AAA AUTO odmítá účelovou organizaci autobazarů

vloženo

Ilustrační foto k článku AAA AUTO odmítá účelovou organizaci autobazarů Společnost Auto ESA oznámila ústy svých představitelů, že hodlá iniciovat vznik asociace autobazarů. Společnost AAA AUTO nikdy nebyla vyzvána, aby se k této iniciativě připojila. Tuto možnost však stejně ze závažných důvodů odmítá. Obchodní ředitel Auto ESA Vladimír Laibl tvrdí, že by "chtěli zavést systém certifikace autobazarů, který donutí i některé velké firmy, aby změnily svůj styl práce a své chování." (ČIA, 6.4.2004). Vzhledem k tomu, že Auto ESA je druhým největším prodejcem ojetých vozů v ČR, měl by daný výrok platit zejména pro tuto firmu samotnou. Auto ESA přitom dosahuje přibližně desetkrát nižších prodejů než AAA AUTO. Auto ESA totiž nesplňuje vysoké standardy prodeje ojetých vozů, běžné v EU. Mezi ně bezpochyby patří poskytování 100% garance legálního původu na každý prodaný vůz a vyšší odpovědnost za technický stav vozidla, než stanovuje zákon. Auto ESA jako převážně komisní prodejce nevykupuje auta za hotové a není tak jejich majitelem, ale pouhým zprostředkovatelem prodeje. Nemusí se proto zdaleka starat o garance tolik, jako prodejce, kterému auta skutečně patří. O Auto ESA je známo i z reportáží pořadu Černé ovce, že některá auta v jejich nabídce mají přetočené tachometry. "Máme proto oprávněné obavy připojit se k asociaci, v jejímž čele by stála tak neseriózní firma. Navíc obchodní výsledky AUTO ESA podle našich informací poklesly za 1. čtvrtinu letošního roku v porovnání se stejným obdobím vloni zhruba o 10 %. Ve zprávách o založení asociace proto spatřujeme spíše snahy Auto ESA o získání publicity zdarma. Domníváme se, že založení podobné asociace je pouze účelovou záležitostí, kterou chce Auto ESA atakovat svou konkurenci a dezinformovat veřejnost," říká Anthony James Denny, předseda představenstva AAA AUTO a.s. a dodává: "AAA AUTO vysoké standardy prodeje ojetých vozů v EU splňuje již nyní a nehodlá proto vstupovat do sdružení, které bude mít standardy pod touto úrovní. AAA AUTO navíc začne již v letošním roce nabízet i nové vozy více značek, což jej vyřadí z kategorie pouhých autobazarů. Nebojíme se v žádném případě evropského měřítka a považujeme za mnohem logičtější připojit se k některé z evropských asociací prodejců automobilů, namísto zakládání lokálních, účelových organizací." Z autobazarů, kterých se AAA AUTO zeptalo na názor na výzvu Auto ESA, neplánuje připojení žádný. Důvodem jsou stejné obavy o pravý účel asociace a obava ze spojení se společností, která je veřejně známa nabízením aut s přetočenými tachometry. Zdroj: AAA AUTO a. s.

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

15.02.2018
Třetí generace Citroënu Berlingo oficiálně, je to rodinný ideál
14.02.2018
Nové BMW X4 je lehčí a nižší
09.02.2018
Ford KA+ nově jako crossover v provedení Active
08.02.2018
Modernizace Škody Fabia vzala diesely a přinesla nové vychytávky
06.02.2018
Nový Mercedes-Benz A je větší a inteligentnější
05.02.2018
Je rychlejší Seat Leon Cupra nebo oštěp Barbory Špotákové?
03.02.2018
Peugeot 308 bude mít osmistupňový automat, připlatíte za něj 55 tisíc
02.02.2018
Hyundai odhalil design nového Santa Fe
01.02.2018
Malé městské SUV Škoda již příští rok
30.01.2018
Test ojetiny: Citroën C1 – nejspolehlivější citroën má základ v toyotě
29.01.2018
Test: Volkswagen Polo 1.0 TSI - nejlepší mále auto?
27.01.2018
Bentley Bentayga dostane sportovní osmiválec
25.01.2018
Kia Rio GT-Line přinese sportovní vzhled, nic jiného nečekejte
21.01.2018
Mercedes-AMG CLS 53 je mild hybrid, stovku umí za 4,5 sekundy
19.01.2018
Land Rover Defender přijíždí v limitované edici s pětilitrovým osmiválcem (+ video)
18.01.2018
Toyota Hilux má padesátiny a slaví je speciální edicí Invincible 50 Chrome Edition
16.01.2018
Mercedes Benz třídy G se vrací ve velkém stylu
14.01.2018
Akce 7 dní Peugeot již zítra, ušetříte desetitisíce
12.01.2018
Druhá generace Dacie Duster v prodeji, základ stojí stejně
11.01.2018
Test ojetiny: Golf IV – i po letech má co nabídnout