Audi zahájila výrobu v novém závodě v Maďarsku

vloženo

Německá automobilka do nového výrobního závodu zahrnují lisovnu, karosárnu, lakovnu i finální montážní halu investovala více než 900 miliónů EUR. Předpokládaná roční prudekce by měla dosáhnout 125.000 vozů a plně se zde bude vyrábět například model A3 Limuzína.

Audi zahájila výrobu v novém závodě v Maďarsku Automobilka Audi otevřela ve středu 12. června novou kapitolu ve své dvacetileté úspěšné historii. Prof. Dr. Martin Winterkorn, šéf koncernu Volkswagen, Rupert Stadler, šéf koncernu Audi, a předseda maďarské vlády Viktor Orbán oficiálně zahájili sériovou výrobu modelu Audi A3 Limuzína. Audi postavilo v Györu na ploše více než dva miliony metrů čtverečních během dvou let kompletní výrobní závod s lisovnou, karosárnou, lakovnou a finální montáží. Investice do infrastruktury, výstavby a inovativního výrobního zařízení dosáhla celkové částky více než 900 milionů eur.

Audi Hungaria slaví letos 20. výročí. Od zahájení výroby v roce 1993 se tato společnost vypracovala na největšího výrobce motorů na světě. Z Györu odebírají motory značky z celého koncernu Volkswagen. Kromě toho se od roku 1998 montují v tomto závodě, ve spolupráci s ingolstadtským závodem, vybrané modely (dosud Audi TT Coupé, TT Roadster, A3 Cabriolet a RS 3 Sportback). Výroba modelu Audi A3 Limuzína byla zahájena v nově postavené části rozšířeného výrobního závodu. Jedná se o první Audi vyráběné kompletně v Maďarsku. Audi bude v Györu vyrábět 125.000 vozů ročně.

 „S modelem A3 Limuzína přináší Audi do prémiového segmentu střední třídy nový koncept. Na českém trhu přivítáme tuto významnou novinku již tento podzim. Nejmodernější výrobní technologie, používané v novém maďarském závodě, posunují příkladnou kvalitu vozů s logem čtyř kruhů opět o další krok dál. Dynamická limuzína dostala do vínku všechny silné stránky nové generace Audi A3 – nízkou hmotnost, výkonné a úsporné motory a četná highendová řešení v oblasti informací, komunikace, zábavy a asistenčních systémů,“ říká Anna Gruberová, ředitelka divize Audi společnosti Porsche Česká republika.

Rozšíření závodu Audi Hungaria přineslo 2.100 nových pracovních míst. Kvalifikaci nových zaměstnanců zajistilo za tím účelem vybudované projektové a školicí středisko. Odborní pracovníci získali důležité zkušenosti rovněž v závodech Audi v Ingolstadtu a Neckarsulmu a dalších závodech koncernu Volkswagen. Počet zaměstnanců společnosti AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. vzrostl na více než 9000.

Nový závod zdvojnásobil celkovou rozlohu areálu Audi Hungaria na 4 miliony metrů čtverečních. Závod v Györu se stal před dvaceti lety prvním výrobním závodem Audi za hranicemi Německa a dnes představuje důležitý pilíř v mezinárodní výrobní síti ingolstadtské automobilky, která do něj celkově investovala již 5,7 miliardy eur. Audi je největším zahraničním investorem v Maďarsku, a významně tak přispívá k rozvoji maďarské ekonomiky.

Audi

Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing
07.02.2017
Nissan čelí vážnému skandálu. Jeho Navary se lámou!