C- Métisse oceněn cenou „Louis Vuitton classic koncept award 2006“

vloženo

Dne 8. března 2007 v rámci Autosalonu Ženeva 2007 obdrží při oficiální slavnostní ceremonii koncept vozu C- Métisse cenu „Louis Vuitton classic koncept award 2006“ za nejkrásnější prototyp roku

C- Métisse oceněn cenou „Louis Vuitton classic koncept award 2006“

Toto kupé vyšší třídy s luxusním designem, s vysokou úrovní výbavy pro cestující a zároveň vůz výkonný i respektující potřeby životního prostředí okouzlilo odbornou porotu s předsedajícím Christianem Philippsenem a ostaními členy:

 

  • Serge Bellu - šéfredaktor časopisu „Automobil Classique“
  • Xaver Dixsaut – designér, ředitel inovací Luis Vuitton
  • Harm Lagaay – designér, bývalý ředitel designu Porsche
  • Carl-Gustav Magnusson - designér, bývalý ředitel designu Knoll (nábytek)
  • Samuel Mann – vítěz LVC Concours Award 2005
  • Gordon Murray – inženýr, bývalý technický ředitel stáje F1 Brabham a McLaren
  • Lorenzo Ramaciotti – designér, bývalý ředitel designu Pininfarina
  • Stewart Reed – děkan fakulty dopravy na „Art Center College of Design“ v Kalifornii.

Koncept C- Métisse byl představen na světovém autosalonu Mondial v Paříži v roce 2006. V jeho koncepci splývá rozum a vášeň a značka jím naznačuje novou cestu zasvěcenou čiré radosti z automobilu. Svými štíhlými proporcemi, ohnivě červenou karosérií, systémem otvírání dveří a všudypřítomným chromováním nechává toto ušlechtilé čtyřmístné čtyřdveřové kupé oživit automobilovou vášeň pro prestižní vozy vyšší třídy.

C-Métisse je inteligentní vozidlo spojující emoce a požitek z jízdy, aniž by zapomínal na šetrnost k životnímu prostředí. Díky hybridní dieselové trakci, optimální aerodynamice a omezené hmotnosti nabízí C-Métisse výkony sportovních vozů (zrychlení z 0 na 100 km/h je dosaženo za 6,2 s, při rozjetí z 0 je vzdálenost 1 000 m dosažena za 25,4 sekundy) při spotřebě ve smíšeném cyklu 6,5 l/ 100 km a emisí CO2 174 g/km

C-Métisse je důkazem odhodlání Citroënu nabízet vozidla jdoucí s dobou a zároveň nezapomínat na to hlavní: na potěšení z jízdy.

C-Métisse bude vystaven v rámci Autosalonu Ženeva ve dnech 6.-7. března na stánku Louis Vuitton (vstup halou 1 a 2). V ostatních dnech bude vystaven na stánku Citroën (hala 6) vedle vozů této třídy, které stejně jako C-Métisse symbolizují inovaci a dynamismus značky Citroën.

 


Zdroj: Citroën Česká republika

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku C- Métisse oceněn cenou „Louis Vuitton classic koncept award 2006“ Fotografie k článku C- Métisse oceněn cenou „Louis Vuitton classic koncept award 2006“ Fotografie k článku C- Métisse oceněn cenou „Louis Vuitton classic koncept award 2006“ Fotografie k článku C- Métisse oceněn cenou „Louis Vuitton classic koncept award 2006“
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi