AAA AUTO a ČESKÁ MISS přichází s vlastním kalendářem

vloženo

Michaela Štoudková, Kateřina Smejkalová, Zuzana Štěpanovská, Sandra Vídeňská a osm dalších krásných modelek, finalistek České Miss 2005, se představuje v prvním čísle kalendáře společnosti AAA AUTO.

AAA AUTO a ČESKÁ MISS přichází s vlastním kalendářem  S nápadem vytvořit vlastní originální kalendář přišel sám předseda představenstva AAA AUTO Anthony James Denny: „Nechceme kopírovat kultovní kalendář Pirelli, který má více než 40 letou tradici a je ikonou mnoha fotografů, ale nechceme ani nabízet unifikované reklamní předměty z katalogů.

Osobitý kalendář AAA AUTO vznikal přímo v našem pražském autocentru ve spolupráci s finalistkami soutěže Česká Miss.“
 
Dvanáct finalistek prvního ročníku České Miss se představuje ve spojení s legendárními historickými vozy z různých dekád 20. století. Kalendář nemá komerční charakter, nepropaguje automobily ani služby. Jeho cílem je zachytit to, co muže zajímá ještě více než samotné jedinečné vozy - totiž krásné ženy v nich.

Zároveň dostávají příležitost mladé modelky a nadějní fotografové. V tomto případě zachytil jedinečné spojení ženské krásy s unikátními vozy fotograf Lukáš Vrtílek.

Obrázky zleva:
 
Kateřina Smejkalová, 1. Česká Miss 2005
Zuzana Štěpanovská, 1. Česká Vicemiss 2005
Michaela Štoudková, 2. Česká Vicemiss 2005
Monika Voráčová, finalistka České Miss 2005
Sandra Vídeňská, finalistka České Miss 2005
Kateřina Sedláková, finalistka České Miss 2005

Zdroj: AAA Auto

Fotografie k článku

Fotografie k článku AAA AUTO a ČESKÁ MISS přichází s vlastním kalendářem Fotografie k článku AAA AUTO a ČESKÁ MISS přichází s vlastním kalendářem Fotografie k článku AAA AUTO a ČESKÁ MISS přichází s vlastním kalendářem Fotografie k článku AAA AUTO a ČESKÁ MISS přichází s vlastním kalendářem Fotografie k článku AAA AUTO a ČESKÁ MISS přichází s vlastním kalendářem
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi