C4 Picasso – světlo a prostor (visiospace) - Originální reklamní kampaň - technologie s poezií

vloženo

Nový Citroën C4 Picasso vstupuje v těchto dnech na náš trh a s ním v listopadu odstartuje i originální reklamní kampaň na tento vůz.

„Příběh“ se odvíjí velice poeticky, od pohaslé žárovky se odděluje skleněná baňka a kovová objímka a obě tyto části se přeměňují v nejcharakterističtější části nového vozu. Metalická část se transformuje v karosérii, v níž jako květ rozkvétá pohodlné křeslo, zatímco skleněná část se mění ve velké přední sklo vozu s mimořádným zorným úhlem s přechodem až do panoramatické střechy. 

Proměnu ve visiospace podtrhuje hudba skupiny Bonobo, jejíž rytmy napomáhají splynutí technologie s poezií.

Reklamní spot je dílem skupiny Nobrain z reklamní agentury Euro RSCG Scher Lafarge, které se snažila vystihnout symboliku inovace a inspirace právě na pozadí průhlednosti a světla.

Televizní reklama bude umocněna reklamou v dalších médiích, zejména v tisku, na plakátech a na webu. Všude bude zdůrazněn velký vnitřní prostor vozu, ve kterém najde své místo sedm, ale i jediný cestující. A dále modularita vnitřního prostoru, mimořádný výhled díky panoramatickému přednímu sklu, výbava pro pohodlí a bezpečnost, stejně jako čtveřice pohonných jednotek.




Zdroj: Citroën Česká republika, s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen


Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Hyundai Sonata je krásné čtyřdvéřové kupé

Hyundai Sonata je krásné čtyřdvéřové kupé

Korejská automobilka ukázala zcela první fotografie nového modelu Sonata. Osmá generace Sonaty vystřídá po pěti letech za velkou louží dosavadní generaci v druhé polovině letošního roku. Zda se dostane i do Evropy, není..

GPS navigace do auta, vyplatí se dnes ještě?

GPS navigace do auta, vyplatí se dnes ještě?

Byly doby, kdy navigace v autě byly mnohem oblíbenější než dnes. S příchodem chytrých telefonů s velkými displeji, a..

Test ojetiny: Daewoo/Chevrolet Tacuma – Pod dvěma značkami jedno MPV

Test ojetiny: Daewoo/Chevrolet Tacuma – Pod dvěma značkami jedno MPV

Korejský model Tacuma nejprve vyjel pod značkou Daewoo, když však korejskou fabriku koupil Chevrolet, dostal vůz na..

Škoda Kamiq oficiálně představena, bude to hvězda Ženevy

Škoda Kamiq oficiálně představena, bude to hvězda Ženevy

Do konce roku 2022 Škoda představí více než 30 nových modelů. Novinka v podobě modelu Kamiq chce oslovit mladší..

Test ojetiny: Hyundai Accent - korejská lidovka

Test ojetiny: Hyundai Accent - korejská lidovka

Druhá generace Hyundaie Accent zaujme nízkou pořizovací cenou a většinou i slušnou výbavou. Navíc potěší příznivou..