Audi TT RS Coupé a TT RS Roadster si koupíte až na podzim

vloženo

Audi posílá na start nejvýkonnější TT všech dob. Jeho nově vyvinutý pětiválec poskytuje nejvyšší výkon 400 k za doprovodu nezaměnitelného zvuku. Verze Coupé a Roadster slaví světovou premiéru na autosalonu v Pekingu.

Audi TT RS Coupé a TT RS Roadster si koupíte až na podzim Audi TT RS Coupé a TT RS Roadster si koupíte až na podzim

Svalnatá příď, velké otvory pro přívod vzduchu, nízko uložený přední spoiler, pevný zadní spoiler – Audi TT RS dává na první pohled najevo, jak velkou sílu skrývá pod svým aerodynamickým zevnějškem. Jeho nový pětiválec s celohliníkovou konstrukcí poskytuje nejvyšší výkon 400 k – o 60 k více než předchůdce. Na přední a zadní kola je přenášen mohutný maximální točivý moment 480 N.m, systém řízení trakce zajišťuje maximální zrychlení s minimálním prokluzem. Verze Coupé tak zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,7 sekundy, Roadster za 3,9 sekundy. Žádné TT ještě nebylo tak rychlé. Velkolepé jízdní výkony jsou doprovázeny typickým zvukem pětiválce jako rajská hudba pro sluch puristického fanouška vysokovýkonných sportovních vozů, kterou komponuje výfuková soustava RS se dvěma velkými, oválnými koncovkami. Poutavé jsou také nové zadní světlomety OLED v prostorovém designu, které nalézají poprvé uplatnění v sériově vyráběném modelu Audi.


Tak velký výkon vyžaduje tuhé nastavení podvozku. Audi TT RS je s výškou pouhých 1,34 metru přikrčeno k asfaltu a zatáčky dobývá lehkonoze s dokonalým ovládáním „těla“. Řízení s přímou charakteristikou dává řidiči pocit dokonalého spojení s vozovkou. Bez ohledu na intenzitu otáčení sportovního volantu, který skvěle padne do ruky, poskytují nízko uložená sportovní sedadla s výrazně tvarovanými bočními polštáři pevné boční vedení. U verze Roadster přinese stisknutí tlačítka potěšení z jízdy s větrem ve vlasech. Její plátěnou skládací střechu lze otevřít i za jízdy rychlostí až 50 km/h.

TT RS má mimořádně sportovní interiér s ozdobnými prvky z hliníku nebo uhlíkového kompozitu a s nápisy RS. Stejně jako v Audi R8 spustí řidič motor přímo na volantu – toto řešení nezapře inspiraci motoristickým sportem.

Také systém řízení jízdní dynamiky lze ovládat prostřednictvím doplňkového ovládacího satelitu. Řidič tak může dle libosti měnit charakter modelu TT RS ve čtyřech režimech – od komfortně orientovaného až po zřetelně dynamický. Přístroje jsou důsledně zaměřeny na řidiče. Zcela digitální panel přístrojů Audi virtual cockpit s 12,3“ displejem sdružuje všechny důležité informace, od rychlosti jízdy přes otáčky motoru až po pokyny navigačního systému. A nejen to: Speciální plocha RS na displeji informuje o tlaku v pneumatikách, točivém momentu a působícím zrychlení. Při dosažení nejvyšších otáček je řidič vizuálně upozorněn, aby zařadil vyšší převodový stupeň pádly na volantu nebo pákou voliče. Předpokladem je aktivovaný manuální režim při zařazených nižších převodových stupních dvouspojkové převodovky se sportovně krátkými převody.

Aktuální informace za všech okolností zaručuje rozsáhlá nabídka informačních a zábavních systémů. Audi connect přináší rozmanité služby, až se jedná o informace o parkovacích místech, turistické nebo dopravní informace, ceny paliv, předpověď počasí nebo internetové zpravodajství. Cestující mohou za jízdy komunikovat také prostřednictvím Twitteru, přičemž systém na přání předčítá zprávy. Chytrý telefon nebo tablet lze připojit k internetu prostřednictvím hotspotu WLAN. Vybrané aplikace chytrého telefonu se zrcadlí přímo na panelu přístrojů Audi virtual cockpit. A zároveň je indukčně nabíjen akumulátor telefonu odloženého na středové konzole. Chytrý telefon je také připojen k anténě vozidla, aby byl zaručen optimální příjem signálu. K navázání telefonického spojení řidiče s požadovanou osobou postačuje příslušný hlasový povel. Mikrofon systému handsfree je u verze Roadster prakticky integrován do bezpečnostních pásů, čímž je zaručena vysoká kvalita reprodukce hlasu.

Předpokládané uvedení modelů TT RS Coupé a TT RS Roadster na český trh se uskuteční na podzim 2016, cena zatím nebyla stanovena.


AC&C Public Relations, s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Fotografie k článku

Fotografie k článku Audi TT RS Coupé a TT RS Roadster si koupíte až na podzim Fotografie k článku Audi TT RS Coupé a TT RS Roadster si koupíte až na podzim Fotografie k článku Audi TT RS Coupé a TT RS Roadster si koupíte až na podzim Fotografie k článku Audi TT RS Coupé a TT RS Roadster si koupíte až na podzim Fotografie k článku Audi TT RS Coupé a TT RS Roadster si koupíte až na podzim Fotografie k článku Audi TT RS Coupé a TT RS Roadster si koupíte až na podzim Fotografie k článku Audi TT RS Coupé a TT RS Roadster si koupíte až na podzim Fotografie k článku Audi TT RS Coupé a TT RS Roadster si koupíte až na podzim
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy
26.10.2017
Renault Alaskan - převlečenou Navaru koupíte od 892 859 Kč
24.10.2017
Hyundai Kona v prodeji, české ceny má hodně sebevědomé
23.10.2017
Test ojetiny: Citroën C2 – robotu zdar? Spíš nazdar!
21.10.2017
Nové Audi A7 Sportback je hranatější a zatím bez dieselu
20.10.2017
Kia Stinger vstupuje na český trh, milion nestačí
19.10.2017
Test: Hyundai i30 1.4 Turbo - je fakt nejlepší?
16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu
04.10.2017
Volkswagen zahajuje prodej modelu T-Roc od 452 900 Kč
30.09.2017
Na nové Volvo XC40 si připravte minimálně milion
26.09.2017
Kia Stonic má české ceny, startují na částce 349 980 Kč