C4 Picasso – světlo a prostor (visiospace) - Originální reklamní kampaň - technologie s poezií

vloženo

Nový Citroën C4 Picasso vstupuje v těchto dnech na náš trh a s ním v listopadu odstartuje i originální reklamní kampaň na tento vůz.

„Příběh“ se odvíjí velice poeticky, od pohaslé žárovky se odděluje skleněná baňka a kovová objímka a obě tyto části se přeměňují v nejcharakterističtější části nového vozu. Metalická část se transformuje v karosérii, v níž jako květ rozkvétá pohodlné křeslo, zatímco skleněná část se mění ve velké přední sklo vozu s mimořádným zorným úhlem s přechodem až do panoramatické střechy. 

Proměnu ve visiospace podtrhuje hudba skupiny Bonobo, jejíž rytmy napomáhají splynutí technologie s poezií.

Reklamní spot je dílem skupiny Nobrain z reklamní agentury Euro RSCG Scher Lafarge, které se snažila vystihnout symboliku inovace a inspirace právě na pozadí průhlednosti a světla.

Televizní reklama bude umocněna reklamou v dalších médiích, zejména v tisku, na plakátech a na webu. Všude bude zdůrazněn velký vnitřní prostor vozu, ve kterém najde své místo sedm, ale i jediný cestující. A dále modularita vnitřního prostoru, mimořádný výhled díky panoramatickému přednímu sklu, výbava pro pohodlí a bezpečnost, stejně jako čtveřice pohonných jednotek.




Zdroj: Citroën Česká republika, s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy
26.10.2017
Renault Alaskan - převlečenou Navaru koupíte od 892 859 Kč
24.10.2017
Hyundai Kona v prodeji, české ceny má hodně sebevědomé
23.10.2017
Test ojetiny: Citroën C2 – robotu zdar? Spíš nazdar!
21.10.2017
Nové Audi A7 Sportback je hranatější a zatím bez dieselu
20.10.2017
Kia Stinger vstupuje na český trh, milion nestačí
19.10.2017
Test: Hyundai i30 1.4 Turbo - je fakt nejlepší?
16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu