AUTO DISKONT posunul zahájení prodeje čínských vozů

vloženo

Společnost AUTO DISKONT je nucena posunout termín zahájení prodeje čínských vozů. „Veřejnost si na nové levné automobily bohužel bude muset počkat pravděpodobně až do konce roku,“ sdělil dnes majitel AUTO DISKONTu Martin Emes, který na zahájení prodeje čínských vozů intenzivně pracuje už rok.

Ilustrační foto k článku AUTO DISKONT posunul zahájení prodeje čínských vozů Dosavadní objednávky je možné zachovat se zvýhodněnou splátkovou sazbou nebo zrušit. Původní jednání s čínskými výrobci a distributory byla ve finální fázi těsně před podpisem smlouvy. Ani jeden z čínských výrobců však nakonec nebyl schopen garantovat technické podmínky, které by umožnily homologaci a registraci vozu v Česku.
S podobnými problémy se setkávají i zájemci o import z ostatních evropských zemí. V omezených počtech se na západní trhy dostává zatím jen značka Landwind. „Komunikovali jsme přímo s výrobci i importéry několika čínských značek, ale jednání většinou ztroskotala na neschopnosti druhé strany zajistit běžné podmínky pro hladký prodej.
Výrobci měli problémy splnit emisní limity náročných evropských norem, “ dodal Emes. Podle něj i mnoha odborníků se ale kvalita čínských vozů skokově zlepšuje, a to nejen v emisích, ale i v bezpečnosti a použitých technologiích. To dokazuje například i výrazné zlepšení Landwindu, který se v loňském roce nechvalně proslavil neúspěšnými crash testy, ale nyní splňuje i přísnou evropskou normu EURO 4 a je připraven k prodeji ve Francii, ve Španělsku a v Portugalsku. Podle Emese bude navíc brzy homologován i v Česku.
V tomto směru je aktivní například i automobilka GEELY, která začne v příštím roce prodávat i na náročném trhu v USA. V Česku se Geely zatím připravuje na homologační proces a pečlivě sleduje trh. Na otázku, kdy by se mohly začít prodávat čínské vozy i v Česku, odpověděl Martin Emes takto: „Pevně věřím, že první modely začne prodávat AUTO DISKONT už koncem tohoto roku. Usilovně na tom pracujeme! V dalším roce bychom chtěli přidat další dva až tři modely. Cena nejlevnějšího vozu by neměla překročit hranici 120 000 korun. V případě splátkového prodeje 850 korun měsíčně.“

Zdroj: AUTO DISKONT s. r. o.

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem
24.08.2017
Test ojetiny: Ford C-Max – větší než si myslíte