BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks

vloženo

BMW uvede svůj nový sportovní model na trh na jaře 2016, přičemž produkce činí jen 700 kusů pro celý svět. M4 GTS umí zrychlit z nuly na 100 km/h za 3,8 sekundy, dosahuje nejvyšší rychlosti 305 km/h a Nordschleife umí zajet za 7:28 min.

BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks

Cílem konstruktérů bylo minimalizovat hmotnost, díky tomu se tento nový model vyznačuje vynikající jízdní dynamikou, špičkovou ovladatelností a nejvyšší hospodárností. Důsledné odlehčování se dotklo i těch nejmenších detailů BMW M4 GTS a ve výsledku znamená pohotovostní hmotnost 1510 kg (provozní hmotnost 1585 kg). Lehká jsou také kola (vpředu: 9,5 x 19, vzadu: 10,5 J x 20) se zvýšenou pevností. Vůz dostal pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2 s rozdílným rozměrem (vpředu: 265/35 R 19, vzadu: 285/30 R 20), exkluzivně přizpůsobené pro BMW M4 GTS.


BMW M4 GTS pohání motor M TwinPower Turbo (řadový šestiválec o výkonu 368 kW), který je schopen točit 7600 1/min. Na přeplňovaný motor se vytáčí nezvykle vysoko a nabízí lineární nástup výkonu v širokém pásmu využitelných otáček. Inovativní systém vstřikování vody posouvá tento přeplňovaný řadový šestiválec do nových výkonových sfér tím, že ochlazuje nasávaný vzduch, a zvyšuje tak účinnost. Tento systém se již osvědčil na závodních okruzích po celém světě na palubě BMW M4 MotoGP Safety Car, zavádějícího vozu nejprestižnějšího motocyklového šampionátu na světě. 



BMW M4 GTS je prvním sériovým silničním vozem, vybaveným inovativním a průkopnickým systémem vstřikování vody. U tohoto systému, který dále zlepšuje maximální výkon a spotřebu paliva přeplňovaného šestiválce, využili inženýři BMW M principu, kdy voda měnící skupenství z kapalného na plynné absorbuje energii ve svém okolí. Voda je v podobě jemných kapiček rozprašována do komory sacího potrubí, kde se vypařuje a znatelně snižuje teplotu nasávaného vzduchu. Snižuje tak teplotu v samotných spalovacích prostorech, což vede ke zmenšení rizika klepání motoru. Přeplňovaný motor pak může pracovat s vyšším plnicím tlakem a dřívějším zážehem. Výsledkem je vyšší výkon a točivý moment a podstatné zlepšení spotřeby paliva. Navzdory vyššímu výkonu se snížilo tepelné namáhání zatěžovaných součástek. Tím se omezuje opotřebení motoru a zvyšuje jeho životnost.



Motor BMW M4 GTS je vybaven technologiemi M TwinPower Turbo, představovanými dvojicí rychle reagujících jednokomorových turbodmychadel, vysokotlakým přímým vstřikováním paliva, variabilním zdvihem sacích ventilů VALVETRONIC a proměnným časováním vačkových hřídelů Double-VANOS. Výsledkem je plynulý a účinný nástup výkonu, velmi ostré reakce a nižší spotřeba i emise.

7stupňová dvouspojková převodovka M DCT s funkcí Drivelogic z dílny divize BMW M stanovuje standardy v oblasti plynulého nástupu výkonu a konstrukce přizpůsobené pro okruhové jezdění. Tato pokroková převodovka nabízí kromě samočinných změn převodových stupňů také velmi rychlé manuální řazení páčkami pod volantem, zaručující změny převodů bez přerušení toku točivého momentu. Manuální režim rovněž nabízí speciálně naprogramovanou funkci Launch Control, nabízející ultra rychlou akceleraci z místa s otáčkami optimálně srovnanými pro nadcházející rychlostní stupeň.



Motor dosahuje maximálního výkonu 368 kW/500 k – oproti BMW M4 nárůst o 16 % – při 6250 1/min. Maximální točivý moment se zvýšil o 10 % na 600 Nm a je k dispozici v širokém spektru otáček (4000 až 5500 1/min). Standardní zrychlení z 0 na 100 km/h trvá 3,8 s a maximální rychlost činí 305 km/h. Tento motor vyniká navzdory znatelnému nárůstu výkonu také v oblasti spotřeby paliva a vyrovná se nízké spotřebě BMW M4, dosahující v evropském testovacím cyklu 8,3 l/100 km*, což odpovídá kombinovaným emisím CO2 194 g/km. Motor splňuje emisní normu EU6.

BMW Group

Vyhledat vozidla v inzerci: Bmw

Fotografie k článku

Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

18.07.2018
Audi Q8 má českou cenu, dva miliony stačí
16.07.2018
Toyota Auris TS Hybrid - Z říše kontrastů
13.07.2018
Test ojetiny: Ford Fiesta – levný a líbivý
12.07.2018
Toyota C-HR a RAV4 nově v edici Prime, ušetříte až 157 tisíc korun
11.07.2018
Test: Suzuki S-Cross 1.0 Booster je nejracionálnější volbou
03.07.2018
Nissan GT-R50 od Italdesignu má 720 koní
02.07.2018
Na nové Audi A6 zatím 1,5 milionu korun nestačí
28.06.2018
Nový Ford KA+ přijíždí na český trh za cenu od 272 990 Kč
28.06.2018
Tipy pro instalaci tažného zařízení
27.06.2018
Test ojetiny: Fiat Panda – pohledná krabička může být i 4x4
25.06.2018
Honda Civic Type R - Nabroušená katana!
20.06.2018
Audi A1 - luxusnější sourozenec Pola je tady
19.06.2018
Omlazený Nissan Juke od 400 600 Kč, verze 2017 od 299 900 Kč
18.06.2018
Test ojetiny: Renault Laguna III – nejlevnější ve své třídě
16.06.2018
Nové BMW řady 8 Coupé je krásné a luxusní
08.06.2018
Test: Honda Jazz 1.5 i-VTEC Dynamic - nejpraktičtější malé auto
08.06.2018
Lexus RX L nabídne sedm míst a stále slušný zavazadelník
07.06.2018
Peugeot 508 SW - radikální změna
06.06.2018
Audi Q8 dostalo 39 jízdních asistentů a půjde startovat pomocí mobilu
05.06.2018
Deset věcí, které nevíte o hybridech