BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks

vloženo

BMW uvede svůj nový sportovní model na trh na jaře 2016, přičemž produkce činí jen 700 kusů pro celý svět. M4 GTS umí zrychlit z nuly na 100 km/h za 3,8 sekundy, dosahuje nejvyšší rychlosti 305 km/h a Nordschleife umí zajet za 7:28 min.

BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks

Cílem konstruktérů bylo minimalizovat hmotnost, díky tomu se tento nový model vyznačuje vynikající jízdní dynamikou, špičkovou ovladatelností a nejvyšší hospodárností. Důsledné odlehčování se dotklo i těch nejmenších detailů BMW M4 GTS a ve výsledku znamená pohotovostní hmotnost 1510 kg (provozní hmotnost 1585 kg). Lehká jsou také kola (vpředu: 9,5 x 19, vzadu: 10,5 J x 20) se zvýšenou pevností. Vůz dostal pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2 s rozdílným rozměrem (vpředu: 265/35 R 19, vzadu: 285/30 R 20), exkluzivně přizpůsobené pro BMW M4 GTS.


BMW M4 GTS pohání motor M TwinPower Turbo (řadový šestiválec o výkonu 368 kW), který je schopen točit 7600 1/min. Na přeplňovaný motor se vytáčí nezvykle vysoko a nabízí lineární nástup výkonu v širokém pásmu využitelných otáček. Inovativní systém vstřikování vody posouvá tento přeplňovaný řadový šestiválec do nových výkonových sfér tím, že ochlazuje nasávaný vzduch, a zvyšuje tak účinnost. Tento systém se již osvědčil na závodních okruzích po celém světě na palubě BMW M4 MotoGP Safety Car, zavádějícího vozu nejprestižnějšího motocyklového šampionátu na světě. 



BMW M4 GTS je prvním sériovým silničním vozem, vybaveným inovativním a průkopnickým systémem vstřikování vody. U tohoto systému, který dále zlepšuje maximální výkon a spotřebu paliva přeplňovaného šestiválce, využili inženýři BMW M principu, kdy voda měnící skupenství z kapalného na plynné absorbuje energii ve svém okolí. Voda je v podobě jemných kapiček rozprašována do komory sacího potrubí, kde se vypařuje a znatelně snižuje teplotu nasávaného vzduchu. Snižuje tak teplotu v samotných spalovacích prostorech, což vede ke zmenšení rizika klepání motoru. Přeplňovaný motor pak může pracovat s vyšším plnicím tlakem a dřívějším zážehem. Výsledkem je vyšší výkon a točivý moment a podstatné zlepšení spotřeby paliva. Navzdory vyššímu výkonu se snížilo tepelné namáhání zatěžovaných součástek. Tím se omezuje opotřebení motoru a zvyšuje jeho životnost.



Motor BMW M4 GTS je vybaven technologiemi M TwinPower Turbo, představovanými dvojicí rychle reagujících jednokomorových turbodmychadel, vysokotlakým přímým vstřikováním paliva, variabilním zdvihem sacích ventilů VALVETRONIC a proměnným časováním vačkových hřídelů Double-VANOS. Výsledkem je plynulý a účinný nástup výkonu, velmi ostré reakce a nižší spotřeba i emise.

7stupňová dvouspojková převodovka M DCT s funkcí Drivelogic z dílny divize BMW M stanovuje standardy v oblasti plynulého nástupu výkonu a konstrukce přizpůsobené pro okruhové jezdění. Tato pokroková převodovka nabízí kromě samočinných změn převodových stupňů také velmi rychlé manuální řazení páčkami pod volantem, zaručující změny převodů bez přerušení toku točivého momentu. Manuální režim rovněž nabízí speciálně naprogramovanou funkci Launch Control, nabízející ultra rychlou akceleraci z místa s otáčkami optimálně srovnanými pro nadcházející rychlostní stupeň.



Motor dosahuje maximálního výkonu 368 kW/500 k – oproti BMW M4 nárůst o 16 % – při 6250 1/min. Maximální točivý moment se zvýšil o 10 % na 600 Nm a je k dispozici v širokém spektru otáček (4000 až 5500 1/min). Standardní zrychlení z 0 na 100 km/h trvá 3,8 s a maximální rychlost činí 305 km/h. Tento motor vyniká navzdory znatelnému nárůstu výkonu také v oblasti spotřeby paliva a vyrovná se nízké spotřebě BMW M4, dosahující v evropském testovacím cyklu 8,3 l/100 km*, což odpovídá kombinovaným emisím CO2 194 g/km. Motor splňuje emisní normu EU6.

BMW Group

Vyhledat vozidla v inzerci: Bmw

Fotografie k článku

Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks Fotografie k článku BMW M4 GTS - pospěšte si, bude jen 700 ks

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

14.02.2019
BMW přestavilo modely X3 a X4 ve verzi M Competition
11.02.2019
Test ojetiny: Renault Mégane – než přišel pád
10.02.2019
Jedna reflexní vesta nemusí ve voze stačit
08.02.2019
Test: Peugeot 508 GT - bude z krasavce bestseller?
07.02.2019
Volkswagen Passat po faceliftu dostal nový diesel
06.02.2019
Interiér Škody Kamiq odhalen, vládne mu plovoucí displej
05.02.2019
Modernizovaný Ford Mondeo je tady, dokonce jako hybrid
04.02.2019
Přijíždí nový Renault Megane R.S. ve verzi Trophy
31.01.2019
Test ojetiny: Peugeot 207 – často přehlížené lvíče
30.01.2019
Nový Renault Clio je tady, mrkněte na fotky
29.01.2019
Test: Kia Sportage 2.0 CRDi SCR MHEV 4x4 8AT GT Line
28.01.2019
Na Kiu ProCeed Shooting brake půl milionu nestačí
23.01.2019
Volkswagen Touareg dostal nové motory, V6 TSI a V8 TDI
20.01.2019
Škoda Scala v prodeji, připravte si alespoň 369 900 Kč
14.01.2019
Toyota GR Supra - legenda se vrací a my o ní víme vše podstatné
11.01.2019
Test: Mitsubishi Space Star - jednoduchý a levný
10.01.2019
Peugeot 2008 slaví milion vyrobených kusů
08.01.2019
Suzuki Swift Sport je tady a nestojí ani půl milionu
07.01.2019
Test ojetiny: Volkswagen Golf V – pátá generace úspěchu
04.01.2019
BMW Individual M850i xDrive Coupé Night Sky - krása vesmírná