Audi zahájila výrobu v novém závodě v Maďarsku

vloženo

Německá automobilka do nového výrobního závodu zahrnují lisovnu, karosárnu, lakovnu i finální montážní halu investovala více než 900 miliónů EUR. Předpokládaná roční prudekce by měla dosáhnout 125.000 vozů a plně se zde bude vyrábět například model A3 Limuzína.

Audi zahájila výrobu v novém závodě v Maďarsku Automobilka Audi otevřela ve středu 12. června novou kapitolu ve své dvacetileté úspěšné historii. Prof. Dr. Martin Winterkorn, šéf koncernu Volkswagen, Rupert Stadler, šéf koncernu Audi, a předseda maďarské vlády Viktor Orbán oficiálně zahájili sériovou výrobu modelu Audi A3 Limuzína. Audi postavilo v Györu na ploše více než dva miliony metrů čtverečních během dvou let kompletní výrobní závod s lisovnou, karosárnou, lakovnou a finální montáží. Investice do infrastruktury, výstavby a inovativního výrobního zařízení dosáhla celkové částky více než 900 milionů eur.

Audi Hungaria slaví letos 20. výročí. Od zahájení výroby v roce 1993 se tato společnost vypracovala na největšího výrobce motorů na světě. Z Györu odebírají motory značky z celého koncernu Volkswagen. Kromě toho se od roku 1998 montují v tomto závodě, ve spolupráci s ingolstadtským závodem, vybrané modely (dosud Audi TT Coupé, TT Roadster, A3 Cabriolet a RS 3 Sportback). Výroba modelu Audi A3 Limuzína byla zahájena v nově postavené části rozšířeného výrobního závodu. Jedná se o první Audi vyráběné kompletně v Maďarsku. Audi bude v Györu vyrábět 125.000 vozů ročně.

 „S modelem A3 Limuzína přináší Audi do prémiového segmentu střední třídy nový koncept. Na českém trhu přivítáme tuto významnou novinku již tento podzim. Nejmodernější výrobní technologie, používané v novém maďarském závodě, posunují příkladnou kvalitu vozů s logem čtyř kruhů opět o další krok dál. Dynamická limuzína dostala do vínku všechny silné stránky nové generace Audi A3 – nízkou hmotnost, výkonné a úsporné motory a četná highendová řešení v oblasti informací, komunikace, zábavy a asistenčních systémů,“ říká Anna Gruberová, ředitelka divize Audi společnosti Porsche Česká republika.

Rozšíření závodu Audi Hungaria přineslo 2.100 nových pracovních míst. Kvalifikaci nových zaměstnanců zajistilo za tím účelem vybudované projektové a školicí středisko. Odborní pracovníci získali důležité zkušenosti rovněž v závodech Audi v Ingolstadtu a Neckarsulmu a dalších závodech koncernu Volkswagen. Počet zaměstnanců společnosti AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. vzrostl na více než 9000.

Nový závod zdvojnásobil celkovou rozlohu areálu Audi Hungaria na 4 miliony metrů čtverečních. Závod v Györu se stal před dvaceti lety prvním výrobním závodem Audi za hranicemi Německa a dnes představuje důležitý pilíř v mezinárodní výrobní síti ingolstadtské automobilky, která do něj celkově investovala již 5,7 miliardy eur. Audi je největším zahraničním investorem v Maďarsku, a významně tak přispívá k rozvoji maďarské ekonomiky.

Audi

Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

30.03.2017
Test ojetiny: BMW 320d xDrive – Ojetina? Vážně?!
29.03.2017
Autodrom Most se potýká s existenčními problémy, mohou za to radní města Mostu!
29.03.2017
Škoda Vision E - předobraz elektrického a autonomního Kodiaqu Coupé?
27.03.2017
Hypersport-GT od McLarenu bude nejaerodynamičtějším vozem lidských dějin!
27.03.2017
Test: BMW X1 2.0d xDrive se přizpůsobilo zákazníkům
26.03.2017
Video k testu: Kia Optima SW GT
25.03.2017
Automobilka Tesla ruší produkci svého Model S 60 a 60 D a půjčuje si u investorů! Má snad málo peněz?
24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?