Audi Q5 - facelift v poločase

vloženo

Audi Q5 mělo premiéru v roce 2008 na autosalonu v Pekingu. Po téměř čtyřech letech tedy přichází první facelift a modernizace techniky díky čemuž v průměru poklesla spotřeba paliva a potažmo emisí o 15%.

Audi Q5 - facelift v poločase Audi Q5 dostalo novou masku chladiče, upravený nárazních a nové sdružené světlomety s vestavěnými světly Xenon Plus a LED pro denní svícení. Zadní část vozu se může pochlubit upraveným nárazníkem a párem upravených koncovek výfuku.
Pod kapotou došlo na dílčí úpravy zaměřené na snížení spotřeby paliva a emisí. Pod kapotou tak můžete mít zážehový čtyřválec2,0 TFSI o výkonu 132 kW nebo 155 kW, který bude v budoucnu nahrazen verzí o výkonu 165 kW. K mání je rovněž přeplňovaný šestiválec 3,0 TFI/200 kW, který nahradil atmoséfrický šestiválec 3,2 TFSI/199 kW. Příznivci dieselů mohou volit čtyřválec 2,0 TDI ve dvou výkonnostních verzích (105 nebo 125 kW), nebo mohou sáhnout po šestiválci 3,0 TDI/180 kW.  Bez úprav se obešla verze Hybrid quattro, který stále pohání zážehový čtyřválec 2,0 TFSI/180 kW s pomocí elektromotoru.

Omlazené Audi Q5 se objeví v showroomech během letošního roku, přičemž základní cena by se měla vejít do 1 milionu korun.

Audi/ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Fotografie k článku

Fotografie k článku Audi Q5 - facelift v poločase Fotografie k článku Audi Q5 - facelift v poločase Fotografie k článku Audi Q5 - facelift v poločase Fotografie k článku Audi Q5 - facelift v poločase Fotografie k článku Audi Q5 - facelift v poločase Fotografie k článku Audi Q5 - facelift v poločase Fotografie k článku Audi Q5 - facelift v poločase Fotografie k článku Audi Q5 - facelift v poločase Fotografie k článku Audi Q5 - facelift v poločase Fotografie k článku Audi Q5 - facelift v poločase Fotografie k článku Audi Q5 - facelift v poločase Fotografie k článku Audi Q5 - facelift v poločase
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing