BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks

vloženo

BMW uvede svůj nový sportovní model na trh na jaře 2016, přičemž produkce činí jen 700 kusů pro celý svět. M4 GTS umí zrychlit z nuly na 100 km/h za 3,8 sekundy, dosahuje nejvyšší rychlosti 305 km/h a Nordschleife umí zajet za 7:28 min.

BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks

Cílem konstruktérů bylo minimalizovat hmotnost, díky tomu se tento nový model vyznačuje vynikající jízdní dynamikou, špičkovou ovladatelností a nejvyšší hospodárností. Důsledné odlehčování se dotklo i těch nejmenších detailů BMW M4 GTS a ve výsledku znamená pohotovostní hmotnost 1510 kg (provozní hmotnost 1585 kg). Lehká jsou také kola (vpředu: 9,5 x 19, vzadu: 10,5 J x 20) se zvýšenou pevností. Vůz dostal pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2 s rozdílným rozměrem (vpředu: 265/35 R 19, vzadu: 285/30 R 20), exkluzivně přizpůsobené pro BMW M4 GTS.


BMW M4 GTS pohání motor M TwinPower Turbo (řadový šestiválec o výkonu 368 kW), který je schopen točit 7600 1/min. Na přeplňovaný motor se vytáčí nezvykle vysoko a nabízí lineární nástup výkonu v širokém pásmu využitelných otáček. Inovativní systém vstřikování vody posouvá tento přeplňovaný řadový šestiválec do nových výkonových sfér tím, že ochlazuje nasávaný vzduch, a zvyšuje tak účinnost. Tento systém se již osvědčil na závodních okruzích po celém světě na palubě BMW M4 MotoGP Safety Car, zavádějícího vozu nejprestižnějšího motocyklového šampionátu na světě. 



BMW M4 GTS je prvním sériovým silničním vozem, vybaveným inovativním a průkopnickým systémem vstřikování vody. U tohoto systému, který dále zlepšuje maximální výkon a spotřebu paliva přeplňovaného šestiválce, využili inženýři BMW M principu, kdy voda měnící skupenství z kapalného na plynné absorbuje energii ve svém okolí. Voda je v podobě jemných kapiček rozprašována do komory sacího potrubí, kde se vypařuje a znatelně snižuje teplotu nasávaného vzduchu. Snižuje tak teplotu v samotných spalovacích prostorech, což vede ke zmenšení rizika klepání motoru. Přeplňovaný motor pak může pracovat s vyšším plnicím tlakem a dřívějším zážehem. Výsledkem je vyšší výkon a točivý moment a podstatné zlepšení spotřeby paliva. Navzdory vyššímu výkonu se snížilo tepelné namáhání zatěžovaných součástek. Tím se omezuje opotřebení motoru a zvyšuje jeho životnost.



Motor BMW M4 GTS je vybaven technologiemi M TwinPower Turbo, představovanými dvojicí rychle reagujících jednokomorových turbodmychadel, vysokotlakým přímým vstřikováním paliva, variabilním zdvihem sacích ventilů VALVETRONIC a proměnným časováním vačkových hřídelů Double-VANOS. Výsledkem je plynulý a účinný nástup výkonu, velmi ostré reakce a nižší spotřeba i emise.

7stupňová dvouspojková převodovka M DCT s funkcí Drivelogic z dílny divize BMW M stanovuje standardy v oblasti plynulého nástupu výkonu a konstrukce přizpůsobené pro okruhové jezdění. Tato pokroková převodovka nabízí kromě samočinných změn převodových stupňů také velmi rychlé manuální řazení páčkami pod volantem, zaručující změny převodů bez přerušení toku točivého momentu. Manuální režim rovněž nabízí speciálně naprogramovanou funkci Launch Control, nabízející ultra rychlou akceleraci z místa s otáčkami optimálně srovnanými pro nadcházející rychlostní stupeň.



Motor dosahuje maximálního výkonu 368 kW/500 k – oproti BMW M4 nárůst o 16 % – při 6250 1/min. Maximální točivý moment se zvýšil o 10 % na 600 Nm a je k dispozici v širokém spektru otáček (4000 až 5500 1/min). Standardní zrychlení z 0 na 100 km/h trvá 3,8 s a maximální rychlost činí 305 km/h. Tento motor vyniká navzdory znatelnému nárůstu výkonu také v oblasti spotřeby paliva a vyrovná se nízké spotřebě BMW M4, dosahující v evropském testovacím cyklu 8,3 l/100 km*, což odpovídá kombinovaným emisím CO2 194 g/km. Motor splňuje emisní normu EU6.

BMW Group

Vyhledat vozidla v inzerci: Bmw

Fotografie k článku

Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

29.04.2017
Nové BMW M550d xDrive dostalo čtyři turbodmychadla
28.04.2017
Zapomeňte na Škodu Yeti, je tu Škoda Karoq
28.04.2017
Za Peugeot 5008 zaplatíte minimálně půl milionu
27.04.2017
Test: Citroën C3 1.2 PureTech - prcek rád Cactusy
26.04.2017
Nová Škoda Octavia RS - čtyřoká zábava
25.04.2017
Mercedes Benz třídy S - omlazení a mraky nové techniky
24.04.2017
Opel Grandland X - převlečený Peugeot 3008 oficiálně
21.04.2017
Modely ASX a Outlander nově v limitované edici 100 LET
20.04.2017
BMW M4 CS - výkon 460 koní a spotřebu 8,4 litrů
20.04.2017
Test ojetiny: Audi A6 3.0 TDI - s půl milionem do bazaru
19.04.2017
Kia Niro HEV je hybrid na tahání přívěsů
19.04.2017
Nissan Micra má české ceny, čtvrt milionu nestačí
18.04.2017
Test: Subaru Forester 2.0 XT - létající lesník
18.04.2017
Modernizovaná Octavia Scout jezdí komfortně a nezalekne se překážek
17.04.2017
Ford Focus kombi nově za cenu pětidveřového hatchbacku
16.04.2017
Suzuki Ignis - z ošklivé krabice je malé SUV s pohonem 4x4
15.04.2017
Omlazená Škoda Citigo stojí od 218 900 Kč
14.04.2017
Audi R8 Coupé Edition - 200 vozů v barvách Audi Sportu
14.04.2017
Test ojetiny: Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI (125kW) AT – překvapivě ve formě
13.04.2017
Jeep Grand Cherokee Trackhawk - znáte rychlejší SUV?