Automobilka Lexus prodala přes milion hybridů

vloženo

Společnost Lexus International dnes oznámila, že prodala již více než 1 milion hybridních vozů. Celosvětově první luxusní vůz s hybridním pohonem, model RX 400h, se začal prodávat v dubnu roku 2005. Na připomínku tohoto milníku byl hybridní vůz Lexus NX 300h s pořadovým číslem 1 milion slavnostně předán zákazníkovi v italském Milánu Alainem Uyttenhovenem, ředitelem společnosti Lexus Europe.

Automobilka Lexus prodala přes milion hybridů

Je to můj první Lexus. Vybral jsem si model této značky z důvodu její hodnoty a prestiže. Když jsem viděl nový Lexus NX 300h byl jsem nadšený jeho designem a možnostmi, jaké hybridní pohon nabízí,“ uvádí Aldo Pirronello, hrdý majitel hybridního Lexusu s pořadovým číslem 1 milion.

Hybridní systém je i nadále naší charakteristickou technologií pohonu. Určili jsme si náročné ekologické cíle až do roku 2050, přičemž celosvětová obliba hybridních technologií je k dosažení těchto cílů nesmírně důležitá. Jsem nadšený, že důvěru v naše hybridní modely Lexus vložilo více než milion zákazníků po celém světě,“ říká Tokuo Fukuichi, prezident Lexus International.

Premiéra technologie plně hybridního pohonu se uskutečnila v dubnu roku 2005, kdy Lexus představil svůj první plně hybridní model a zároveň první plně hybridní luxusní SUV, model RX 400h. Značka postupně rozšířila svoji hybridní modelovou řadu o první hybridní luxusní sedan, model GS 450h (v roce 2006) a následně v roce 2007 o nejvýkonnější plně hybridní sedan LS 600h. Hybridní pohon nabídl i HS 250h v roce 2009. V roce 2011 jej následoval model CT 200h. ES 300h bylo uvedeno na trh v roce 2012 a o rok později následovaly IS 300h a GS 300h. V roce 2014 se nabídka rozšířila i o první luxusní středně velký crossover NX 300h. Na konci roku 2015 se představilo RC 300h, první prémiové sportovní kupé s plně hybridním pohonem. V současnosti Lexus nabízí 10 modelů s plně hybridním pohonem a je prémiovou značkou s nejširší modelovou řadou vozů s plně hybridním pohonem.


Evropa je pro hybridní modely Lexus klíčovým regionem, neboť zde automobilka prodá celosvětově nejvíce hybridních vozů. V roce 2015 bylo 64 % ze všech vozů Lexus prodaných v Evropě vybaveno hybridním pohonem. V samotné západní Evropě pak tento podíl dosáhl dokonce 95 %. V rámci Evropy je Lexus s odstupem nejúspěšnější prémiovou automobilkou nabízející hybridní modely s podílem na trhu přes 45 %, při vyloučení plug-in hybridních modelů pak dokonce 77 %.  

Technologie plně hybridního pohonu je pro Lexus již od roku 2005 charakteristickou technologií pohonného ústrojí. Nabízí skvělou spotřebu paliva a nízké emise CO2, což znamená nízké náklady spojené s vlastnictvím. Kromě toho naše hybridní vozy nabízí požitek z kultivované jízdy s vysokou úrovní jízdního pohodlí. Takže není překvapením, že u našich zákazníků získává nejvyšší skóre v hodnoceních spokojenosti,“ uvedl Alain Uyttenhoven.

Lexus již v letošním roce představil svůj nejnovější plně hybridní model LC 500h, jenž využívá novou generaci výkonného plně hybridního pohonu, označovaného MSHS (vícestupňový hybridní pohon). Systém MSHS ještě rozšiřuje výhody hybridu o vyšší výkon, dynamičtější akceleraci, lepší záběrové schopnosti a nižší spotřebu. Model LC 500h vstoupí do prodeje na jaře roku 2017.

Jsem si jist tím, že náš nový výkonný systém hybridního pohonu povede k dalším úspěchům hybridních vozů a přiláká dokonce ty zákazníky, kteří o hybridním vozu prozatím nikdy neuvažovali,“ uzavřel Alain Uyttenhoven.  


Toyota Central Europe – Czech s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Lexus

Fotografie k článku

Fotografie k článku Automobilka Lexus prodala přes milion hybridů
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi