AAA AUTO spouští novou kampaň „LIDI PRO LIDI“

vloženo

U největšího prodejce ojetých automobilů ve střední Evropě došlo v posledních třech letech k výraznému posunu. Z bazaru na autocentrum, z původně malé firmy na mezinárodní koncern, z lokálního prodejce na významného vůdce trhu s pobočkami v Evropě, z prodejce ojetin i na autorizovaného dealera nových vozů a poskytovatele finančních služeb.

Ilustrační foto k článku AAA AUTO spouští novou kampaň „LIDI PRO LIDI“ V souvislosti s těmito změnami firma mění i svou komunikaci s klienty. AAA AUTO spouští 5. září novou celostátní komunikační kampaň. Jejím nosným prvkem je 30 vteřinový TV spot, zaměřený na poskytované služby, zdůrazňující individuální přístup a péči. „Rozšiřování a diferenciace cílových skupin, vedoucí k našemu dynamickému růstu, logicky nutí ke změnám v komunikaci s klienty. V povědomí o značce „AAA AUTO“ jsme dosáhli téměř vrcholu. Nyní v komunikaci klademe důraz na nadstandardní služby a záruky, které klientům poskytujeme, což jsou výrazné prvky pozitivního odlišení od konkurence,“ vysvětlil Anthony James Denny, předseda představenstva AAA AUTO a dodal, že v TV kampani vystupují výhradně zaměstnanci společnosti. Komunikační strategii vytvořil nový tým v čele s marketingovou manažerkou Lucií Novákovou, která přišla do AAA AUTO v červenci 2005. Zkušenosti získala například v agenturách MARK/BBDO a Ark/Thompson. V minulosti pracovala na imageových i produktových projektech pro ČSOB, Gambrinus, Český Telecom, Léčiva, Benzina, Mazda, Sazka, Vodka Absolut atd.

Zdroj: AAA AUTO

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

26.04.2017
Nová Škoda Octavia RS - čtyřoká zábava
25.04.2017
Mercedes Benz třídy S - omlazení a mraky nové techniky
24.04.2017
Opel Grandland X - převlečený Peugeot 3008 oficiálně
21.04.2017
Modely ASX a Outlander nově v limitované edici 100 LET
20.04.2017
BMW M4 CS - výkon 460 koní a spotřebu 8,4 litrů
20.04.2017
Test ojetiny: Audi A6 3.0 TDI - s půl milionem do bazaru
19.04.2017
Kia Niro HEV je hybrid na tahání přívěsů
19.04.2017
Nissan Micra má české ceny, čtvrt milionu nestačí
18.04.2017
Test: Subaru Forester 2.0 XT - létající lesník
18.04.2017
Modernizovaná Octavia Scout jezdí komfortně a nezalekne se překážek
17.04.2017
Ford Focus kombi nově za cenu pětidveřového hatchbacku
16.04.2017
Suzuki Ignis - z ošklivé krabice je malé SUV s pohonem 4x4
15.04.2017
Omlazená Škoda Citigo stojí od 218 900 Kč
14.04.2017
Audi R8 Coupé Edition - 200 vozů v barvách Audi Sportu
14.04.2017
Test ojetiny: Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI (125kW) AT – překvapivě ve formě
13.04.2017
Jeep Grand Cherokee Trackhawk - znáte rychlejší SUV?
12.04.2017
Test: Subaru WRX STi Sport - sedan, co má koule
12.04.2017
Modernizovaná Škoda Rapid zlevnila a má motor 1.0 TSI
11.04.2017
Suzuki Vitara v edici SE je lidové SUV s bohatou výbavou
10.04.2017
Opel Crossland X se slevou 50 tisíc přijde na 309 900 Kč