Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro jezdí jen za 5,5 l/100 km

vloženo

Audi uvádí na trh Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro, mimořádně úspornou vznětovou verzi nového modelu Audi Q7, kterou mohou zákazníci již objednávat. Nový motor snižuje spotřebu paliva na 5,5 litru nafty na 100 km. Zároveň klesla cena vstupního modelu řady Q7 na 1 579 900 Kč. První vozy se objeví u českých prodejců Audi na podzim.

Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro jezdí jen za 5,5 l/100 km Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro jezdí jen za 5,5 l/100 km

Nové Audi Q7 je stejně jako předchůdce trefou do černého, o čemž svědčí již více než 330 zákaznických objednávek od zahájení předprodeje na českém trhu. Zákazníci oceňují na Q7 komfort, bezpečnost i progresivní design. To vše je nyní s novým vstupním modelem Q7 ultra 3.0 TDI quattro s atraktivní cenou a mimořádně nízkou spotřebou paliva ještě dostupnější,“ říká Tomáš Velek, ředitel divize Audi společnosti Porsche Česká republika.


Nová verze modelu Audi Q7 se může pochlubit příkladnou hospodárností, protože kombinovaná spotřeba paliva motoru 3.0 TDI s výkonem 160 kW (218 k) činí pouhých 5,5 litru na 100 kilometrů. O dobré ekologické bilanci svědčí také hodnota emisí CO2 144 gramů na kilometr. Nové rekordní hodnoty v segmentu luxusních SUV znamenají snížení spotřeby paliva až o 28 procent v porovnání s předchůdcem. Nové Audi Q7 je symbolem „Náskoku díky technice“, protože mimořádnou hospodárnost spojuje s pozoruhodnými jízdními výkony, které ilustruje zrychlení z 0 na 100 km/h za 7,1 sekundy a nejvyšší rychlost 216 km/h.



Modely Audi s doplňkovým označením „ultra“ dosahují díky vyspělé technice rekordně nízkých hodnot spotřeby paliva a emisí a jsou nejúspornějšími vozy ve svých segmentech. Q7 ultra je třetí variantou v modelové řadě Q7, která byla v polovině června úspěšně uvedena na evropské trhy se dvěma motory 3.0 TFSI o výkonu 245 kW (333 k) a 3.0 TDI o výkonu 200 kW (272 k).


Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro s výkonem 160 kW (218 k) a točivým momentem 500 N.m od 1250 do 3000 min-1 je koncipováno pro mimořádně nízkou spotřebu paliva a od výkonnějšího motoru 3.0 TDI s výkonem 200 kW (272 k) se odlišuje několika detaily, například modifikovaným řízením spalovacího procesu a upraveným čerpadlem chladicí kapaliny a chladičem motorového oleje.



Hodnoty spotřeby paliva uvedených modelů:

Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro tiptronic (160 kW):
Kombinovaná spotřeba paliva v l/100 km: 6,2 – 5,5
Kombinované emise CO2 v g/km: 161 – 144

Audi Q7 3.0 TFSI quattro tiptronic (245 kW):
Kombinovaná spotřeba paliva v l/100 km: 8,3 – 7,7
Kombinované emise CO2 v g/km: 193 – 179

Audi Q7 3.0 TDI quattro tiptronic (200 kW):
Kombinovaná spotřeba paliva v l/100 km: 6,2 – 5,7
Kombinované emise CO2 v g/km: 163 – 149

Audi / AC&C Public Relations, s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Fotografie k článku

Fotografie k článku Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro jezdí jen za 5,5 l/100 km Fotografie k článku Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro jezdí jen za 5,5 l/100 km Fotografie k článku Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro jezdí jen za 5,5 l/100 km Fotografie k článku Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro jezdí jen za 5,5 l/100 km Fotografie k článku Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro jezdí jen za 5,5 l/100 km Fotografie k článku Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro jezdí jen za 5,5 l/100 km Fotografie k článku Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro jezdí jen za 5,5 l/100 km Fotografie k článku Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro jezdí jen za 5,5 l/100 km
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

15.12.2017
Opel Grandland X dostal silný turbodiesel, osmistupňovou převodovku a novou výbavu
14.12.2017
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio je rychlé jako supersport
13.12.2017
Test: Nissan Qashqai - bestseller po faceliftu je ještě lepší
12.12.2017
Na novou generaci Mercedesu Benz CLS si připravte 1,7 milionu
10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet