Audi Q5 - facelift v poločase

vloženo

Audi Q5 mělo premiéru v roce 2008 na autosalonu v Pekingu. Po téměř čtyřech letech tedy přichází první facelift a modernizace techniky díky čemuž v průměru poklesla spotřeba paliva a potažmo emisí o 15%.

Audi Q5 - facelift v poločase Audi Q5 - facelift v poločase

Audi Q5 dostalo novou masku chladiče, upravený nárazních a nové sdružené světlomety s vestavěnými světly Xenon Plus a LED pro denní svícení. Zadní část vozu se může pochlubit upraveným nárazníkem a párem upravených koncovek výfuku.
Pod kapotou došlo na dílčí úpravy zaměřené na snížení spotřeby paliva a emisí. Pod kapotou tak můžete mít zážehový čtyřválec2,0 TFSI o výkonu 132 kW nebo 155 kW, který bude v budoucnu nahrazen verzí o výkonu 165 kW. K mání je rovněž přeplňovaný šestiválec 3,0 TFI/200 kW, který nahradil atmoséfrický šestiválec 3,2 TFSI/199 kW. Příznivci dieselů mohou volit čtyřválec 2,0 TDI ve dvou výkonnostních verzích (105 nebo 125 kW), nebo mohou sáhnout po šestiválci 3,0 TDI/180 kW.  Bez úprav se obešla verze Hybrid quattro, který stále pohání zážehový čtyřválec 2,0 TFSI/180 kW s pomocí elektromotoru.


Omlazené Audi Q5 se objeví v showroomech během letošního roku, přičemž základní cena by se měla vejít do 1 milionu korun.

Audi/ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Fotografie k článku

Fotografie k článku Audi Q5 - facelift v poločase Fotografie k článku Audi Q5 - facelift v poločase Fotografie k článku Audi Q5 - facelift v poločase Fotografie k článku Audi Q5 - facelift v poločase Fotografie k článku Audi Q5 - facelift v poločase Fotografie k článku Audi Q5 - facelift v poločase Fotografie k článku Audi Q5 - facelift v poločase Fotografie k článku Audi Q5 - facelift v poločase Fotografie k článku Audi Q5 - facelift v poločase Fotografie k článku Audi Q5 - facelift v poločase Fotografie k článku Audi Q5 - facelift v poločase Fotografie k článku Audi Q5 - facelift v poločase
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.09.2017
Test ojetiny: Ford Fusion - bratr Fiesty je stále v kurzu
20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem