BMW i8 je nejprodávanějším plug-in hybridním sportovním vozem světa

vloženo

V minulém roce překonaly globální prodeje BMW i8 hybridní sportovní vozy všech ostatních výrobců. V roce 2015 BMW i8, poháněné kombinací přeplňovaného zážehového tříválce a elektromotoru, zaznamenalo po celém světě prodej 5456 kusů. Jeho inovativní plug-in hybridní hnací soustava má celkový výkon 266 kW/362 k (kombinovaná spotřeba paliva: 2,1 l/100 km; emise CO2: 49 g/km).

BMW i8 je nejprodávanějším plug-in hybridním sportovním vozem světa

Ian Robertson, člen představenstva BMW AG odpovědný za prodej a marketing, k tomuto výsledku dodává: „Prodejní úspěchy BMW i8 mluví samy za sebe. Není to jen nejprodávanější plug-in hybridní sportovní vůz světa, ale také vůz, který s rezervou naplnil prodejní očekávání. Nedokážu si představit žádnou lepší vizitku pro naši mladou značku BMW i.“

Nejúspěšnější ze všech prémiových výrobců.
Od konce roku 2013 se značka BMW i zaměřuje výhradně na automobily, které jsou od základu navržené pro lokálně bezemisní provoz. V roce 2015 tato značka, dodávající modely BMW i3 a BMW i8, zaznamenala nárůst prodejů o přibližně 66 % na celkových 29 513 vozidel. BMW i aktuálně nabízí model BMW i3 na 36 trzích. Díky tomu se automobil prodává na největším množství trhů ze všech elektřinou poháněných vozidel. Vozy značky BMW i sbírají různá ocenění po celém světě. Hybridní hnací soustava BMW i8 například získala cenu mezinárodní motor roku. BMW i8 byl udělen titul světového zeleného vozu roku World Green Car of the Year. Časopis „auto motor und sport“ mu udělil cenu Paula Pietsche za nejpokrokovější technické řešení. Žádný jiný automobil nezískal tolik ocenění.

BMW i8 Protonic Red Edition se začne vyrábět od července v Lipsku.
Exkluzivní limitovaná speciální edice plug-in sportovního BMW i8 Protonic Red Edition, která se představí na autosalonu v Ženevě, vychází vstříc dalším skupinám zákazníků a jejich individuálním přáním. Protonic Red Edition je současně první z chystaných speciálních edicí, jež specifickými způsoby zatraktivní 2+2místné sportovní BMW i8.

Tato úvodní speciální edice Protonic Red, která se začne vyrábět v červnu 2016, zaujme kontrastem své unikátní barvy Protonic Red s šedými detaily provedenými v metalické barvě Frozen Grey. Celek doplňují kola z lehkých slitin BMW s paprsky ve tvaru písmene W designu 470, lakované metalickou barvou Orbit Grey a se středy s matně hliníkovou povrchovou úpravou. Samozřejmostí jsou pneumatiky s různými rozměry pro přední a zadní nápravu (vpředu: 215/45 R20, vzadu: 245/40 R20). Na hlavových opěrkách jsou vytlačená loga „i8“, na dveřních prazích se nacházejí nápisy „Protonic Red Edition“, které společně dodávají interiéru přirozenou estetickou přitažlivost. Čalounění sedadel zdobí dvojité prošívání červenou barvou, červené švy jsou použité také na dveřních výplních a bočních panelech. Sportovní a cool atmosféru vnitřního prostoru dotvářejí dekorační panely středové konzoly, provedené z uhlíkových kompozitů. Stejný materiál je použitý také na vnitřních madlech dveří. Individuální styl přináší do interiéru rovněž volič převodovky s keramickými detaily, šedé bezpečnostní pásy a speciálně navržené koberce s koženými lemy a kontrastním prošíváním.

BMW i8 Protonic Red Edition se bude od července 2016 vyrábět v Lipsku a bude k dispozici po omezenou dobu do konce roku 2016.


BMW Group

Vyhledat vozidla v inzerci: Bmw

Fotografie k článku

Fotografie k článku BMW i8 je nejprodávanějším plug-in hybridním sportovním vozem světa Fotografie k článku BMW i8 je nejprodávanějším plug-in hybridním sportovním vozem světa Fotografie k článku BMW i8 je nejprodávanějším plug-in hybridním sportovním vozem světa Fotografie k článku BMW i8 je nejprodávanějším plug-in hybridním sportovním vozem světa Fotografie k článku BMW i8 je nejprodávanějším plug-in hybridním sportovním vozem světa Fotografie k článku BMW i8 je nejprodávanějším plug-in hybridním sportovním vozem světa Fotografie k článku BMW i8 je nejprodávanějším plug-in hybridním sportovním vozem světa
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi