BMW i3 s dojezdem až 300 km umí stovku za 7,3 s

vloženo

BMW i rozšiřuje nabídku svého kompaktního elektrického vozu BMW i3. Od léta nabídne verzi se zvětšenou kapacitou akumulátoru. BMW i3 (94 Ah) disponuje kapacitou 33 kilowatt-hodin (kWh), které bylo dosaženo větší hustotou lithium-iontových článků akumulátoru. Rozměry akumulátoru zůstaly nezměněné, ale došlo k prodloužení dojezdu o více než 50 procent, v normovaném cyklu se dojezd prodloužil ze 190 na 300 kilometrů.

BMW i3 s dojezdem až 300 km umí stovku za 7,3 s BMW i3 s dojezdem až 300 km umí stovku za 7,3 s

MW i rozšiřuje nabídku svého kompaktního elektrického vozu BMW i3. Od léta nabídne verzi se zvětšenou kapacitou akumulátoru. BMW i3 (94 Ah) disponuje kapacitou 33 kilowatt-hodin (kWh), které bylo dosaženo větší hustotou lithium-iontových článků akumulátoru. Rozměry akumulátoru zůstaly nezměněné, ale došlo k prodloužení dojezdu o více než 50 procent, v normovaném cyklu se dojezd prodloužil ze 190 na 300 kilometrů. Při plném nabití akumulátoru lze v každodenním provozu, a to i za nevhodných povětrnostních podmínek, kdy se například používá topení, ujet 200 kilometrů. Jízdní dynamika vozu vybaveného hybridním synchronním elektromotorem o výkonu 125 kW (170 k) zůstala prakticky nezměněná. BMW i3 zrychlí z 0 na 100 km/h během 7,3 s. To znamená, že BMW i3 je nejen nejsportovnější, ale s kombinovanou spotřebou 12,6 kWh/100 km také nejúspornějším vozem svého segmentu.


BMW i3 s akumulátorem 60 Ah, které mělo premiéru před dvěma roky, zůstává i nadále v nabídce. Pro oba typy akumulátorů je připravena také verze s prodlužovačem dojezdu. Tento zážehový 2válec dokáže při jízdě udržovat konstantní nabití akumulátoru a prodloužit dojezd o 150 km (BMW i3 (94 Ah)/BMW i3 (60 Ah): kombinovaná spotřeba paliva 0,6/0,6 l/100 km; kombinovaná spotřeba elektřiny: 11,3/13,5 kWh/100 km; kombinované emise CO2: 12/13 g/km). Tím se rozšiřuje nabídka nejprodávanějšího prémiového elektromobilu světa na čtyři verze. Spolu s uvedením BMW i3 (94 Ah) BMW zahájilo prodej výkonnějších domácích nabíjecích stanic a nových prvků výbavy. Flexibilní konstrukce BMW i3 navíc dává stávajícím zákazníkům možnost, vyměnit akumulátor ve svých stávajících vozech BMW i3 za nový.


BMW Group

Vyhledat vozidla v inzerci: Bmw

Fotografie k článku

Fotografie k článku BMW i3 s dojezdem až 300 km umí stovku za 7,3 s Fotografie k článku BMW i3 s dojezdem až 300 km umí stovku za 7,3 s Fotografie k článku BMW i3 s dojezdem až 300 km umí stovku za 7,3 s Fotografie k článku BMW i3 s dojezdem až 300 km umí stovku za 7,3 s
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

26.05.2017
Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá
25.05.2017
Test: BMW X6 xDrive30d - když máte na výběr
25.05.2017
Range Rover Velar v Česku, připravte si něj 3 miliony
24.05.2017
Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid ujede 63 km na baterie, v prodeji v létě
23.05.2017
Volkswagen up! GTI je realitou, pojede 197 km/h
22.05.2017
Test: Citroën C3 1.6 BlueHDi (2017) - atraktivní design, originalita a komfort
21.05.2017
Pro Evropu je určeno jen 1500 ks limitované edice Nissanu Navara Trek-1°
20.05.2017
Renault Trafic SpaceClass - luxus pro 9 pasažérů
18.05.2017
Škoda Karoq kompletně odhalena, je to zmenšený Kodiaq
18.05.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, který lze rozpojit a driftovat
18.05.2017
Test ojetiny: Volvo V60 D5 - zastánce rodinných pravidel
17.05.2017
KIA Soul EV nově s dojezdem až 250 km stojí 870 tisíc korun
16.05.2017
Test: Renault Talisman Grandtour - top elegán klame tělem
14.05.2017
Připravte se na léto - BMW 2 Coupé a Cabrio jsou tady
13.05.2017
Nástupce Škody Yeti se odhaluje - Karoq na nových fotografiích
12.05.2017
BMW řady 1 prošlo faceliftem a má stále pohon zadních kol
11.05.2017
Test ojetiny: Mercedes-Benz SLK 200 - Čirý nesmysl? Ani ne!
11.05.2017
Audi RS 5 Coupé v prodeji, za 450 koní zaplatíte 2,3 milionu
11.05.2017
O víkendu slibuje Toyota své modely se slevou až 120 000 Kč
10.05.2017
Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid