Audi RS 7 Sportback zamířilo na český trh

vloženo

Audi uvádí po letošní lednové premiéře na detroitském autosalonu na český trh nový model RS 7 Sportback. Nejvýkonnější pětidveřové kupé s logem čtyř kruhů je vozem superlativů, který snoubí atraktivní design a prostorný a variabilní interiér s jízdní dynamikou čistokrevného sportovního vozu. A to vše při průměrné spotřebě pouhých 9,8 l/100 km. Nové Audi RS 7 Sportback lze již objednávat za ceny od 2 975.000 Kč.

Audi RS 7 Sportback zamířilo na český trh Nové Audi RS 7 Sportback je ztělesněním dynamiky v nejkrásnější podobě. Velké pětidveřové kupé Audi spojuje ve svém fascinujícím charakteru zdánlivě protichůdné vlastnosti: strhující dynamiku, pozoruhodně nízkou spotřebu paliva nebo prostorný interiér s možností variabilního uspořádání.

Audi RS 7 Sportback patří mezi nejdynamičtější sériově vyráběné vozy na českém trhu. Vidlicový osmiválec 4.0 TFSI, přeplňovaný dvěma turbodmychadly, mobilizuje ze zdvihového objemu 3993 cm3 nejvyšší výkon 412 kW (560 k) v rozpětí otáček od 5700 do 6700 min-1. Od 1750 do 5500 min-1 je k dispozici maximum točivého momentu 700 N.m.

Ve spojení s extrémně rychle řadící osmistupňovou převodovkou tiptronic a trvalým pohonem všech kol quattro je zrychlení z klidu „na sto“ otázkou pouhých 3,9 sekundy. Nejvyšší rychlost je sériově omezena na 250 km/h, ale na přání to může být až 280 km/h, nebo dokonce 305 km/h.

Důsledně aplikované principy lehké konstrukce a nejmodernější technologie, jako je systém vypínání poloviny válců COD (Cylinder On Demand) při částečném vytížení, jsou zárukou nečekaně hospodárného provozu. Nové Audi RS 7 Sportback spotřebuje navzdory výše uvedeným suverénním jízdním výkonům v průměru jen 9,8 l/100 km.

Sériově dodávaný systém quattro může být na přání doplněn sportovním diferenciálem, který plynule mění rozdělení hnací síly mezi pravé a levé zadní kolo prostřednictvím dvou planetových soukolí s regulací otáček. Místo dvacetipalcových kovaných kol si mohou zákazníci zvolit pro své vysokovýkonné kupé ještě atraktivnější 21“ kola.

Podmanivý temperament nového modelu Audi RS 7 Sportback spolehlivě zkrotí velkoryse dimenzovaná brzdová soustava, u níž mají zákazníci alternativně na výběr brzdové kotouče z keramického materiálu vyztuženého uhlíkovými vlákny s průměrem 420 milimetrů. Sportovní podvozek zaručuje díky adaptivnímu vzduchovému odpružení s adaptivním tlumením a systémem řízení jízdní dynamiky Audi drive select vysokou úroveň dynamiky a zároveň i komfortu.

Nové Audi RS 7 4.0 TFSI quattro bude české zákazníky stát 2 975.000 Kč. Kromě bohaté sériové výbavy se mohou těšit na nespočet možností, jak dodat svému vozu zcela individuální charakter. Nechybí samozřejmě ani kompletní paleta nejmodernějších zábavních, informačních a asistenčních systémů. První zákazníci se dočkají svých vozů v průběhu listopadu.

AC&C Public Relations, s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Fotografie k článku

Fotografie k článku Audi RS 7 Sportback zamířilo na český trh Fotografie k článku Audi RS 7 Sportback zamířilo na český trh
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing
07.02.2017
Nissan čelí vážnému skandálu. Jeho Navary se lámou!