BMW M5 nově ve speciální edici „Competition Edition“

vloženo

Divize BMW M vyvinula exkluzivní speciální edici pětkového modelu. Novinka se s motorem o výkonu zvýšeném na 441 kW/600 k a točivým momentem 700 Nm řadí k nejvýkonnějším sériovým vozům BMW všech dob. Z nuly na 100 km/h novinka zrychlí za 3,9 s a její výroba bude čítat pro celý svět pouhých 200 ks.

BMW M5 nově ve speciální edici „Competition Edition“

Divize BMW M vyvinula exkluzivní speciální edici celosvětově nejúspěšnější vysokovýkonné business-limuzíny. Nabídka BMW M5 dostává další nový náboj. BMW M5 „Competition Edition“ se s motorem o výkonu zvýšeném na 441 kW/600 k a točivým momentem 700 Nm řadí k nejvýkonnějším sériovým vozům BMW všech dob (kombinovaná spotřeba paliva: 9,9 l/100 km, kombinované emise CO2: 231 g/km). BMW M5 „Competition Edition“ je se standardně dodávanou dvouspojkovou převodovkou M DCT Drivelogic schopné z klidu na 100 km/h zrychlit během 3,9 s. Pro BMW M5 „Competition Edition“ je charakteristický individualizovaný vzhled, paket Competition a velké množství doplňkové výbavy. Výroba této edice je pro celý svět omezena na 200 kusů, což těmto vozům dodává mimořádnou hodnotu.

Více výkonu a dále zlepšená obratnost.
Srdcem BMW M5 „Competition Edition“ je známý vysokootáčkový osmiválec 4,4 litru s unikátní technologií BMW M TwinPower Turbo s kříženými výfukovými svody. Zvýšený plnicí tlak a s ním související další úpravy zajistily ve srovnání se standardním provedením navýšení výkonu o 29 kW/40 k na celkových 441 kW/600 k. Současně byl o 20 Nm posílen točivý moment na celkovou hodnotu 700 Nm.

Výkonnější motor je sladěn s paketem Competition, který je standardní výbavou BMW M5 „Competition Edition“ a významným způsobem zlepšuje obratnost automobilu. Paket Competition charakterizuje snížení světlé výšky o 10 mm a současně použití pružin, tlumičů a stabilizátorů s tvrdší charakteristikou. Na tyto změny navazuje i upravená charakteristika aktivního M diferenciálu, který účinně podporuje trakci. Větší ochotu k zatáčení a přesnost v zatáčkách zajišťuje řízení Servotronic s M specifickým naladěním a přímější mapou řídicí jednotky. Změnám v jízdním projevu je přizpůsobeno také nastavení stabilizačního systému DSC (Dynamic Stability Control). Zejména ve spojení s M karbon-keramickými brzdami přináší BMW M5 „Competition Edition“ pro vozy M typickou jízdní dynamiku, stejně jako schopnost jízdy v běžném provozu i na závodním okruhu.

BMW M5 cena

Exkluzivní a sportovní vzhled.
BMW M5 „Competition Edition“ dává svůj mimořádný potenciál jasně najevo, i když stojí na místě. Sportovně-elegantní linie BMW M5 nejlépe vynikne v metalických barvách Carbon Black a Mineral White – v každé z nich vznikne přesně 100 kusů. Ztělesněním mimořádné obratnosti jsou také kovaná a leštěná M kola s dvojitými paprsky v provedení Jet Black s pneumatikami různých rozměrů pro přední a zadní nápravu (vpředu 265/35 ZR20, vzadu 295/30 ZR20). Speciálními doplňky jsou karbonové díly M Performance, konkrétně zadní difuzor, odtrhová hrana víka zavazadlového prostoru a kryty vnějších zpětných zrcátek. Na leskle černých lamelách masky chladiče i na ozdobných prvcích na bocích za předními koly jsou plakety „M5 Competition“, které dokreslují prémiový vzhled této speciální edice.

Dojem vysoké kvality se sportovními akcenty v interiéru.
Také interiér podtrhuje unikátnost BMW M5 „Competition Edition“. Příkladem jsou v tomto směru karbonové dekorační lišty. Před spolujezdcem je na jedné z nich umístěné logo „M5 Competition 1/200“, označující nejen dynamické kvality vozu BMW M5 „Competition Edition“, ale také skutečnost, že vznikne pro celý svět pouze 200 kusů. Pro vnitřní prostor je typické celokožené čalounění černou kůží Merino Black s kontrastním prošíváním Opal White a černými koberci Anthracite s koženým obšitím v bílé barvě Merino Opal White. V BMW M5 „Competition Edition“ sedí řidič i spolujezdec vpředu na M multifunkčních sedadlech, jejichž rozsáhlé možnosti elektrického nastavování zajišťují dokonalý kompromis mezi komfortem a sportovní boční oporou. Exkluzivitu posilují taktéž bíle provedené nápisy „///M5“ na hlavových opěrkách.

BMW M5

Mezi další speciality výbavy, jež podtrhují výkonnost ultimativní business-limuzíny, patří například hudební aparatura Bang & Olufsen High End Surround Sound s celkovým výkonem 1200 W, BMW Head-Up Displej, systém komfortního přístupu, varování při nechtěném opuštění jízdního pruhu nebo volitelně dodávaný Driving Assistant, vyhřívaná přední sedadla či sklopná opěradla zadních sedadel. BMW M5 „Competition Edition“ má cenu stanovenou na 129 500 eur.


Vyhledat vozidla v inzerci: Bmw

Fotografie k článku

Fotografie k článku BMW M5 nově ve speciální edici „Competition Edition“ Fotografie k článku BMW M5 nově ve speciální edici „Competition Edition“ Fotografie k článku BMW M5 nově ve speciální edici „Competition Edition“ Fotografie k článku BMW M5 nově ve speciální edici „Competition Edition“ Fotografie k článku BMW M5 nově ve speciální edici „Competition Edition“
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

28.02.2017
Mitsubishi Outlander 2017 - myšák reaguje na požadavky zákazníků
27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!