Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro jezdí jen za 5,5 l/100 km

vloženo

Audi uvádí na trh Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro, mimořádně úspornou vznětovou verzi nového modelu Audi Q7, kterou mohou zákazníci již objednávat. Nový motor snižuje spotřebu paliva na 5,5 litru nafty na 100 km. Zároveň klesla cena vstupního modelu řady Q7 na 1 579 900 Kč. První vozy se objeví u českých prodejců Audi na podzim.

Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro jezdí jen za 5,5 l/100 km Nové Audi Q7 je stejně jako předchůdce trefou do černého, o čemž svědčí již více než 330 zákaznických objednávek od zahájení předprodeje na českém trhu. Zákazníci oceňují na Q7 komfort, bezpečnost i progresivní design. To vše je nyní s novým vstupním modelem Q7 ultra 3.0 TDI quattro s atraktivní cenou a mimořádně nízkou spotřebou paliva ještě dostupnější,“ říká Tomáš Velek, ředitel divize Audi společnosti Porsche Česká republika.

Nová verze modelu Audi Q7 se může pochlubit příkladnou hospodárností, protože kombinovaná spotřeba paliva motoru 3.0 TDI s výkonem 160 kW (218 k) činí pouhých 5,5 litru na 100 kilometrů. O dobré ekologické bilanci svědčí také hodnota emisí CO2 144 gramů na kilometr. Nové rekordní hodnoty v segmentu luxusních SUV znamenají snížení spotřeby paliva až o 28 procent v porovnání s předchůdcem. Nové Audi Q7 je symbolem „Náskoku díky technice“, protože mimořádnou hospodárnost spojuje s pozoruhodnými jízdními výkony, které ilustruje zrychlení z 0 na 100 km/h za 7,1 sekundy a nejvyšší rychlost 216 km/h.



Modely Audi s doplňkovým označením „ultra“ dosahují díky vyspělé technice rekordně nízkých hodnot spotřeby paliva a emisí a jsou nejúspornějšími vozy ve svých segmentech. Q7 ultra je třetí variantou v modelové řadě Q7, která byla v polovině června úspěšně uvedena na evropské trhy se dvěma motory 3.0 TFSI o výkonu 245 kW (333 k) a 3.0 TDI o výkonu 200 kW (272 k).


Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro s výkonem 160 kW (218 k) a točivým momentem 500 N.m od 1250 do 3000 min-1 je koncipováno pro mimořádně nízkou spotřebu paliva a od výkonnějšího motoru 3.0 TDI s výkonem 200 kW (272 k) se odlišuje několika detaily, například modifikovaným řízením spalovacího procesu a upraveným čerpadlem chladicí kapaliny a chladičem motorového oleje.



Hodnoty spotřeby paliva uvedených modelů:

Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro tiptronic (160 kW):
Kombinovaná spotřeba paliva v l/100 km: 6,2 – 5,5
Kombinované emise CO2 v g/km: 161 – 144

Audi Q7 3.0 TFSI quattro tiptronic (245 kW):
Kombinovaná spotřeba paliva v l/100 km: 8,3 – 7,7
Kombinované emise CO2 v g/km: 193 – 179

Audi Q7 3.0 TDI quattro tiptronic (200 kW):
Kombinovaná spotřeba paliva v l/100 km: 6,2 – 5,7
Kombinované emise CO2 v g/km: 163 – 149

Audi / AC&C Public Relations, s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Fotografie k článku

Fotografie k článku Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro jezdí jen za 5,5 l/100 km Fotografie k článku Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro jezdí jen za 5,5 l/100 km Fotografie k článku Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro jezdí jen za 5,5 l/100 km Fotografie k článku Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro jezdí jen za 5,5 l/100 km Fotografie k článku Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro jezdí jen za 5,5 l/100 km Fotografie k článku Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro jezdí jen za 5,5 l/100 km Fotografie k článku Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro jezdí jen za 5,5 l/100 km Fotografie k článku Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro jezdí jen za 5,5 l/100 km
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer