Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s

vloženo

Pětiválcové motory Audi s chraplavě hrdelním zvukem, strhující chutí po vysokých otáčkách a mohutnou hnací sílou jsou legendární. Audi nyní představuje s novým modelem RS 3 Sportback, nejvýkonnější vůz kompaktní třídy v prémiovém segmentu. Jeho pětiválec je vyladěn na nejvyšší výkon 270 kW a maximální točivý moment 465 N.m. Pětidveřový Sportback s výkonným přeplňovaným pětiválcem dosahuje nejvyšší rychlosti 280 km/h.

Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s

Pětiválcové motory mají u nás dlouhou tradici,“ říká Prof. Dr. Ulrich Hackenberg, člen představenstva společnosti AUDI AG, zodpovědný za technický vývoj. „Audi se díky nim stalo v 80. letech sportovní značkou, a to jak v motoristickém sportu, tak v sériové výrobě. V novém modelu Audi RS 3 Sportback nyní představujeme novou verzi našeho pětiválce 2,5 litru – jako nejvýkonnější motor v rámci platformy MQB pro modely s motorem uloženým vpředu napříč.


V novém modelu RS 3 Sportback je mnohokrát oceněná jednotka 2.5 TFSI vyladěna na nejvyšší výkon 270 kW (367 k) a maximální točivý moment 465 N.m. Kompaktní pětidveřový Sportback zrychlí díky přeplňovanému agregátu z 0 na 100 km/h za 4,3 sekundy a na přání může pokračovat v další akceleraci až k nejvyšší rychlosti 280 km/h. V kombinovaném režimu EU spotřebuje pouhých 8,1 litru paliva na 100 km/h, což odpovídá emisím CO2 ve výši 189 gramů na kilometr.



Sedmistupňová převodovka S tronic řadí ještě rychleji než u předchůdce a hnací sílu motoru 2.5 TFSI předává trvalému pohonu všech kol quattro, který spolupracuje se systémem individuálního rozdělování točivého momentu mezi jednotlivá kola na základě inteligentního softwaru a je důsledně koncipován pro maximální potěšení z jízdy. Nové Audi RS 3 Sportback přesvědčí pohotovými reakcemi při vjezdu do zatáčky, kterou může na vozovce s nízkou přilnavostí projíždět na přání řidiče kontrolovaným smykem.

Také podvozek pětidveřového modelu stanovuje nová měřítka. V porovnání s modelem Audi A3 Sportback je karoserie snížena o 25 mm. Naklápěcí ložiska přední nápravy, progresivní řízení, sportovní podvozek RS a na přání dodávaný systém adaptivního tlumení Audi magnetic ride mají specifickou charakteristiku RS. Na přání montuje Audi za 19“ kola na přední nápravě brzdové kotouče z keramického materiálu vyztuženého uhlíkovými vlákny, což je novinka v segmentu prémiových kompaktních vozů.

Celkový charakter modelu Audi RS 3 Sportback završují sportovní úpravy exteriéru a interiéru společně s velkorysou výbavou. Nový vrcholný model řady A3 se objeví u českých prodejců Audi v létě 2015 se vstupní cenou 1 343 900 Kč.

AC&C Public Relations, s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Fotografie k článku

Fotografie k článku Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s Fotografie k článku Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s Fotografie k článku Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s Fotografie k článku Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s Fotografie k článku Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s Fotografie k článku Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s Fotografie k článku Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s Fotografie k článku Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s Fotografie k článku Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s Fotografie k článku Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s Fotografie k článku Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s Fotografie k článku Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

14.01.2018
Akce 7 dní Peugeot již zítra, ušetříte desetitisíce
12.01.2018
Druhá generace Dacie Duster v prodeji, základ stojí stejně
11.01.2018
Test ojetiny: Golf IV – i po letech má co nabídnout
10.01.2018
Lexus RC 300h F Sport je ostrý hybrid, který vám nezakážou
09.01.2018
Hyundai Nexo představen, na vodík ujede 800 km
07.01.2018
Peugeot 308 má nový diesel 1.5 BlueHDi s cenou od 450 000 Kč
05.01.2018
Auto roku 2018 v ČR se obešlo bez překvapení, je jím Škoda Karoq
28.12.2017
Test: Peugeot 3008 GT Line - druhý pokus vyšel na jedničku
26.12.2017
Nová limitovaná série Škody Fabia přináší nejsilnější motorizaci
22.12.2017
Test: Honda Civic 5D 1.0 Turbo VTEC - Vlčí mládě
19.12.2017
Nový Nissan Leaf přijde minimálně na 850 000 Kč
18.12.2017
Test ojetiny: Seat Cordoba: čtyřdveřová baculka
17.12.2017
Nissan Micra nově pod čtvrt milionu korun
16.12.2017
Audi A8 nově se sportovním paketem pro exteriér a sportovnímí sedadly
15.12.2017
Opel Grandland X dostal silný turbodiesel, osmistupňovou převodovku a novou výbavu
14.12.2017
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio je rychlé jako supersport
13.12.2017
Test: Nissan Qashqai - bestseller po faceliftu je ještě lepší
12.12.2017
Na novou generaci Mercedesu Benz CLS si připravte 1,7 milionu
10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku