Benzínové turbo motory od Hondy jsou realitou

vloženo

Společnost Honda dnes oznámila představení tří zcela nových motorů VTEC TURBO, které jsou součástí rostoucí řady Earth Dreams Technology. Tyto nové motory budou mít následující zdvihové objemy: 1 litr, 1,5 litru a 2 litry. Budou se vyznačovat vysokou dynamikou, špičkovými výkony a nízkou spotřebou paliva.

Benzínové turbo motory od Hondy jsou realitou Všechny tři motory budou benzínové s přímým vstřikováním paliva a s přeplňováním a budou vybaveny technologií proměnlivého časování ventilů, jako je například technologie Honda VTEC. Společně s 1,6litrovým dieselovým motorem a hybridními technologiemi naleznou tyto nové přeplňované motory uplatnění u celé řady připravovaných globálních modelů, vždy s ohledem na požadavky místního trhu a na charakteristiky daného vozidla.

Díky zcela nové konstrukci motorů a s ohledem na nově vyvinuté technologie přeplňování se společnost Honda rozhodla snížit zdvihové objemy svých motorů a vyvinula mimořádně úsporný litrový tříválcový přeplňovaný motor s přímým vstřikováním paliva a 1,5litrový čtyřválcový přeplňovaný motor s přímým vstřikováním paliva. Pro oba motory je charakteristické nízké tření a vyznačují se ve své třídě špičkovými výkony i ekologickými parametry.

Prvním motorem z řady VTEC TURBO, který bude v Evropě představen, bude výkonný 2litrový přeplňovaný čtyřválec s přímým vstřikováním paliva, který bude dostupný pro připravovaný model Civic Type R. Tento mimořádně výkonný a pružný motor bude disponovat výkonem přes 280 koní a bude splňovat normu EURO 6.

Honda Motor Europe Limited

Vyhledat vozidla v inzerci: Honda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Benzínové turbo motory od Hondy jsou realitou Fotografie k článku Benzínové turbo motory od Hondy jsou realitou
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion