Automobilka Lexus prodala přes milion hybridů

vloženo

Společnost Lexus International dnes oznámila, že prodala již více než 1 milion hybridních vozů. Celosvětově první luxusní vůz s hybridním pohonem, model RX 400h, se začal prodávat v dubnu roku 2005. Na připomínku tohoto milníku byl hybridní vůz Lexus NX 300h s pořadovým číslem 1 milion slavnostně předán zákazníkovi v italském Milánu Alainem Uyttenhovenem, ředitelem společnosti Lexus Europe.

Automobilka Lexus prodala přes milion hybridů Automobilka Lexus prodala přes milion hybridů

Je to můj první Lexus. Vybral jsem si model této značky z důvodu její hodnoty a prestiže. Když jsem viděl nový Lexus NX 300h byl jsem nadšený jeho designem a možnostmi, jaké hybridní pohon nabízí,“ uvádí Aldo Pirronello, hrdý majitel hybridního Lexusu s pořadovým číslem 1 milion.


Hybridní systém je i nadále naší charakteristickou technologií pohonu. Určili jsme si náročné ekologické cíle až do roku 2050, přičemž celosvětová obliba hybridních technologií je k dosažení těchto cílů nesmírně důležitá. Jsem nadšený, že důvěru v naše hybridní modely Lexus vložilo více než milion zákazníků po celém světě,“ říká Tokuo Fukuichi, prezident Lexus International.

Premiéra technologie plně hybridního pohonu se uskutečnila v dubnu roku 2005, kdy Lexus představil svůj první plně hybridní model a zároveň první plně hybridní luxusní SUV, model RX 400h. Značka postupně rozšířila svoji hybridní modelovou řadu o první hybridní luxusní sedan, model GS 450h (v roce 2006) a následně v roce 2007 o nejvýkonnější plně hybridní sedan LS 600h. Hybridní pohon nabídl i HS 250h v roce 2009. V roce 2011 jej následoval model CT 200h. ES 300h bylo uvedeno na trh v roce 2012 a o rok později následovaly IS 300h a GS 300h. V roce 2014 se nabídka rozšířila i o první luxusní středně velký crossover NX 300h. Na konci roku 2015 se představilo RC 300h, první prémiové sportovní kupé s plně hybridním pohonem. V současnosti Lexus nabízí 10 modelů s plně hybridním pohonem a je prémiovou značkou s nejširší modelovou řadou vozů s plně hybridním pohonem.


Evropa je pro hybridní modely Lexus klíčovým regionem, neboť zde automobilka prodá celosvětově nejvíce hybridních vozů. V roce 2015 bylo 64 % ze všech vozů Lexus prodaných v Evropě vybaveno hybridním pohonem. V samotné západní Evropě pak tento podíl dosáhl dokonce 95 %. V rámci Evropy je Lexus s odstupem nejúspěšnější prémiovou automobilkou nabízející hybridní modely s podílem na trhu přes 45 %, při vyloučení plug-in hybridních modelů pak dokonce 77 %.  

Technologie plně hybridního pohonu je pro Lexus již od roku 2005 charakteristickou technologií pohonného ústrojí. Nabízí skvělou spotřebu paliva a nízké emise CO2, což znamená nízké náklady spojené s vlastnictvím. Kromě toho naše hybridní vozy nabízí požitek z kultivované jízdy s vysokou úrovní jízdního pohodlí. Takže není překvapením, že u našich zákazníků získává nejvyšší skóre v hodnoceních spokojenosti,“ uvedl Alain Uyttenhoven.

Lexus již v letošním roce představil svůj nejnovější plně hybridní model LC 500h, jenž využívá novou generaci výkonného plně hybridního pohonu, označovaného MSHS (vícestupňový hybridní pohon). Systém MSHS ještě rozšiřuje výhody hybridu o vyšší výkon, dynamičtější akceleraci, lepší záběrové schopnosti a nižší spotřebu. Model LC 500h vstoupí do prodeje na jaře roku 2017.

Jsem si jist tím, že náš nový výkonný systém hybridního pohonu povede k dalším úspěchům hybridních vozů a přiláká dokonce ty zákazníky, kteří o hybridním vozu prozatím nikdy neuvažovali,“ uzavřel Alain Uyttenhoven.  


Toyota Central Europe – Czech s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Lexus

Fotografie k článku

Fotografie k článku Automobilka Lexus prodala přes milion hybridů
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy