Audi A8 L extended - tři řady sedadel, tři páry dveří

vloženo

Na přání jednoho evropského zákazníka vyrobilo Audi první individuální limuzínu v královském formátu. S délkou 6,36 metru a rozvorem 4,22 metru nabízí A8 L extended cestujícím na celkem šesti sedadlech prvotřídní komfort. Tento koncept vyvolal zájem dalších zákazníků, kteří si již u Audi objednali nevšední limuzínu z individuální výroby.

Audi A8 L extended - tři řady sedadel, tři páry dveří Audi A8 L extended - tři řady sedadel, tři páry dveří

Odborníci investovali do vývoje a výroby neobvykle dlouhé luxusní limuzíny necelý rok. Výsledkem je noblesní unikát, který ve všech kritériích splňuje vysoké standardy sériově vyráběného modelu. Velkou výzvou bylo zajištění bezpečnosti a tuhosti karoserie v rozměru XXL a návrh elegantní siluety.


Audi A8 L extended těží z výhody lehké karoserie sériově vyráběného modelu, která používá koncept prostorového rámu Audi Space Frame a je téměř kompletně zhotovena z hliníku. V rámci zakázkové výroby prodloužili inženýři boční prahy a středový tunel výtlačně lisovanými profily z hliníku, které slouží také k vedení vzduchu tunelem. Dvojitá zadní stěna odděluje prostor pro cestující od zavazadlového prostoru. Do střechy byly integrovány doplňkové hliníkové uzavřené profily kruhového průřezu a příčné výztuhy. Díky těmto opatřením dosahuje torzní tuhost a tuhost v ohybu téměř úrovně modelu A8 L.

Reprezentativní limuzína ve formátu XXL v decentním metalickém odstínu modrá moonlight přesahuje svým rozvorem a vnější délkou dlouhou verzi modelu Audi A8 v obou případech o 1,09 metru. Aby byl zajištěn harmonický průběh linie střechy, byla kompletní karoserie od střešních sloupků A přepracována. Do střechy integrovali specialisté skleněné střešní okno o délce 2,40 metru, které přispívá k ještě velkorysejšímu vnímání vnitřního prostoru.

Sluneční rolety – pro každou řadu sedadel jedna – zabraňují nadměrnému zahřívání interiéru při intenzivním slunečním záření. Do předních a zadních světlometů jsou integrována malá boční obrysová světla, která jsou u vozidel této délky vyžadována legislativou.

Všichni cestující sedí v modelu Audi A8 L extended ve směru jízdy. Šest sedadel je čalouněno mimořádně měkkou kůží Valcona v sametově béžovém odstínu. Druhá i třetí řada je tvořena elektricky nastavitelnými samostatnými sedadly. Sedadla ve třetí řadě odděluje průběžná středová konzola, doplněná displejem zábavního systému pro cestující vzadu a chladicím boxem.

Pohon unikátní verze modelu A8 zajišťuje motor 3.0 TFSI s výkonem 228 kW (310 k) a točivým momentem až 440 N.m. Limuzína zrychlí z 0 na 100 km/h za 7,1 sekundy a dosahuje elektronicky omezené nejvyšší rychlosti 250 km/h. Osmistupňová samočinná převodovka tiptronic předává hnací sílu trvalému pohonu všech kol quattro. Za 19“ koly v designu s 15 paprsky je uložena brzdová soustava z modelu Audi S8, která zaručuje suverénní zpomalení více než šestimetrové limuzíny s pohotovostní hmotností 2418 kilogramů.

 


Audi

Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Fotografie k článku

Fotografie k článku Audi A8 L extended - tři řady sedadel, tři páry dveří Fotografie k článku Audi A8 L extended - tři řady sedadel, tři páry dveří Fotografie k článku Audi A8 L extended - tři řady sedadel, tři páry dveří Fotografie k článku Audi A8 L extended - tři řady sedadel, tři páry dveří Fotografie k článku Audi A8 L extended - tři řady sedadel, tři páry dveří Fotografie k článku Audi A8 L extended - tři řady sedadel, tři páry dveří Fotografie k článku Audi A8 L extended - tři řady sedadel, tři páry dveří Fotografie k článku Audi A8 L extended - tři řady sedadel, tři páry dveří

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Hyundai Sonata je krásné čtyřdvéřové kupé

Hyundai Sonata je krásné čtyřdvéřové kupé

Korejská automobilka ukázala zcela první fotografie nového modelu Sonata. Osmá generace Sonaty vystřídá po pěti letech za velkou louží dosavadní generaci v druhé polovině letošního roku. Zda se dostane i do Evropy, není..

GPS navigace do auta, vyplatí se dnes ještě?

GPS navigace do auta, vyplatí se dnes ještě?

Byly doby, kdy navigace v autě byly mnohem oblíbenější než dnes. S příchodem chytrých telefonů s velkými displeji, a..

Test ojetiny: Daewoo/Chevrolet Tacuma – Pod dvěma značkami jedno MPV

Test ojetiny: Daewoo/Chevrolet Tacuma – Pod dvěma značkami jedno MPV

Korejský model Tacuma nejprve vyjel pod značkou Daewoo, když však korejskou fabriku koupil Chevrolet, dostal vůz na..

Škoda Kamiq oficiálně představena, bude to hvězda Ženevy

Škoda Kamiq oficiálně představena, bude to hvězda Ženevy

Do konce roku 2022 Škoda představí více než 30 nových modelů. Novinka v podobě modelu Kamiq chce oslovit mladší..

Test ojetiny: Hyundai Accent - korejská lidovka

Test ojetiny: Hyundai Accent - korejská lidovka

Druhá generace Hyundaie Accent zaujme nízkou pořizovací cenou a většinou i slušnou výbavou. Navíc potěší příznivou..