BMW M4 DTM Champion Edition - oslava jezdeckého titulu

vloženo

BMW v DTM neztrácí čas, stejně jako Marco Wittmann, který pro BMW Team RMG vybojoval jezdecký titul na domácím Lausitzringu již dva závody před koncem sezóny. Tento úspěch BMW oslavuje speciální edicí BMW M4 DTM Champion Edition, která umí stovku za 4,1 s.

BMW M4 DTM Champion Edition - oslava jezdeckého titulu

Tato speciální edice BMW M4 Coupé vznikne v počtu pouhých 23 kusů, což reflektuje startovní číslo Marca Wittmanna. Na počest šampióna DTM bude tento vůz k dispozici výhradně v bílé barvě Alpine White. Další speciální rysy tohoto vozu, který vznikne v manufaktuře BMW Individual Manufactory v Garchingu nedaleko Mnichova, ukáží jeho vizuální propojení se závodními BMW M4 DTM. Charakteristickým rysem edice je matně černá kapota motoru a víko zavazadlového prostoru, na nichž jsou výrazné proužky. Ve spojení se střechou vyrobenou z uhlíkových kompozitů tvoří černá kapota a víko prostoru pro zavazadla souvislý černý pás, který ladí s černou linkou na bocích. Celek vhodně doplňuje oranžový lem ledvinek masky chladiče, M logo na blatnících za předními koly, číslo 23 na bocích a nápis „WIT“ a „DTM Champion 2014“ na bočních zadních oknech.

BMW M4 DTM Champion Edition stojí na 19palcových kolech, je vybaveno černým spoilerem na spodní hraně předního nárazníku, karbonovými prvky na přídi, kryty zpětných zrcátek a spoilerem a difuzorem v zadním nárazníku ze stejného materiálu. To vše jsou prvky z programu originálního příslušenství BMW M Performance.

Série Champion Edition podtrhuje svoji exkluzivitu také v interiéru. Dveřní nástupní lišty nesou podpis Marca Wittmanna. Podpis tohoto 23letého rodáka z německého Fürthu je na karbonové dekorační liště doplněn nápisem „DTM Champion 2014“ a pořadovým číslem konkrétního vozu z dané edice. Mezi další speciální prvky interiéru patří alcantarový závodní volant s proužkem na 12. hodině, alcantarová manžeta ruční brzdy a její madlo v karbonovém provedení. Kabon je vložen také do voliče převodovky M DCT. Všechno to jsou prvky z programu příslušenství BMW M Performance.

Driver training na Nordschleife.
Vysokootáčkový řadový šestiválec M TwinPower Turbo s výkonem 317 kW/431 k je v BMW M4 DTM Champion Edition doplněn dvouspojkovou převodovkou M DCT Drivelogic, M karbon-keramickými brzdami a M Driver’s paketem.

Aby 23 budoucích majitelů těchto speciálních modelů BMW M4 DTM Champion Edition dokázali jejich potenciál využít, budou pozváni na kurz z programu Fahrer training, kde jim bude osobně radit nový šampión DTM. Tento kurz se bude konat na slavné Nordschleife okruhu Nürburgring, tedy na jednom z míst, kde probíhá intenzivní vývoj vozů BMW M.


BMW Group

Vyhledat vozidla v inzerci: Bmw

Fotografie k článku

Fotografie k článku BMW M4 DTM Champion Edition - oslava jezdeckého titulu Fotografie k článku BMW M4 DTM Champion Edition - oslava jezdeckého titulu Fotografie k článku BMW M4 DTM Champion Edition - oslava jezdeckého titulu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.03.2017
Hypersport-GT od McLarenu bude nejaerodynamičtějším vozem lidských dějin!
27.03.2017
Test: BMW X1 2.0d xDrive se přizpůsobilo zákazníkům
26.03.2017
Video k testu: Kia Optima SW GT
25.03.2017
Automobilka Tesla ruší produkci svého Model S 60 a 60 D a půjčuje si u investorů! Má snad málo peněz?
24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?
15.03.2017
Žádné překvapení - českým Autem roku 2017 je Škoda Kodiaq
14.03.2017
Bentley Mulsanne Hallmark Series by Mulliner - individuální luxus
14.03.2017
S Nissanem Juke v limitované edici Fun Edition budete zaručeně FUN