AUTOSALON ŽENEVA 2014 - Renault Twingo s motorem vzadu živě

vloženo

Obrovský zájem všech novinářů a návštěvníku v první tiskový den vzbudilo nové Twingo, které pohání tříválcový motor umístěný vzadu pod podlahou zavazadelníku. Výkon je přenášen na zadní kola, díky čemuž přibylo více místa v interiéru.

AUTOSALON ŽENEVA 2014 - Renault Twingo s motorem vzadu živě Dvacet let po premiéře tohoto modelu přichází Renault se třetí generací malého městského vozidla: zcela nové Twingo s vynikajícím vzhledem ve čtyřech barvách a notnou dávkou inovací. A s možností personalizace. Díky konstrukci s motorem vzadu:
  • Je agilní s poloměrem otáčení 8,65 m, což je o jeden metr méně než jeho přímí konkurenti.
  • Nabízí o 22 cm v interiéru navíc, přičemž jeho vnější rozměr je kratší o 10 cm.
  • Je praktické díky svým 5 dveřím, chytrým úložným prostorám, zcela rovné podlaze a neočekávané ložné délce 2,20 m.
  • Ve své kategorii nabízí nejlepší výhled vpřed kombinovaný se zvýšeným sedadlem řidiče, což je přednost, která je obzvlášť cenná v městském prostředí.

Pod podlahou zavazadlového prostoru se nachází 3válcový zážehový motor (atmosférický nebo turbo), který je hospodárný a živý. Nové Twingo je jediné městské vozidlo s dvojí multimediální nabídkou v podobě rádia R & G0 s připojením prostřednictvím chytrého telefonu a systému R-Link®. Nové Twingo zdědilo inovační linii Twinga a R5 a je důkazem know-how značky Renault v oblasti malých vozidel.

Kromě této nejdůležitější novinky prezentuje Renault na autosalonu v Ženevě 2014 ještě další novinky týkající se malých vozidel a dalších oblastí, ve kterých se projevuje dosah jeho know-how: sportovní charakter, vývoj elektrického pohonu, inovace motoru:
  •  Clio R.S. 200 EDC Monaco GP: tato limitovaná série je určena pro sportovní a rafinované zákazníky. Toto vozidlo je charakteristické černou střechou a černými prvky exteriéru, metalickým barevným odstínem Givre Nacré nebo Gris Platine (dle trhu) a bohatou výbavou interiéru,
  • Ve výrobní řadě elektrických vozidel představuje Renault „Flexi Charger“. Tento nabíjecí kabel umožňuje připojit ZOE ke klasické domovní zásuvce. Renault také nabízí „Z.E. Access“, nový paušál na pronájem akumulátoru za 49 € měsíčně určený pro řidiče, které najedou méně kilometrů,
  • Nový motor Energy dCi 160 Twin Turbo, který využívá downsizing a dvojí přeplňování. Se svým objemem 1598 cm3 nabízí veškeré výhody dvoulitrového motoru, ale s o 25 % nižší spotřebou. Díky svému výkonu tento motor účinně pohání velké vozy. Budou jím vybavena i budoucí vozidla segmentů D a E.
AUTOSALON ŽENEVA 2014 - Honda Civic Type R dostane přeplňovaný dvoulitr
AUTOSALON ŽENEVA 2014 - Škoda VisionC, další modely Monte Carlo a Octavia Scout
Ženevský autosalon 2014 se blíží

redakce

Vyhledat vozidla v inzerci: Renault

Fotografie k článku

Fotografie k článku AUTOSALON ŽENEVA 2014 - Renault Twingo s motorem vzadu živě Fotografie k článku AUTOSALON ŽENEVA 2014 - Renault Twingo s motorem vzadu živě Fotografie k článku AUTOSALON ŽENEVA 2014 - Renault Twingo s motorem vzadu živě Fotografie k článku AUTOSALON ŽENEVA 2014 - Renault Twingo s motorem vzadu živě Fotografie k článku AUTOSALON ŽENEVA 2014 - Renault Twingo s motorem vzadu živě Fotografie k článku AUTOSALON ŽENEVA 2014 - Renault Twingo s motorem vzadu živě Fotografie k článku AUTOSALON ŽENEVA 2014 - Renault Twingo s motorem vzadu živě Fotografie k článku AUTOSALON ŽENEVA 2014 - Renault Twingo s motorem vzadu živě Fotografie k článku AUTOSALON ŽENEVA 2014 - Renault Twingo s motorem vzadu živě Fotografie k článku AUTOSALON ŽENEVA 2014 - Renault Twingo s motorem vzadu živě Fotografie k článku AUTOSALON ŽENEVA 2014 - Renault Twingo s motorem vzadu živě Fotografie k článku AUTOSALON ŽENEVA 2014 - Renault Twingo s motorem vzadu živě Fotografie k článku AUTOSALON ŽENEVA 2014 - Renault Twingo s motorem vzadu živě Fotografie k článku AUTOSALON ŽENEVA 2014 - Renault Twingo s motorem vzadu živě Fotografie k článku AUTOSALON ŽENEVA 2014 - Renault Twingo s motorem vzadu živě Fotografie k článku AUTOSALON ŽENEVA 2014 - Renault Twingo s motorem vzadu živě
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě