Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu

vloženo

Fanoušci vysokovýkonných vozů se čtyřmi kruhy mohou již objednávat nové modely Audi S4 Limuzína a Audi S4 Avant, která jsou na českém trhu nabízena za ceny od 1 599 900 Kč (S4 Limuzína), resp. 1 650 900 Kč (S4 Avant). Koupí získáte přeplňovaný vidlicový šestiválec 3.0 TFSI zaručující dynamické svezení (stovku za 4,7 sekundy, maximálku 250 km/h).

Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu

„Audi S4 navazuje na tradici S modelů a nastavuje laťku v segmentu sportovně laděných prémiových vozů střední třídy, v porovnání s předchůdcem je o 75 kilogramů lehčí a o 15 kW (21 k) výkonnější,“ říká Tomáš Velek, ředitel divize Audi společnosti Porsche Česká republika.


„Nové Audi S4 má všechny předpoklady získat srdce fanoušků sportovní jízdy, kteří zároveň preferují univerzální využití vozu v podobě velkorysého vnitřního prostoru, komfortu i bezpečnosti v každodenním provozu i na dlouhých cestách. To vše v elegantním designu, jemuž vládne suverénní styl s nevtíravou sportovní elegancí. Samozřejmostí jsou také naše nejnovější funkce v oblastech konektivity a asistenčních systémů z vyšších tříd, které jsou dostupné v celé modelové řadě  A4.“

Audi S6

Vrcholné postavení nových modelů Audi S4 v rámci řady A4 potvrzuje rozsáhlá sériová výbava, která zahrnuje mimo jiné 18“ kola z lehké slitiny s 5 dvojitými rameny v hvězdicovém designu a pneumatikami rozměru 245/40 R 18, sportovní sedadla čalouněná kombinací Alcantary a kůže, elektrické ovládání sedadel vpředu včetně bederní opěrky, barevný displej informačního systému řidiče, přední světlomety LED, zadní světlomety LED s dynamickými ukazateli směru, ozdobné obložení z broušeného hliníku, sportovní multifunkční volant plus obšitý kůží, asistenční systém Audi pre sense city a systém řízení jízdní dynamiky Audi drive select.

Sériově dodávaný sportovní podvozek S, který má o 23 mm nižší světlou výšku než Audi A4, lze na přání nahradit sportovním podvozkem S s adaptivními tlumiči CDC (Continuous Damping Control). Na ještě vyšší úroveň posune jízdní vlastnosti na přání dodávaný sportovní diferenciál zadní nápravy.

Nové Audi S4 má pod kapotou nový vidlicový šestiválec 3.0 TFSI s přeplňováním turbodmychadlem, vyladěný na nejvyšší výkon 260 kW (354 k) a maximální točivý moment 500 N.m v širokém rozpětí otáček od 1370 do 4500 min-1. Hnací síla je přenášena na vozovku prostřednictvím osmistupňové samočinné převodovky tiptronic a pohonu všech kol quattro s mezinápravovým diferenciálem Torsen.

Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h a klasický „sprint“ z 0 na 100 km/h je otázkou pouhých 4,7 sekundy (S4 Limuzína), resp. 4,9 sekundy (S4 Avant). Oba sportovní modely navzdory vysokému výkonu spotřebují v průměru jen 7,3 l benzinu na 100 km (S4 Limuzína), resp. 7,5 l/100 km (S4 Avant).

Stejně jako na všechny modely Audi prodávané na českém trhu se i na nové modely Audi S4 Limuzína a Audi S4 Avant vztahuje prodloužená záruka výrobce na 4 roky/120 000 km. Základní cena pro Českou republiku byla stanovena na 1 599 900 Kč za verzi S4 Limuzína, resp. na 1 650 900 Kč za S4 Avant s ještě větší variabilitou vnitřního prostoru a objemnějším zavazadlovým prostorem pro všestranné využití v rámci aktivního životního stylu. Nové modely Audi S4 a S4 Avant lze již objednávat, první vozy budou předány zákazníkům v průběhu jara 2017.


Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Fotografie k článku

Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu Fotografie k článku Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Doba francouzsky houpavého měkkého podvozku nezmizí snad nikdy. V průběhu času se ale změnil přístup, jakým nám konstruktéři pomyslnou jízdní baladu servírují. Aktuálně jsme proto nuceni jezdit modelem C5, který patří..

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

První generace „cé-trojky“ se dnes řadí k těm levnějším ojetinám. Právě proto se často stává prvním vozem..

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda představí svou přepracovanou vlajkovou loď, která bude poprvé k dispozici i v robustní verzi Scout. Oficiální..

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Peugeot 508 je krásný. Ještě aby ne, kráse obětoval hodně. Nehoní se na litry v zavazadelníku ani centimetry v..

Autocentral: Test BMW 530d xDrive – Dálniční žehlička kilometrů

Autocentral: Test BMW 530d xDrive – Dálniční žehlička kilometrů

BMW řady 5 je auto vyšší střední třídy a patří k oblíbeným manažerským vozům. V pořadu Autocentral se můžete podívat na..