BMW M4 DTM Champion Edition - oslava jezdeckého titulu

vloženo

BMW v DTM neztrácí čas, stejně jako Marco Wittmann, který pro BMW Team RMG vybojoval jezdecký titul na domácím Lausitzringu již dva závody před koncem sezóny. Tento úspěch BMW oslavuje speciální edicí BMW M4 DTM Champion Edition, která umí stovku za 4,1 s.

BMW M4 DTM Champion Edition - oslava jezdeckého titulu

Tato speciální edice BMW M4 Coupé vznikne v počtu pouhých 23 kusů, což reflektuje startovní číslo Marca Wittmanna. Na počest šampióna DTM bude tento vůz k dispozici výhradně v bílé barvě Alpine White. Další speciální rysy tohoto vozu, který vznikne v manufaktuře BMW Individual Manufactory v Garchingu nedaleko Mnichova, ukáží jeho vizuální propojení se závodními BMW M4 DTM. Charakteristickým rysem edice je matně černá kapota motoru a víko zavazadlového prostoru, na nichž jsou výrazné proužky. Ve spojení se střechou vyrobenou z uhlíkových kompozitů tvoří černá kapota a víko prostoru pro zavazadla souvislý černý pás, který ladí s černou linkou na bocích. Celek vhodně doplňuje oranžový lem ledvinek masky chladiče, M logo na blatnících za předními koly, číslo 23 na bocích a nápis „WIT“ a „DTM Champion 2014“ na bočních zadních oknech.

BMW M4 DTM Champion Edition stojí na 19palcových kolech, je vybaveno černým spoilerem na spodní hraně předního nárazníku, karbonovými prvky na přídi, kryty zpětných zrcátek a spoilerem a difuzorem v zadním nárazníku ze stejného materiálu. To vše jsou prvky z programu originálního příslušenství BMW M Performance.

Série Champion Edition podtrhuje svoji exkluzivitu také v interiéru. Dveřní nástupní lišty nesou podpis Marca Wittmanna. Podpis tohoto 23letého rodáka z německého Fürthu je na karbonové dekorační liště doplněn nápisem „DTM Champion 2014“ a pořadovým číslem konkrétního vozu z dané edice. Mezi další speciální prvky interiéru patří alcantarový závodní volant s proužkem na 12. hodině, alcantarová manžeta ruční brzdy a její madlo v karbonovém provedení. Kabon je vložen také do voliče převodovky M DCT. Všechno to jsou prvky z programu příslušenství BMW M Performance.

Driver training na Nordschleife.
Vysokootáčkový řadový šestiválec M TwinPower Turbo s výkonem 317 kW/431 k je v BMW M4 DTM Champion Edition doplněn dvouspojkovou převodovkou M DCT Drivelogic, M karbon-keramickými brzdami a M Driver’s paketem.

Aby 23 budoucích majitelů těchto speciálních modelů BMW M4 DTM Champion Edition dokázali jejich potenciál využít, budou pozváni na kurz z programu Fahrer training, kde jim bude osobně radit nový šampión DTM. Tento kurz se bude konat na slavné Nordschleife okruhu Nürburgring, tedy na jednom z míst, kde probíhá intenzivní vývoj vozů BMW M.


BMW Group

Vyhledat vozidla v inzerci: Bmw

Fotografie k článku

Fotografie k článku BMW M4 DTM Champion Edition - oslava jezdeckého titulu Fotografie k článku BMW M4 DTM Champion Edition - oslava jezdeckého titulu Fotografie k článku BMW M4 DTM Champion Edition - oslava jezdeckého titulu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing
07.02.2017
Nissan čelí vážnému skandálu. Jeho Navary se lámou!
07.02.2017
Nový Volkswagen Crafter konečně v prodeji