Benzínové turbo motory od Hondy jsou realitou

vloženo

Společnost Honda dnes oznámila představení tří zcela nových motorů VTEC TURBO, které jsou součástí rostoucí řady Earth Dreams Technology. Tyto nové motory budou mít následující zdvihové objemy: 1 litr, 1,5 litru a 2 litry. Budou se vyznačovat vysokou dynamikou, špičkovými výkony a nízkou spotřebou paliva.

Benzínové turbo motory od Hondy jsou realitou Benzínové turbo motory od Hondy jsou realitou

Všechny tři motory budou benzínové s přímým vstřikováním paliva a s přeplňováním a budou vybaveny technologií proměnlivého časování ventilů, jako je například technologie Honda VTEC. Společně s 1,6litrovým dieselovým motorem a hybridními technologiemi naleznou tyto nové přeplňované motory uplatnění u celé řady připravovaných globálních modelů, vždy s ohledem na požadavky místního trhu a na charakteristiky daného vozidla.


Díky zcela nové konstrukci motorů a s ohledem na nově vyvinuté technologie přeplňování se společnost Honda rozhodla snížit zdvihové objemy svých motorů a vyvinula mimořádně úsporný litrový tříválcový přeplňovaný motor s přímým vstřikováním paliva a 1,5litrový čtyřválcový přeplňovaný motor s přímým vstřikováním paliva. Pro oba motory je charakteristické nízké tření a vyznačují se ve své třídě špičkovými výkony i ekologickými parametry.

Prvním motorem z řady VTEC TURBO, který bude v Evropě představen, bude výkonný 2litrový přeplňovaný čtyřválec s přímým vstřikováním paliva, který bude dostupný pro připravovaný model Civic Type R. Tento mimořádně výkonný a pružný motor bude disponovat výkonem přes 280 koní a bude splňovat normu EURO 6.

Honda Motor Europe Limited

Vyhledat vozidla v inzerci: Honda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Benzínové turbo motory od Hondy jsou realitou Fotografie k článku Benzínové turbo motory od Hondy jsou realitou
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem
24.08.2017
Test ojetiny: Ford C-Max – větší než si myslíte