddy EcoFuel s pohonem na zemní plyn

Plný výkon v práci.
Při polovičních nákladech na pohonné hmoty.
Při všedním pracovním dni se Caddy EcoFuel projeví jako skutečný profesionál. A to nejen v otázkách hospodárnosti: Jeho ovladatelnost a vynikající prostorová koncepce mu dovolují zvládnout jakékoli nasazení - a to s jistotou. Nádrže na zemní plyn se z důvodu úspory místa montují pod podlahu. Díky tomuto chytrému řešení je vám k dispozici objem nákladového prostoru o velikosti až 3,2 m3, který není ničím omezován. Pro vůz Caddy EcoFuel je lehké přepravit i těžký náklad - jeho užitečná hmotnost činí až 666 kg.


Výkon
Silný motor o výkonu 80 kW (109 k).
Motor o objemu 2,0 l v Caddy EcoFuel, který je quasi „monovalentní“, vás rychle doveze do cíle - špičkovou rychlostí až 169 km/h. Quasi „monovalentní“ znamená, že motor je optimalizován pro pohon na zemní plyn.

Užitečná hmotnost
Lze jej zatížit 666 kg.
Do Caddy EcoFuel toho můžete naložit opravdu hodně: Díky maximální užitečné hmotnosti, která činí až 666 kg, si na svá lehká ramena může naložit i těžké náklady.

Nákladový prostor
Objem nákladového prostoru 3,2 m3.
I když přepravujete velké předměty, jste s Caddy EcoFuel stále v dobré formě. Objem nákladového prostoru činí až 3,2 m3 a je vám dispozici bez jakéhokoli omezení. Nádrže na zemní plyn jsou totiž namontovány pod podlahou vozidla.

Hospodárnost
Úspora za pohonné hmoty až 50 procent.
Caddy EcoFuel je novou veličinou v otázce hospodárnosti, neboť zemní plyn je podstatně výhodnější než benzin nebo nafta. A navíc motor o objemu 2,0 l spaluje toto cenově výhodné palivo úsporně a efektivně. Spotřeba mimo město se pohybuje kolem pouhých 4,7 kg/100 km. Vyplatí se přestoupit.

Bezpečnost
Komplexní bezpečnostní koncepce.
Ocelové nádrže na zemní plyn jsou enormně odolné proti vysokým teplotám a i v extrémních testech se ukázaly jako téměř nezničitelné. Ventily, které mají trojnásobné elektromagnetické zajištění, zamezí v případě nehody nekontrolovanému úniku paliva. Caddy EcoFuel je tak jedním z nejbezpečnějších pracovišť vůbec.

Dojezd
Dojezd až 570 km.
S vozem Caddy EcoFuel si můžete posunout své cíle do větší vzdálenosti. Nádrž pojme 26 kg zemního plynu, což stačí pro trasu dlouhou asi 440 km. 13 litrů benzinu, které slouží jako rezerva, prodlužuje dojezd ještě o dalších 130 km. Tak je možné ujet cca 570 km, aniž by bylo nutné udělat jedinou zastávku na tankování - takové hodnoty sotva dosáhne jiné vozidlo na zemní plyn.


Zdroj: volkswagen.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem
24.08.2017
Test ojetiny: Ford C-Max – větší než si myslíte