AUTO DISKONT posunul zahájení prodeje čínských vozů

vloženo

Společnost AUTO DISKONT je nucena posunout termín zahájení prodeje čínských vozů. „Veřejnost si na nové levné automobily bohužel bude muset počkat pravděpodobně až do konce roku,“ sdělil dnes majitel AUTO DISKONTu Martin Emes, který na zahájení prodeje čínských vozů intenzivně pracuje už rok.

Ilustrační foto k článku AUTO DISKONT posunul zahájení prodeje čínských vozů Dosavadní objednávky je možné zachovat se zvýhodněnou splátkovou sazbou nebo zrušit. Původní jednání s čínskými výrobci a distributory byla ve finální fázi těsně před podpisem smlouvy. Ani jeden z čínských výrobců však nakonec nebyl schopen garantovat technické podmínky, které by umožnily homologaci a registraci vozu v Česku.
S podobnými problémy se setkávají i zájemci o import z ostatních evropských zemí. V omezených počtech se na západní trhy dostává zatím jen značka Landwind. „Komunikovali jsme přímo s výrobci i importéry několika čínských značek, ale jednání většinou ztroskotala na neschopnosti druhé strany zajistit běžné podmínky pro hladký prodej.
Výrobci měli problémy splnit emisní limity náročných evropských norem, “ dodal Emes. Podle něj i mnoha odborníků se ale kvalita čínských vozů skokově zlepšuje, a to nejen v emisích, ale i v bezpečnosti a použitých technologiích. To dokazuje například i výrazné zlepšení Landwindu, který se v loňském roce nechvalně proslavil neúspěšnými crash testy, ale nyní splňuje i přísnou evropskou normu EURO 4 a je připraven k prodeji ve Francii, ve Španělsku a v Portugalsku. Podle Emese bude navíc brzy homologován i v Česku.
V tomto směru je aktivní například i automobilka GEELY, která začne v příštím roce prodávat i na náročném trhu v USA. V Česku se Geely zatím připravuje na homologační proces a pečlivě sleduje trh. Na otázku, kdy by se mohly začít prodávat čínské vozy i v Česku, odpověděl Martin Emes takto: „Pevně věřím, že první modely začne prodávat AUTO DISKONT už koncem tohoto roku. Usilovně na tom pracujeme! V dalším roce bychom chtěli přidat další dva až tři modely. Cena nejlevnějšího vozu by neměla překročit hranici 120 000 korun. V případě splátkového prodeje 850 korun měsíčně.“

Zdroj: AUTO DISKONT s. r. o.

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě