Audi A8 L extended - tři řady sedadel, tři páry dveří

vloženo

Na přání jednoho evropského zákazníka vyrobilo Audi první individuální limuzínu v královském formátu. S délkou 6,36 metru a rozvorem 4,22 metru nabízí A8 L extended cestujícím na celkem šesti sedadlech prvotřídní komfort. Tento koncept vyvolal zájem dalších zákazníků, kteří si již u Audi objednali nevšední limuzínu z individuální výroby.

Audi A8 L extended - tři řady sedadel, tři páry dveří

Odborníci investovali do vývoje a výroby neobvykle dlouhé luxusní limuzíny necelý rok. Výsledkem je noblesní unikát, který ve všech kritériích splňuje vysoké standardy sériově vyráběného modelu. Velkou výzvou bylo zajištění bezpečnosti a tuhosti karoserie v rozměru XXL a návrh elegantní siluety.

Audi A8 L extended těží z výhody lehké karoserie sériově vyráběného modelu, která používá koncept prostorového rámu Audi Space Frame a je téměř kompletně zhotovena z hliníku. V rámci zakázkové výroby prodloužili inženýři boční prahy a středový tunel výtlačně lisovanými profily z hliníku, které slouží také k vedení vzduchu tunelem. Dvojitá zadní stěna odděluje prostor pro cestující od zavazadlového prostoru. Do střechy byly integrovány doplňkové hliníkové uzavřené profily kruhového průřezu a příčné výztuhy. Díky těmto opatřením dosahuje torzní tuhost a tuhost v ohybu téměř úrovně modelu A8 L.

Reprezentativní limuzína ve formátu XXL v decentním metalickém odstínu modrá moonlight přesahuje svým rozvorem a vnější délkou dlouhou verzi modelu Audi A8 v obou případech o 1,09 metru. Aby byl zajištěn harmonický průběh linie střechy, byla kompletní karoserie od střešních sloupků A přepracována. Do střechy integrovali specialisté skleněné střešní okno o délce 2,40 metru, které přispívá k ještě velkorysejšímu vnímání vnitřního prostoru.

Sluneční rolety – pro každou řadu sedadel jedna – zabraňují nadměrnému zahřívání interiéru při intenzivním slunečním záření. Do předních a zadních světlometů jsou integrována malá boční obrysová světla, která jsou u vozidel této délky vyžadována legislativou.

Všichni cestující sedí v modelu Audi A8 L extended ve směru jízdy. Šest sedadel je čalouněno mimořádně měkkou kůží Valcona v sametově béžovém odstínu. Druhá i třetí řada je tvořena elektricky nastavitelnými samostatnými sedadly. Sedadla ve třetí řadě odděluje průběžná středová konzola, doplněná displejem zábavního systému pro cestující vzadu a chladicím boxem.

Pohon unikátní verze modelu A8 zajišťuje motor 3.0 TFSI s výkonem 228 kW (310 k) a točivým momentem až 440 N.m. Limuzína zrychlí z 0 na 100 km/h za 7,1 sekundy a dosahuje elektronicky omezené nejvyšší rychlosti 250 km/h. Osmistupňová samočinná převodovka tiptronic předává hnací sílu trvalému pohonu všech kol quattro. Za 19“ koly v designu s 15 paprsky je uložena brzdová soustava z modelu Audi S8, která zaručuje suverénní zpomalení více než šestimetrové limuzíny s pohotovostní hmotností 2418 kilogramů.

 


Audi

Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Fotografie k článku

Fotografie k článku Audi A8 L extended - tři řady sedadel, tři páry dveří Fotografie k článku Audi A8 L extended - tři řady sedadel, tři páry dveří Fotografie k článku Audi A8 L extended - tři řady sedadel, tři páry dveří Fotografie k článku Audi A8 L extended - tři řady sedadel, tři páry dveří Fotografie k článku Audi A8 L extended - tři řady sedadel, tři páry dveří Fotografie k článku Audi A8 L extended - tři řady sedadel, tři páry dveří Fotografie k článku Audi A8 L extended - tři řady sedadel, tři páry dveří Fotografie k článku Audi A8 L extended - tři řady sedadel, tři páry dveří
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing