BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks

vloženo

BMW uvede svůj nový sportovní model na trh na jaře 2016, přičemž produkce činí jen 700 kusů pro celý svět. M4 GTS umí zrychlit z nuly na 100 km/h za 3,8 sekundy, dosahuje nejvyšší rychlosti 305 km/h a Nordschleife umí zajet za 7:28 min.

BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks

Cílem konstruktérů bylo minimalizovat hmotnost, díky tomu se tento nový model vyznačuje vynikající jízdní dynamikou, špičkovou ovladatelností a nejvyšší hospodárností. Důsledné odlehčování se dotklo i těch nejmenších detailů BMW M4 GTS a ve výsledku znamená pohotovostní hmotnost 1510 kg (provozní hmotnost 1585 kg). Lehká jsou také kola (vpředu: 9,5 x 19, vzadu: 10,5 J x 20) se zvýšenou pevností. Vůz dostal pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2 s rozdílným rozměrem (vpředu: 265/35 R 19, vzadu: 285/30 R 20), exkluzivně přizpůsobené pro BMW M4 GTS.


BMW M4 GTS pohání motor M TwinPower Turbo (řadový šestiválec o výkonu 368 kW), který je schopen točit 7600 1/min. Na přeplňovaný motor se vytáčí nezvykle vysoko a nabízí lineární nástup výkonu v širokém pásmu využitelných otáček. Inovativní systém vstřikování vody posouvá tento přeplňovaný řadový šestiválec do nových výkonových sfér tím, že ochlazuje nasávaný vzduch, a zvyšuje tak účinnost. Tento systém se již osvědčil na závodních okruzích po celém světě na palubě BMW M4 MotoGP Safety Car, zavádějícího vozu nejprestižnějšího motocyklového šampionátu na světě. 



BMW M4 GTS je prvním sériovým silničním vozem, vybaveným inovativním a průkopnickým systémem vstřikování vody. U tohoto systému, který dále zlepšuje maximální výkon a spotřebu paliva přeplňovaného šestiválce, využili inženýři BMW M principu, kdy voda měnící skupenství z kapalného na plynné absorbuje energii ve svém okolí. Voda je v podobě jemných kapiček rozprašována do komory sacího potrubí, kde se vypařuje a znatelně snižuje teplotu nasávaného vzduchu. Snižuje tak teplotu v samotných spalovacích prostorech, což vede ke zmenšení rizika klepání motoru. Přeplňovaný motor pak může pracovat s vyšším plnicím tlakem a dřívějším zážehem. Výsledkem je vyšší výkon a točivý moment a podstatné zlepšení spotřeby paliva. Navzdory vyššímu výkonu se snížilo tepelné namáhání zatěžovaných součástek. Tím se omezuje opotřebení motoru a zvyšuje jeho životnost.



Motor BMW M4 GTS je vybaven technologiemi M TwinPower Turbo, představovanými dvojicí rychle reagujících jednokomorových turbodmychadel, vysokotlakým přímým vstřikováním paliva, variabilním zdvihem sacích ventilů VALVETRONIC a proměnným časováním vačkových hřídelů Double-VANOS. Výsledkem je plynulý a účinný nástup výkonu, velmi ostré reakce a nižší spotřeba i emise.

7stupňová dvouspojková převodovka M DCT s funkcí Drivelogic z dílny divize BMW M stanovuje standardy v oblasti plynulého nástupu výkonu a konstrukce přizpůsobené pro okruhové jezdění. Tato pokroková převodovka nabízí kromě samočinných změn převodových stupňů také velmi rychlé manuální řazení páčkami pod volantem, zaručující změny převodů bez přerušení toku točivého momentu. Manuální režim rovněž nabízí speciálně naprogramovanou funkci Launch Control, nabízející ultra rychlou akceleraci z místa s otáčkami optimálně srovnanými pro nadcházející rychlostní stupeň.



Motor dosahuje maximálního výkonu 368 kW/500 k – oproti BMW M4 nárůst o 16 % – při 6250 1/min. Maximální točivý moment se zvýšil o 10 % na 600 Nm a je k dispozici v širokém spektru otáček (4000 až 5500 1/min). Standardní zrychlení z 0 na 100 km/h trvá 3,8 s a maximální rychlost činí 305 km/h. Tento motor vyniká navzdory znatelnému nárůstu výkonu také v oblasti spotřeby paliva a vyrovná se nízké spotřebě BMW M4, dosahující v evropském testovacím cyklu 8,3 l/100 km*, což odpovídá kombinovaným emisím CO2 194 g/km. Motor splňuje emisní normu EU6.

BMW Group

Vyhledat vozidla v inzerci: Bmw

Fotografie k článku

Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy
26.10.2017
Renault Alaskan - převlečenou Navaru koupíte od 892 859 Kč
24.10.2017
Hyundai Kona v prodeji, české ceny má hodně sebevědomé
23.10.2017
Test ojetiny: Citroën C2 – robotu zdar? Spíš nazdar!
21.10.2017
Nové Audi A7 Sportback je hranatější a zatím bez dieselu
20.10.2017
Kia Stinger vstupuje na český trh, milion nestačí
19.10.2017
Test: Hyundai i30 1.4 Turbo - je fakt nejlepší?
16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu
04.10.2017
Volkswagen zahajuje prodej modelu T-Roc od 452 900 Kč
30.09.2017
Na nové Volvo XC40 si připravte minimálně milion
26.09.2017
Kia Stonic má české ceny, startují na částce 349 980 Kč