Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s

vloženo

Pětiválcové motory Audi s chraplavě hrdelním zvukem, strhující chutí po vysokých otáčkách a mohutnou hnací sílou jsou legendární. Audi nyní představuje s novým modelem RS 3 Sportback, nejvýkonnější vůz kompaktní třídy v prémiovém segmentu. Jeho pětiválec je vyladěn na nejvyšší výkon 270 kW a maximální točivý moment 465 N.m. Pětidveřový Sportback s výkonným přeplňovaným pětiválcem dosahuje nejvyšší rychlosti 280 km/h.

Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s

Pětiválcové motory mají u nás dlouhou tradici,“ říká Prof. Dr. Ulrich Hackenberg, člen představenstva společnosti AUDI AG, zodpovědný za technický vývoj. „Audi se díky nim stalo v 80. letech sportovní značkou, a to jak v motoristickém sportu, tak v sériové výrobě. V novém modelu Audi RS 3 Sportback nyní představujeme novou verzi našeho pětiválce 2,5 litru – jako nejvýkonnější motor v rámci platformy MQB pro modely s motorem uloženým vpředu napříč.


V novém modelu RS 3 Sportback je mnohokrát oceněná jednotka 2.5 TFSI vyladěna na nejvyšší výkon 270 kW (367 k) a maximální točivý moment 465 N.m. Kompaktní pětidveřový Sportback zrychlí díky přeplňovanému agregátu z 0 na 100 km/h za 4,3 sekundy a na přání může pokračovat v další akceleraci až k nejvyšší rychlosti 280 km/h. V kombinovaném režimu EU spotřebuje pouhých 8,1 litru paliva na 100 km/h, což odpovídá emisím CO2 ve výši 189 gramů na kilometr.



Sedmistupňová převodovka S tronic řadí ještě rychleji než u předchůdce a hnací sílu motoru 2.5 TFSI předává trvalému pohonu všech kol quattro, který spolupracuje se systémem individuálního rozdělování točivého momentu mezi jednotlivá kola na základě inteligentního softwaru a je důsledně koncipován pro maximální potěšení z jízdy. Nové Audi RS 3 Sportback přesvědčí pohotovými reakcemi při vjezdu do zatáčky, kterou může na vozovce s nízkou přilnavostí projíždět na přání řidiče kontrolovaným smykem.

Také podvozek pětidveřového modelu stanovuje nová měřítka. V porovnání s modelem Audi A3 Sportback je karoserie snížena o 25 mm. Naklápěcí ložiska přední nápravy, progresivní řízení, sportovní podvozek RS a na přání dodávaný systém adaptivního tlumení Audi magnetic ride mají specifickou charakteristiku RS. Na přání montuje Audi za 19“ kola na přední nápravě brzdové kotouče z keramického materiálu vyztuženého uhlíkovými vlákny, což je novinka v segmentu prémiových kompaktních vozů.

Celkový charakter modelu Audi RS 3 Sportback završují sportovní úpravy exteriéru a interiéru společně s velkorysou výbavou. Nový vrcholný model řady A3 se objeví u českých prodejců Audi v létě 2015 se vstupní cenou 1 343 900 Kč.

AC&C Public Relations, s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Fotografie k článku

Fotografie k článku Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s Fotografie k článku Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s Fotografie k článku Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s Fotografie k článku Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s Fotografie k článku Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s Fotografie k článku Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s Fotografie k článku Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s Fotografie k článku Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s Fotografie k článku Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s Fotografie k článku Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s Fotografie k článku Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s Fotografie k článku Audi RS 3 Sportback dostalo pětiválec a stovku umí za 4,3 s
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

29.04.2017
Nové BMW M550d xDrive dostalo čtyři turbodmychadla
28.04.2017
Zapomeňte na Škodu Yeti, je tu Škoda Karoq
28.04.2017
Za Peugeot 5008 zaplatíte minimálně půl milionu
27.04.2017
Test: Citroën C3 1.2 PureTech - prcek rád Cactusy
26.04.2017
Nová Škoda Octavia RS - čtyřoká zábava
25.04.2017
Mercedes Benz třídy S - omlazení a mraky nové techniky
24.04.2017
Opel Grandland X - převlečený Peugeot 3008 oficiálně
21.04.2017
Modely ASX a Outlander nově v limitované edici 100 LET
20.04.2017
BMW M4 CS - výkon 460 koní a spotřebu 8,4 litrů
20.04.2017
Test ojetiny: Audi A6 3.0 TDI - s půl milionem do bazaru
19.04.2017
Kia Niro HEV je hybrid na tahání přívěsů
19.04.2017
Nissan Micra má české ceny, čtvrt milionu nestačí
18.04.2017
Test: Subaru Forester 2.0 XT - létající lesník
18.04.2017
Modernizovaná Octavia Scout jezdí komfortně a nezalekne se překážek
17.04.2017
Ford Focus kombi nově za cenu pětidveřového hatchbacku
16.04.2017
Suzuki Ignis - z ošklivé krabice je malé SUV s pohonem 4x4
15.04.2017
Omlazená Škoda Citigo stojí od 218 900 Kč
14.04.2017
Audi R8 Coupé Edition - 200 vozů v barvách Audi Sportu
14.04.2017
Test ojetiny: Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI (125kW) AT – překvapivě ve formě
13.04.2017
Jeep Grand Cherokee Trackhawk - znáte rychlejší SUV?