C-Triomphe v Číně - Světová premiéra

vloženo

Citroën, posílený úspěchem typu C4, kterého se v celém světě prodalo více než 280 000 kusů, rozšiřuje nyní svou modelovou řadu o typ C-Triomphe, jež je uváděn na čínský trh.

C-Triomphe v Číně - Světová premiéra C-Triomphe v Číně - Světová premiéra

Tento nový moderní tříprostorový sedan s inovativními prvky těží z charakteristik a inovací, které stojí za současným úspěchem typu C4, má však tříprostorovou karoserii, odpovídající požadavkům čínského trhu. C-Triomphe je vyráběn v továrně PSA ve městě Wuhan na platformě typu C4 s prodlouženým rozvorem náprav. Tento sedan svým designem, konstrukcí a nabízenými technologiemi zohledňuje požadavky zákazníků, kteří hledají modernost, komfort a bezpečnost.


Vůz bude představen 18. února 2006 ve městě Shenzhen a jeho prodej bude zahájen koncem druhého čtvrtletí 2006. Tímto modelem posiluje Citroën své postavení v Číně a rozšiřuje zde svou modelovou řadu. Za uplynulých čtrnáct let Citroën prodal na čínském trhu 600 000 vozidel, a to zejména díky úspěšným typům ZX Fukang s tříprostorovou karoserií a Elysée (specifické modely pro Čínu). Po prodejně úspěšném roce 2005, kdy bylo prodáno více než 100 000 vozidel a prodej vzrostl o 34 %, což je více než činil celkový růst trhu, Citroën počítá s dalším zvýšením svého podílu na trhu a s pokračováním svého růstu v Číně. C-Triomphe, tříprostorový sedan s výrazným a inovativním designem, doplňuje typovou řadu Citroën a posiluje postavení značky na čínském neustále se rozvíjejícím trhu. Tento nový vůz s pozoruhodně velkým vnitřním prostorem využívá řadu přitažlivých prvků typu C4 z oblasti inovací, pohodlí jízdy a bezpečnosti.

Reprezentativní vůz s dynamickým a výrazným designem
C-Triomphe se svou tříprostorovou karoserií délky 4,8 metru a šířky 1,77 metru je velmi osobitý a pyšní se impozantním vzhledem, který je synonymem prestiže a exkluzívnosti. Nový sedan přebírá charakteristické stylistické rysy značky. Má protáhlé, plynulé a elegantní linie. Chromovaná lišta podél karoserie zvýrazňuje jeho tvary a nepochybně jej řadí do kategorie reprezentativních sedanů. Zadní svítilny ve tvaru bumerangu odpovídají designu předních světlometů. Jsou propojeny chromovanou lištou, která zdůrazňuje rozměrný zavazadlový prostor. Tvary karoserie, šestnáctipalcová kola, vyšší boční partie a impozantní převis vzadu budí dojem ochrany a bezpečnosti.

Vzor z hlediska komfortu a velikosti vnitřního prostoru
Pro vytvoření skutečného pocitu pohody dává interiér vozidla přednost prostornosti, potěšení a komfortu. Díky velkorysému rozvoru náprav 2,71 metru C-Triomphe nabízí neobyčejně velký vnitřní prostor. Z hlediska prostoru pro nohy cestujících vzadu může tento model sloužit za vzor. Ergonomie a tvarování sedadel C-Triomphe byly navrženy tak, aby zajišťovaly vysoký komfort a zejména optimální filtrování vibrací ve svislém směru. Sedadla řidiče a spolujezdce vpředu se nastavují elektricky. C-Triomphe má zavazadlový prostor s pozoruhodným objemem 513 litrů podle VDA a jeho praktičnost ještě zvyšuje sklopná zadní lavice, dělená v poměru 2/3-1/3. Čalounění světlou kůží od druhé úrovně výbavy a dekorace imitující dřevo na palubní desce a panelech dveří podtrhují vytříbenost vnitřního stylu. V celém interiéru jsou rozmístěny početné praktické odkládací prostory, jako jsou například zásuvky pod zadní lavicí. Odkládací schránka může být klimatizovaná a měnič na pět 5 CD je umístěn pod zadním sedákem, mezi oběma zásuvkami. Zvláště pečlivě byly řešeny otázky akustického a tepelného komfortu v interiéru vozu. Klimatizace (automatická od druhé úrovně výbavy) je montována sériově. Navíc pro dosažení ještě vyššího komfortu cestujících vzadu je použit ventilátor umístěný v prostřední loketní opěrce, který přívádí vzduch k zadním místům. Jeho výkon lze regulovat a větrací otvory umožňují nasměrovat proud vzduchu. Pro doplnění této výbavy je Typ C-Triomphe opatřen sluneční roletkou na zadním okně.

Inovace pro pohodu ve voze a pro klidné řízení
Typ C-Triomphe využívá, stejně jako typ C4, celou řadu inovací v oblasti ergonomie řízení a pohodlí ve voze. Početné moderní a účinné prvky výbavy pomáhající řidiči při řízení jsou navrženy pro maximální usnadnění a zpříjemnění jízdy. Ergonomicky řešené pracoviště řidiče je vybaveno volantem s pevným středem a se sdruženými ovládacími prvky. Tento volant má ve svém středu ovladače, které umožňují snadné ovládání základních funkcí vozu a přispívají k jízdnímu pohodlí řidiče a k bezpečnosti. Kromě volantu s ovládacími prvky je vůz vybaven moderním podsvíceným displejem uprostřed palubní desky, na kterém se zobrazují jízdní informace (rychlost vozu, nastavená rychlost tempomatu a omezovače apod.). Podsvícení displeje je regulováno automaticky v závislosti na světelných podmínkách, což zaručuje dokonalou čitelnost údajů za každé situace. C-Triomphe má rovněž další prvky výbavy, které jsou na čínském trhu nové nebo doposud zřídka používané:
- sériově montovaný tempomat a omezovač rychlosti u celé modelové řady,
- samonatáčecí bi-xenonové světlomety, aktivní v poloze potkávacích i dálkových světel, které zlepšují viditelnost a osvětlení vozovky v zatáčce a zvyšují tak bezpečnost a pohodlí jízdy v noci - jsou spojeny s teleskopickými ostřikovači světlometů, dokonale začleněnými do pláště předního nárazníku,
- integrovaný parfémový osvěžovač vzduchu, dokonale ladící se vzhledem palubní desky, který umožňuje dosáhnout individuální čichové pocity v interiéru vozidla se širokým výběrem vytříbených a jemných vůní. C-Triomphe je rovněž sériově vybaven mlhovými světlomety, elektrickým ovládáním vnějších zpětných zrcátek a také parkovacím asistentem vzadu.

Jisté jízdní vlastnosti
Typ C4, vyráběný na platformě 2 skupiny PSA Peugeot Citroën, je v současnosti vzorem na trhu z hlediska jízních vlastností a aktivní bezpečnosti. Také C-Triomphe využívá stejnou platformu. Sériově je vybaven řízením s variabilním posilovačem. Jeho brzdový systém má čtyři brzdové kotouče, z nichž přední jsou větrané. Navíc systémy pro posilování a řízení brzdění a pro udržení požadované dráhy zaručují vynikající jízdní stabilitu. ABS, elektronický rozdělovač brzdného účinku a brzdový asistent, spojený s automatickým zapínáním výstražných světel, jsou montovány sériově u celé modelové řady. Systém ESP je montován sériově od druhé úrovně výbavy.

Bezpečný a ochranu poskytující vůz
Typ C4 se rovněž vyznačuje velmi dobrými výsledky v oblasti pasivní bezpečnosti, prokázanými v testech EuroNCAP. C-Triomphe také využívá výhod platformy 2 z hlediska výztuh struktury a stejně jako typ C4 je v této oblasti vybaven vynikajícími bezpečnostními prvky. Zejména má v předním bloku vytvořenu tzv. spodní cestu pro vedení a pohlcení přídavných sil, která lépe rozkládá přenášenou energii při čelním nárazu. Zavazadlový prostor vzadu tvoří absorpční zónu při nárazu zezadu. C-Triomphe je sériově vybaven airbagy řidiče (s optimalizovaným tvarem díky volantu s pevným středem) a spolujezdce vpředu. Nabízí rovněž boční airbagy řidiče a spolujezdce vpředu a hlavové airbagy pro řidiče a cestující vpředu i vzadu. Sériově jsou montovány tříbodové bezpečnostní pásy s pyrotechnickými předpínači a omezovači síly.

 Dynamika s benzinovým motorem 2.0i o výkonu 150 koní DIN
C-Triomphe je vybaven motorem 2.0i o výkonu 108 kW podle EHK (150 k DIN), který splňuje požadavky normy Euro IV. Tento motor je spojen s automatickou sekvenční nebo mechanickou převodovkou. Motor 2.0i 16V nabízí nejvyšší točivý moment 200 N.m při 4 000 ot/min. Má plynule měnitelné nastavení rozvodu (VVT), které umožňuje optimální plnění spalovacích prostorů v celém rozsahu provozních otáček motoru. Od 2 000 ot/min tento motor nabízí točivý moment 170 N.m, což představuje přibližně 85 % největšího točivého momentu a zaručuje výjimečné potěšení z jízdy. 


Zdroj: Citroën Česká republika s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku C-Triomphe v Číně - Světová premiéra
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách
27.06.2017
Nové BMW X3 představeno, prošlo dietou a může vonět
26.06.2017
Test: Kia Soul 1.6 T-GDI - odlišný živočich
24.06.2017
Velké překvapení přichystal Peugeot, který nabídne Pick Up