Akční model Jumpy Entreprise

vloženo

CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA, s. r. o., uvádí nový akční model Jumpy Entreprise. Šestimístné polokombi v užitkovém provedení N1 s motorem 2.0 HDi (70 kW / 95 k) nabídne rozšířenou bezpečnostní a komfortní výbavu se zvýhodněním 105 200 Kč bez DPH. Nabídka je časově omezena.

Ilustrační foto k článku Akční model Jumpy Entreprise  CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA, s. r. o., rozšiřuje akční nabídku užitkových vozů o model Jumpy Entreprise. Základem akčního modelu je polokombi pro pět až šest cestujících s rozvorem 2 824 mm. Polokombi je nabízeno v užitkovém provedení N1 s odpočtem DPH. Akční model Entreprise spojuje praktické výhody modelu Jumpy s rozšířenou bezpečnostní a komfortní výbavou. Standardem je systém ABS s elektronickým rozdělovačem brzdného účinku EBD, přední mlhové světlomety, centrální zamykání s dálkovým ovládáním a variabilní posilovač řízení. Šestimístná obsaditelnost vozu je k dispozici bez příplatku. Akční model Jumpy Entreprise je nabízen se vznětovým motorem 2.0 HDi s nejvyšším výkonem 70 kW (95 k). Doporučená koncová cena byla stanovena na 444 900 Kč bez DPH. Celkové cenové zvýhodnění pro zákazníka činí 105 200 Kč bez DPH. Dvě řady sedadel v interiéru polokombi Jumpy Entreprise jsou rozděleny v poměru třímístná lavice ve druhé řadě a jednoduché nebo dvojité sedadlo spolujezdce. Třímístná lavice ve druhé řadě je sklopná a zcela vyjímatelná. Objem nákladového prostoru proto lze volně měnit v rozmezí od 2,06 m3 v konfiguraci pro šest cestujících až do 3,95 m3 s vyjmutou zadní lavicí. Citroën Jumpy, jehož druhá generace byla uvedena v roce 2004, se vyznačuje robustní konstrukcí, která snáší každodenní nasazení v náročných podmínkách. Vnější rozměry vozu (celková délka 4 522 mm, šířka 1 844 mm, výška 1 940 mm) umožňují provoz i ve stísněných nebo městských podmínkách.

Zdroj: Citroën Česká republika, s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi