Audi A7 Sportback dostal po modernizaci LED světla

vloženo

Audi uvádí na český trh modernizovaný model Audi A7 Sportback a jeho vysokovýkonnou variantu S7 Sportback. V českých autosalonech je bude v brzké době následovat také vrcholný model RS 7 Sportback. Zákazníci mají na výběr nové motory a převodovky v kombinaci s celou řadou inovativních prvků výbavy, z nichž nejnápadnější jsou nové světlomety LED, resp. Matrix LED. Ceny Audi A7 Sportback na českém trhu začínají na 1 309.900 Kč.

Audi A7 Sportback dostal po modernizaci LED světla Audi A7 Sportback dostal po modernizaci LED světla

Příznivci luxusního pětidveřového kupé se čtyřmi kruhy ve znaku a sedmičkou v názvu se mají letos v létě skutečně na co těšit. U českých prodejců jsou nyní k objednání nové modely Audi A7 Sportback se dvěma zážehovými a třemi vznětovými jednotkami. Na své si přijdou i nejnáročnější řidiči, jejichž touhu po nejvyšších výkonech a maximální radosti z jízdy uspokojí sportovní modely S7 Sportback (331 kW/450 k; 2 117 900 Kč) a RS 7 Sportback (412 kW/560 k; 2 992 900 Kč). Jejich pohon obstarává suverénní zážehový osmiválec 4.0 TFSI s inovativním systémem vypínání válců COD (cylinder on demand).


Cena vstupního modelu A7 Sportback 2.0 TFSI, který bude možné objednávat od září 2014, byla stanovena na 1 309.900 Kč. Nabídka nového modelu začíná motorem 2.0 TFSI, který je vyladěn na nejvyšší výkon 185 kW (252 k). Od ledna 2015 budou moci zákazníci objednávat tento motor také s pohonem všech kol quattro, a to za cenu 1 381.900 Kč. Ihned k objednání jsou připraveny šestiválcové modely Audi A7 Sportback ve verzích 3.0 TFSI quattro (245 kW/333 k; 1 577.900 Kč), 3.0 TDI ultra (160 kW/218 k; 1 418 900 Kč), 3.0 TDI quattro (160 kW/218 k, resp. 200 kW/272 k; 1 490.900 Kč, resp. 1 544.900 Kč) a 3.0 biTDI quattro (235 kW/320 k; 1 689.900 Kč).

Všechny nové modely řady A7 Sportback se dodávají se sedmistupňovou převodovkou S tronic. Výjimkou jsou modely A7 Sportback 3.0 biTDI a RS 7 Sportback, u nichž zajišťuje přenos hnací síly osmistupňová samočinná převodovka tiptronic. Většina nabízených modelů disponuje vyspělým pohonem všech kol quattro v sériové výbavě. Pouze u verzí 2.0 TFSI a 3.0 TDI ultra jsou poháněna přední kola. Optimalizace poháněcího ústrojí přinesla další snížení spotřeby paliva. Rekordmanem v této disciplíně je nová verze 3.0 TDI ultra, jejíž šestiválcový turbodiesel spotřebuje průměrně pouhých 4,7 l/100 km.

Sériová výbava nových modelů Audi A7 Sportback zahrnuje 17“ kola z lehké slitiny, světlomety LED vpředu a vzadu, šest airbagů, systém řízení jízdní dynamiky Audi drive select, funkci Audi Hold assist pro snadný rozjezd ve svahu, parkovací senzory Audi Parking system plus, elektronicky řízený stabilizační systém ESC, komfortní dvouzónovou automatickou klimatizaci, systém sledování tlaku vzduchu v pneumatikách, MMI rádio plus se zvukovou aparaturou Audi Soundsystem, čtyřramenný multifunkční volant, rozhraní Bluetooth, systém start-stop, funkci rekuperace kinetické energie, tempomat a celou řadu dalších prvků.

Téměř neomezené možnosti individualizace vozu podle přání zákazníka umožňuje tradičně velmi široká nabídka výbavy na přání. Za pozornost stojí například jedinečné přední světlomety Matrix LED v kombinaci s dynamickými ukazateli směru. Pohon všech kol quattro může být doplněn sportovním diferenciálem zadní nápravy, s nímž vůz projíždí zatáčky s ještě větší suverenitou díky aktivnímu rozdělování hnací síly mezi zadní kola. Pro vyznavače sportovní jízdy jsou kromě dynamického řízení připraveny také dvě varianty sportovního podvozku.

Vrcholnou verzí nové generace modulárních informačních a zábavních systémů je MMI Navigation plus s MMI touch, k jehož výjimečným vlastnostem přispívá výkonný grafický procesor Nvidia a ovládání prostřednictvím touchpadu. Systém lze rozšířit o vysokorychlostní připojení k internetu Audi connect, které mohou využívat všichni cestující. Vyspělý audiosystém dánských specialistů Bang & Olufsen promění Audi A7 Sportback v koncertní sál na kolech.

Ještě vyšší úroveň bezpečnosti a komfortu zaručují vyspělé asistenční systémy. Pro nové Audi A7 Sportback lze objednávat například adaptivní tempomat s funkcí
stop & go, vylepšený asistent nočního vidění a bezpečnostní systém Audi pre sense. Rizikovým situacím při změně jízdního pruhu se snaží předcházet úzce spolupracující systémy Audi side assist a Audi active lane assist, které sledují provoz v sousedních jízdních pruzích a za vozidlem, přičemž jim nezůstávají utajena ani vozidla, jedoucí ve slepém úhlu řidiče.

AC&C Public Relations, s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Fotografie k článku

Fotografie k článku Audi A7 Sportback dostal po modernizaci LED světla Fotografie k článku Audi A7 Sportback dostal po modernizaci LED světla
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.08.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s
18.08.2017
Bude takto vypadat nové BMW Z4? Koncept je dost dobrý
17.08.2017
Honda Civic dostane konečně diesel, ale až od března
16.08.2017
Test: Nissan Micra - roste jako z vody a ohromí interiérem
14.08.2017
Honda Jazz má po faceliftu - dostal patnáctistovku a novou výbavu
10.08.2017
Test: Mazda 6 Wagon - benzínový dvoulitr s manuálem překvapil
09.08.2017
Češi se mohou radovat, do prodeje jde Kia Sportage ve výbavě Cool
08.08.2017
Nový Rolls-Royce Phantom bude nejlepším autem světa
07.08.2017
Mitsubishi Pajero Expedition - cestou necestou
01.08.2017
Toyota Yaris GRMN má českou cenu - je dražší než GT86
31.07.2017
Test ojetiny: Mitsubishi Colt - ďábelský prcek
28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit