AUTO DISKONT posunul zahájení prodeje čínských vozů

vloženo

Společnost AUTO DISKONT je nucena posunout termín zahájení prodeje čínských vozů. „Veřejnost si na nové levné automobily bohužel bude muset počkat pravděpodobně až do konce roku,“ sdělil dnes majitel AUTO DISKONTu Martin Emes, který na zahájení prodeje čínských vozů intenzivně pracuje už rok.

Ilustrační foto k článku AUTO DISKONT posunul zahájení prodeje čínských vozů Dosavadní objednávky je možné zachovat se zvýhodněnou splátkovou sazbou nebo zrušit. Původní jednání s čínskými výrobci a distributory byla ve finální fázi těsně před podpisem smlouvy. Ani jeden z čínských výrobců však nakonec nebyl schopen garantovat technické podmínky, které by umožnily homologaci a registraci vozu v Česku.
S podobnými problémy se setkávají i zájemci o import z ostatních evropských zemí. V omezených počtech se na západní trhy dostává zatím jen značka Landwind. „Komunikovali jsme přímo s výrobci i importéry několika čínských značek, ale jednání většinou ztroskotala na neschopnosti druhé strany zajistit běžné podmínky pro hladký prodej.
Výrobci měli problémy splnit emisní limity náročných evropských norem, “ dodal Emes. Podle něj i mnoha odborníků se ale kvalita čínských vozů skokově zlepšuje, a to nejen v emisích, ale i v bezpečnosti a použitých technologiích. To dokazuje například i výrazné zlepšení Landwindu, který se v loňském roce nechvalně proslavil neúspěšnými crash testy, ale nyní splňuje i přísnou evropskou normu EURO 4 a je připraven k prodeji ve Francii, ve Španělsku a v Portugalsku. Podle Emese bude navíc brzy homologován i v Česku.
V tomto směru je aktivní například i automobilka GEELY, která začne v příštím roce prodávat i na náročném trhu v USA. V Česku se Geely zatím připravuje na homologační proces a pečlivě sleduje trh. Na otázku, kdy by se mohly začít prodávat čínské vozy i v Česku, odpověděl Martin Emes takto: „Pevně věřím, že první modely začne prodávat AUTO DISKONT už koncem tohoto roku. Usilovně na tom pracujeme! V dalším roce bychom chtěli přidat další dva až tři modely. Cena nejlevnějšího vozu by neměla překročit hranici 120 000 korun. V případě splátkového prodeje 850 korun měsíčně.“

Zdroj: AUTO DISKONT s. r. o.

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.05.2018
Test ojetiny: Škoda Octavia – druhá generace vládne prodejům
19.05.2018
Extravagantní limuzínu Land Cruiser ocení manažer i farmář
16.05.2018
Škoda prodlužuje slevy na filtry pevných částic
15.05.2018
Rolls-Royce Cullinan je ultra luxusní SUV
14.05.2018
Těchto 10 věcí mějte v autě nad rámec povinné výbavy
12.05.2018
Ford C-Max nově v edici Sport, sportování ale nečekejte
10.05.2018
Test: Hyundai i30 kombi - jak jezdí s benzínovým vrcholem?
09.05.2018
BMW M5 Competition umí stovku za 3,3 sekundy a ekology nepotěší
07.05.2018
Volkswagen Golf GTI TCR jede až 264 km/h
07.05.2018
V čem se liší zimní a letní pneu od těch celoročních?
05.05.2018
Nissan Juke po modernizaci má nové výbavy
04.05.2018
Test ojetiny: Fiat Punto II - nadčasový ital
03.05.2018
BMW 6 Gran Turismo dostalo vznětový čtyřválec, jezdí pod pět litrů
30.04.2018
Test: Lexus NX300h - auto z budoucnosti potěší spotřebou
26.04.2018
Volkswagen Golf Sportsvan nově s výhodnou výbavou Maraton Edition
25.04.2018
Nový Hyundai i20 je chytřejší a bezpečnější
24.04.2018
Ford Fiesta ST má české ceny, půl milionu nestačí
23.04.2018
Toyota Hilux ve speciální edici 2018: Nezničitelná legenda teď s nejvyšší výbavou
18.04.2018
Nové BMW M2 Competition má výkon 410 koní
16.04.2018
Test ojetiny: Hyundai Getz – konkurent Fabie stále v kurzu