BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks

vloženo

BMW uvede svůj nový sportovní model na trh na jaře 2016, přičemž produkce činí jen 700 kusů pro celý svět. M4 GTS umí zrychlit z nuly na 100 km/h za 3,8 sekundy, dosahuje nejvyšší rychlosti 305 km/h a Nordschleife umí zajet za 7:28 min.

BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Cílem konstruktérů bylo minimalizovat hmotnost, díky tomu se tento nový model vyznačuje vynikající jízdní dynamikou, špičkovou ovladatelností a nejvyšší hospodárností. Důsledné odlehčování se dotklo i těch nejmenších detailů BMW M4 GTS a ve výsledku znamená pohotovostní hmotnost 1510 kg (provozní hmotnost 1585 kg). Lehká jsou také kola (vpředu: 9,5 x 19, vzadu: 10,5 J x 20) se zvýšenou pevností. Vůz dostal pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2 s rozdílným rozměrem (vpředu: 265/35 R 19, vzadu: 285/30 R 20), exkluzivně přizpůsobené pro BMW M4 GTS.

BMW M4 GTS pohání motor M TwinPower Turbo (řadový šestiválec o výkonu 368 kW), který je schopen točit 7600 1/min. Na přeplňovaný motor se vytáčí nezvykle vysoko a nabízí lineární nástup výkonu v širokém pásmu využitelných otáček. Inovativní systém vstřikování vody posouvá tento přeplňovaný řadový šestiválec do nových výkonových sfér tím, že ochlazuje nasávaný vzduch, a zvyšuje tak účinnost. Tento systém se již osvědčil na závodních okruzích po celém světě na palubě BMW M4 MotoGP Safety Car, zavádějícího vozu nejprestižnějšího motocyklového šampionátu na světě. 



BMW M4 GTS je prvním sériovým silničním vozem, vybaveným inovativním a průkopnickým systémem vstřikování vody. U tohoto systému, který dále zlepšuje maximální výkon a spotřebu paliva přeplňovaného šestiválce, využili inženýři BMW M principu, kdy voda měnící skupenství z kapalného na plynné absorbuje energii ve svém okolí. Voda je v podobě jemných kapiček rozprašována do komory sacího potrubí, kde se vypařuje a znatelně snižuje teplotu nasávaného vzduchu. Snižuje tak teplotu v samotných spalovacích prostorech, což vede ke zmenšení rizika klepání motoru. Přeplňovaný motor pak může pracovat s vyšším plnicím tlakem a dřívějším zážehem. Výsledkem je vyšší výkon a točivý moment a podstatné zlepšení spotřeby paliva. Navzdory vyššímu výkonu se snížilo tepelné namáhání zatěžovaných součástek. Tím se omezuje opotřebení motoru a zvyšuje jeho životnost.



Motor BMW M4 GTS je vybaven technologiemi M TwinPower Turbo, představovanými dvojicí rychle reagujících jednokomorových turbodmychadel, vysokotlakým přímým vstřikováním paliva, variabilním zdvihem sacích ventilů VALVETRONIC a proměnným časováním vačkových hřídelů Double-VANOS. Výsledkem je plynulý a účinný nástup výkonu, velmi ostré reakce a nižší spotřeba i emise.

7stupňová dvouspojková převodovka M DCT s funkcí Drivelogic z dílny divize BMW M stanovuje standardy v oblasti plynulého nástupu výkonu a konstrukce přizpůsobené pro okruhové jezdění. Tato pokroková převodovka nabízí kromě samočinných změn převodových stupňů také velmi rychlé manuální řazení páčkami pod volantem, zaručující změny převodů bez přerušení toku točivého momentu. Manuální režim rovněž nabízí speciálně naprogramovanou funkci Launch Control, nabízející ultra rychlou akceleraci z místa s otáčkami optimálně srovnanými pro nadcházející rychlostní stupeň.



Motor dosahuje maximálního výkonu 368 kW/500 k – oproti BMW M4 nárůst o 16 % – při 6250 1/min. Maximální točivý moment se zvýšil o 10 % na 600 Nm a je k dispozici v širokém spektru otáček (4000 až 5500 1/min). Standardní zrychlení z 0 na 100 km/h trvá 3,8 s a maximální rychlost činí 305 km/h. Tento motor vyniká navzdory znatelnému nárůstu výkonu také v oblasti spotřeby paliva a vyrovná se nízké spotřebě BMW M4, dosahující v evropském testovacím cyklu 8,3 l/100 km*, což odpovídá kombinovaným emisím CO2 194 g/km. Motor splňuje emisní normu EU6.

BMW Group

Vyhledat vozidla v inzerci: Bmw

Fotografie k článku

Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing