AUTO DISKONT uvažuje o prodeji čínských vozů

vloženo

Třetí největší bazar v Česku, AUTO DISKONT, uvažuje o prodeji nových čínských vozů.

Ilustrační foto k článku AUTO DISKONT uvažuje o prodeji čínských vozů Informaci potvrdil majitel AUTO DISKONTu Velšan Martin Emes. „AUTO DISKONT prorazil na trhu ojetin dostupností, tedy především nízkými cenami v porovnání s konkurencí. Stejně tak bychom rádi prorazili i s dostupnými novými automobily a zpřístupnili je širokým vrstvám obyvatel.
Nejlevnější modely by se mohly prodávat za cenu mírně nad 100 000 Kč,“ řekl Emes. Společnost zvažuje spolupráci s dvěma automobilkami – Jiangling a Geely Automobile. Obě zatím stále hledají vhodné partnery pro import vozů do Česka a několik obchodníků už samy oslovily, zatím neúspěšně. Podle Martina Emese není podstatné, jestli bude AUTO DISKONT přímo importérem vozů jedné z těchto značek nebo jen jejím prodejcem. V každém případě je hodlá zařadit do své nabídky. Automobilka Jiangling se proslavila prvním čínským modelem, který se začal prodávat v Evropě - Landwindem. Offroad Landwind v základní verzi s 2,0 motorem stojí na německém trhu v přepočtu 432 000 Kč, a to včetně automatické klimatizace a hliníkových kol. Cena pro Česko zatím nebyla stanovena.
K dotazům ohledně nedávno zpochybňované kvality těchto vozů se Emes vyjadřuje jednoznačně: „Nesouhlasím s tvrzením, že se jedná o nekvalitní vozy. Silní západoevropští výrobci automobilů se tak snaží zdiskreditovat čínské výrobce, protože jim nemohou konkurovat cenou a bojí se konkurence. Myslím, že za silnou mediální kampaní proti čínským vozům stojí právě oni,“ dodal Emes a připomněl, že první crash testy Landwindu probíhaly za nestandardních okolností, v tzv. „zjednodušeném“ homologační řízení ADACu. Když se provedl skutečný crash test podle evropských předpisů, a to u renomovaného inspekčního spolku TUV, Landwind prošel jako bezpečný a způsobilý k provozu na evropských silnicích. Během posledních tří let žádný ze zákazníků v Landwindu nezemřel při dopravní nehodě. Všechny nové modely Landwindu jsou navíc vybaveny přídavnou výztuhou pod přední kapotou, která zvyšuje tuhost přední části vozu.

Zdroj: AUTO DISKONT

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer