Alain Prost a Dacia Duster na stupních vítězů

vloženo

První novoroční závod šampionátu Andros Trophy se jel 7. a 8. ledna na okruhu v Isola 2000. Alain Prost, po prvních třech víkendech jednička v průběžném hodnocení, se vyrovnal s dovážením svého speciálu Dacia Duster o 60 kg.

Alain Prost a Dacia Duster na stupních vítězů Pátý po prvním závodě, ale bez dovážení, se "Profesor" vrhl do boje se svými soupeři a na stále se zhoršující trati si ve finále vybojoval 3. místo.

"Závěrečná bilance dne je pozitivní, protože jsme skončili před všemi našimi přímými soupeři v boji o titul", komentoval Alain Prost.

"Zhodnotit, jak se oba závody tohoto víkendu vyvíjely, je poměrně obtížné. Přizpůsobení měnícím se podmínkám na trati, zvládnutí dovážení a pneumatiky, to byly parametry, které tento víkend sehrály zásadní roli. Je to mimochodem i důkaz komplexnosti této disciplíny! Nebyli jsme v této situaci samozřejmě jediní, ale dovolím si říci, že celkově ji naši hlavní konkurenti zvládli hůře než-li my. Budeme pochopitelně i dále pracovat na tom, abychom byli na další víkend šampionátu připraveni na výbornou."

Třetím místem ve druhém závodě, který se jel na okruhu v Isola 2000, získal Alain Prost důležité body do celkového pořadí. Pilot Dacia Duster se tak udržel v čele celkového žebříčku šampionátu Andros Trophy.

Plánovaný závod v Lans-en-Vercors byl kvůli nepříznivému počasí přeložen a pátý závod se tedy pojede 23. ledna v Saint-Dié-des-Vosges.

Průběžné bodové hodnocení Andros Trophy:
 
1. Prost 596 bodů
2. Dayraut 581 bodů
3. Panis 570 bodů
4. Stievenart 562 bodů
5. Balas 554 bodů
6. Lagorce 547 bodů
7. Dubourg 514 bodů
8. Llorach 502 bodů
9. Pernaut 495 bodů
10. Villeneuve 473 bodů

dacia.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Dacia

Fotografie k článku

Fotografie k článku Alain Prost a Dacia Duster na stupních vítězů Fotografie k článku Alain Prost a Dacia Duster na stupních vítězů Fotografie k článku Alain Prost a Dacia Duster na stupních vítězů
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi