Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu

vloženo

Fanoušci vysokovýkonných vozů se čtyřmi kruhy mohou již objednávat nové modely Audi S4 Limuzína a Audi S4 Avant, která jsou na českém trhu nabízena za ceny od 1 599 900 Kč (S4 Limuzína), resp. 1 650 900 Kč (S4 Avant). Koupí získáte přeplňovaný vidlicový šestiválec 3.0 TFSI zaručující dynamické svezení (stovku za 4,7 sekundy, maximálku 250 km/h).

Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu

„Audi S4 navazuje na tradici S modelů a nastavuje laťku v segmentu sportovně laděných prémiových vozů střední třídy, v porovnání s předchůdcem je o 75 kilogramů lehčí a o 15 kW (21 k) výkonnější,“ říká Tomáš Velek, ředitel divize Audi společnosti Porsche Česká republika.


„Nové Audi S4 má všechny předpoklady získat srdce fanoušků sportovní jízdy, kteří zároveň preferují univerzální využití vozu v podobě velkorysého vnitřního prostoru, komfortu i bezpečnosti v každodenním provozu i na dlouhých cestách. To vše v elegantním designu, jemuž vládne suverénní styl s nevtíravou sportovní elegancí. Samozřejmostí jsou také naše nejnovější funkce v oblastech konektivity a asistenčních systémů z vyšších tříd, které jsou dostupné v celé modelové řadě  A4.“

Audi S6

Vrcholné postavení nových modelů Audi S4 v rámci řady A4 potvrzuje rozsáhlá sériová výbava, která zahrnuje mimo jiné 18“ kola z lehké slitiny s 5 dvojitými rameny v hvězdicovém designu a pneumatikami rozměru 245/40 R 18, sportovní sedadla čalouněná kombinací Alcantary a kůže, elektrické ovládání sedadel vpředu včetně bederní opěrky, barevný displej informačního systému řidiče, přední světlomety LED, zadní světlomety LED s dynamickými ukazateli směru, ozdobné obložení z broušeného hliníku, sportovní multifunkční volant plus obšitý kůží, asistenční systém Audi pre sense city a systém řízení jízdní dynamiky Audi drive select.

Sériově dodávaný sportovní podvozek S, který má o 23 mm nižší světlou výšku než Audi A4, lze na přání nahradit sportovním podvozkem S s adaptivními tlumiči CDC (Continuous Damping Control). Na ještě vyšší úroveň posune jízdní vlastnosti na přání dodávaný sportovní diferenciál zadní nápravy.

Nové Audi S4 má pod kapotou nový vidlicový šestiválec 3.0 TFSI s přeplňováním turbodmychadlem, vyladěný na nejvyšší výkon 260 kW (354 k) a maximální točivý moment 500 N.m v širokém rozpětí otáček od 1370 do 4500 min-1. Hnací síla je přenášena na vozovku prostřednictvím osmistupňové samočinné převodovky tiptronic a pohonu všech kol quattro s mezinápravovým diferenciálem Torsen.

Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h a klasický „sprint“ z 0 na 100 km/h je otázkou pouhých 4,7 sekundy (S4 Limuzína), resp. 4,9 sekundy (S4 Avant). Oba sportovní modely navzdory vysokému výkonu spotřebují v průměru jen 7,3 l benzinu na 100 km (S4 Limuzína), resp. 7,5 l/100 km (S4 Avant).

Stejně jako na všechny modely Audi prodávané na českém trhu se i na nové modely Audi S4 Limuzína a Audi S4 Avant vztahuje prodloužená záruka výrobce na 4 roky/120 000 km. Základní cena pro Českou republiku byla stanovena na 1 599 900 Kč za verzi S4 Limuzína, resp. na 1 650 900 Kč za S4 Avant s ještě větší variabilitou vnitřního prostoru a objemnějším zavazadlovým prostorem pro všestranné využití v rámci aktivního životního stylu. Nové modely Audi S4 a S4 Avant lze již objednávat, první vozy budou předány zákazníkům v průběhu jara 2017.


Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Fotografie k článku

Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

16.12.2017
Audi A8 nově se sportovním paketem pro exteriér a sportovnímí sedadly
15.12.2017
Opel Grandland X dostal silný turbodiesel, osmistupňovou převodovku a novou výbavu
14.12.2017
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio je rychlé jako supersport
13.12.2017
Test: Nissan Qashqai - bestseller po faceliftu je ještě lepší
12.12.2017
Na novou generaci Mercedesu Benz CLS si připravte 1,7 milionu
10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země