Audi zahájila výrobu v novém závodě v Maďarsku

vloženo

Německá automobilka do nového výrobního závodu zahrnují lisovnu, karosárnu, lakovnu i finální montážní halu investovala více než 900 miliónů EUR. Předpokládaná roční prudekce by měla dosáhnout 125.000 vozů a plně se zde bude vyrábět například model A3 Limuzína.

Audi zahájila výrobu v novém závodě v Maďarsku Audi zahájila výrobu v novém závodě v Maďarsku

Automobilka Audi otevřela ve středu 12. června novou kapitolu ve své dvacetileté úspěšné historii. Prof. Dr. Martin Winterkorn, šéf koncernu Volkswagen, Rupert Stadler, šéf koncernu Audi, a předseda maďarské vlády Viktor Orbán oficiálně zahájili sériovou výrobu modelu Audi A3 Limuzína. Audi postavilo v Györu na ploše více než dva miliony metrů čtverečních během dvou let kompletní výrobní závod s lisovnou, karosárnou, lakovnou a finální montáží. Investice do infrastruktury, výstavby a inovativního výrobního zařízení dosáhla celkové částky více než 900 milionů eur.


Audi Hungaria slaví letos 20. výročí. Od zahájení výroby v roce 1993 se tato společnost vypracovala na největšího výrobce motorů na světě. Z Györu odebírají motory značky z celého koncernu Volkswagen. Kromě toho se od roku 1998 montují v tomto závodě, ve spolupráci s ingolstadtským závodem, vybrané modely (dosud Audi TT Coupé, TT Roadster, A3 Cabriolet a RS 3 Sportback). Výroba modelu Audi A3 Limuzína byla zahájena v nově postavené části rozšířeného výrobního závodu. Jedná se o první Audi vyráběné kompletně v Maďarsku. Audi bude v Györu vyrábět 125.000 vozů ročně.

 „S modelem A3 Limuzína přináší Audi do prémiového segmentu střední třídy nový koncept. Na českém trhu přivítáme tuto významnou novinku již tento podzim. Nejmodernější výrobní technologie, používané v novém maďarském závodě, posunují příkladnou kvalitu vozů s logem čtyř kruhů opět o další krok dál. Dynamická limuzína dostala do vínku všechny silné stránky nové generace Audi A3 – nízkou hmotnost, výkonné a úsporné motory a četná highendová řešení v oblasti informací, komunikace, zábavy a asistenčních systémů,“ říká Anna Gruberová, ředitelka divize Audi společnosti Porsche Česká republika.

Rozšíření závodu Audi Hungaria přineslo 2.100 nových pracovních míst. Kvalifikaci nových zaměstnanců zajistilo za tím účelem vybudované projektové a školicí středisko. Odborní pracovníci získali důležité zkušenosti rovněž v závodech Audi v Ingolstadtu a Neckarsulmu a dalších závodech koncernu Volkswagen. Počet zaměstnanců společnosti AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. vzrostl na více než 9000.

Nový závod zdvojnásobil celkovou rozlohu areálu Audi Hungaria na 4 miliony metrů čtverečních. Závod v Györu se stal před dvaceti lety prvním výrobním závodem Audi za hranicemi Německa a dnes představuje důležitý pilíř v mezinárodní výrobní síti ingolstadtské automobilky, která do něj celkově investovala již 5,7 miliardy eur. Audi je největším zahraničním investorem v Maďarsku, a významně tak přispívá k rozvoji maďarské ekonomiky.

Audi

Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
04.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Test ojetiny: Peugeot 208 - návrat ke slávě
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách