BMW M5 nově ve speciální edici „Competition Edition“

vloženo

Divize BMW M vyvinula exkluzivní speciální edici pětkového modelu. Novinka se s motorem o výkonu zvýšeném na 441 kW/600 k a točivým momentem 700 Nm řadí k nejvýkonnějším sériovým vozům BMW všech dob. Z nuly na 100 km/h novinka zrychlí za 3,9 s a její výroba bude čítat pro celý svět pouhých 200 ks.

BMW M5 nově ve speciální edici „Competition Edition“ BMW M5 nově ve speciální edici „Competition Edition“

Divize BMW M vyvinula exkluzivní speciální edici celosvětově nejúspěšnější vysokovýkonné business-limuzíny. Nabídka BMW M5 dostává další nový náboj. BMW M5 „Competition Edition“ se s motorem o výkonu zvýšeném na 441 kW/600 k a točivým momentem 700 Nm řadí k nejvýkonnějším sériovým vozům BMW všech dob (kombinovaná spotřeba paliva: 9,9 l/100 km, kombinované emise CO2: 231 g/km). BMW M5 „Competition Edition“ je se standardně dodávanou dvouspojkovou převodovkou M DCT Drivelogic schopné z klidu na 100 km/h zrychlit během 3,9 s. Pro BMW M5 „Competition Edition“ je charakteristický individualizovaný vzhled, paket Competition a velké množství doplňkové výbavy. Výroba této edice je pro celý svět omezena na 200 kusů, což těmto vozům dodává mimořádnou hodnotu.


Více výkonu a dále zlepšená obratnost.
Srdcem BMW M5 „Competition Edition“ je známý vysokootáčkový osmiválec 4,4 litru s unikátní technologií BMW M TwinPower Turbo s kříženými výfukovými svody. Zvýšený plnicí tlak a s ním související další úpravy zajistily ve srovnání se standardním provedením navýšení výkonu o 29 kW/40 k na celkových 441 kW/600 k. Současně byl o 20 Nm posílen točivý moment na celkovou hodnotu 700 Nm.

Výkonnější motor je sladěn s paketem Competition, který je standardní výbavou BMW M5 „Competition Edition“ a významným způsobem zlepšuje obratnost automobilu. Paket Competition charakterizuje snížení světlé výšky o 10 mm a současně použití pružin, tlumičů a stabilizátorů s tvrdší charakteristikou. Na tyto změny navazuje i upravená charakteristika aktivního M diferenciálu, který účinně podporuje trakci. Větší ochotu k zatáčení a přesnost v zatáčkách zajišťuje řízení Servotronic s M specifickým naladěním a přímější mapou řídicí jednotky. Změnám v jízdním projevu je přizpůsobeno také nastavení stabilizačního systému DSC (Dynamic Stability Control). Zejména ve spojení s M karbon-keramickými brzdami přináší BMW M5 „Competition Edition“ pro vozy M typickou jízdní dynamiku, stejně jako schopnost jízdy v běžném provozu i na závodním okruhu.

BMW M5 cena

Exkluzivní a sportovní vzhled.
BMW M5 „Competition Edition“ dává svůj mimořádný potenciál jasně najevo, i když stojí na místě. Sportovně-elegantní linie BMW M5 nejlépe vynikne v metalických barvách Carbon Black a Mineral White – v každé z nich vznikne přesně 100 kusů. Ztělesněním mimořádné obratnosti jsou také kovaná a leštěná M kola s dvojitými paprsky v provedení Jet Black s pneumatikami různých rozměrů pro přední a zadní nápravu (vpředu 265/35 ZR20, vzadu 295/30 ZR20). Speciálními doplňky jsou karbonové díly M Performance, konkrétně zadní difuzor, odtrhová hrana víka zavazadlového prostoru a kryty vnějších zpětných zrcátek. Na leskle černých lamelách masky chladiče i na ozdobných prvcích na bocích za předními koly jsou plakety „M5 Competition“, které dokreslují prémiový vzhled této speciální edice.

Dojem vysoké kvality se sportovními akcenty v interiéru.
Také interiér podtrhuje unikátnost BMW M5 „Competition Edition“. Příkladem jsou v tomto směru karbonové dekorační lišty. Před spolujezdcem je na jedné z nich umístěné logo „M5 Competition 1/200“, označující nejen dynamické kvality vozu BMW M5 „Competition Edition“, ale také skutečnost, že vznikne pro celý svět pouze 200 kusů. Pro vnitřní prostor je typické celokožené čalounění černou kůží Merino Black s kontrastním prošíváním Opal White a černými koberci Anthracite s koženým obšitím v bílé barvě Merino Opal White. V BMW M5 „Competition Edition“ sedí řidič i spolujezdec vpředu na M multifunkčních sedadlech, jejichž rozsáhlé možnosti elektrického nastavování zajišťují dokonalý kompromis mezi komfortem a sportovní boční oporou. Exkluzivitu posilují taktéž bíle provedené nápisy „///M5“ na hlavových opěrkách.

BMW M5

Mezi další speciality výbavy, jež podtrhují výkonnost ultimativní business-limuzíny, patří například hudební aparatura Bang & Olufsen High End Surround Sound s celkovým výkonem 1200 W, BMW Head-Up Displej, systém komfortního přístupu, varování při nechtěném opuštění jízdního pruhu nebo volitelně dodávaný Driving Assistant, vyhřívaná přední sedadla či sklopná opěradla zadních sedadel. BMW M5 „Competition Edition“ má cenu stanovenou na 129 500 eur.


Vyhledat vozidla v inzerci: Bmw

Fotografie k článku

Fotografie k článku BMW M5 nově ve speciální edici „Competition Edition“ Fotografie k článku BMW M5 nově ve speciální edici „Competition Edition“ Fotografie k článku BMW M5 nově ve speciální edici „Competition Edition“ Fotografie k článku BMW M5 nově ve speciální edici „Competition Edition“ Fotografie k článku BMW M5 nově ve speciální edici „Competition Edition“
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem
24.08.2017
Test ojetiny: Ford C-Max – větší než si myslíte
22.08.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s